#1
wat heb jij gedaan? of heb je er een hekel aan?
ik had gewoon dezelfde kaart als mn vriendin gekocht
passen we dan bij elkaar of niet
![:hearteyes:]()
ik had gewoon dezelfde kaart als mn vriendin gekocht
passen we dan bij elkaar of niet
Marla Singer zei:Hahahaha, dat is toevallig Oscar!![]()
Wij doen zelf niks aan Valentijn, we zeggen toch al bijna dagelijks dat we van elkaar houden...![]()
J0S zei:Valentijnsdag... Een door de regering bedacht feest om geld mee te verdienen en achterbakse moralen achter liefde te duwen.
Heb er een hekel aan, heb niemand om het voor te doen, doe er niet aan. Ik kan ook van iemand houden zonder zoiets als Valentijnsdag, een huwelijk, en al dat soort dingen. Echte liefde heeft geen bevestiging nodig.
Maar ik ben niet zo erg dat ik geen cadeau zou geven aan iemand als ik iemand had om een cadeau aan te geven (hoewel ik niet wil trouwen).
blu zei:Prima dat je geen Valentijnsdag wil vieren, maar kom niet aan met die onzin van "door de regering bedacht feest om geld mee te verdienen." Natuurlijk word er geld verdiend met Valentijnsdag, maar wat is er verkeerd aan om 1 dag in het jaar te nemen waarop je mensen kan vertellen dat je ze lief vindt? Volgens mij ben jij een beetje een eenzame zuurpruim.

trueExtisi zei:Ja, goed.. donderdag heb ik ontzettend ruzie gemaakt.. gister aan de telefoon..
Ik kon niet wachten. Het liep uit de hand.. ik ben blij dat ik dit gedaan heb.
En wat is valentijnsdag? Je kan iedere dag laten zien dat je van iemand houdt. Valentijn = onzin.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."