Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet furliefd topic!

Het furliefd topic!

78 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het ging over verliefd hier, dat was ik vergeten.
Maar al een lange tijd helemaal niet echt leuks voorbij zien komen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat mag zeker Door

ot: hier nog 1 :rock: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben wel een beetje verliefd aan het worden ja. Mag ook wel weer eens na 4 jaar vrijgezel.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk ook dat de lente mn enige ware liefde is. :hearteyes: :hearteyes:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angelic zei:
Ik ben ook verliefd!!!

Op de lente! :hearteyes:

Eindelijk een lekkere dag vandaag!!!! :grin:

*bouncebounce*
Klik om te vergroten...
Juist! snuif de heerlijke lentelucht met kilo's zonder snuifbuis regelrecht mn gok in!

Za-lig!
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
is it a sin, is it a crime
loving you dear like i do
if it's a crime, then i'm guilty
guilty of loving you :hearteyes:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dubz zei:
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
Dubz zei:
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
Klik om te vergroten...

Dubz kickt op oudere mannen...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
iSmokeX is een dame.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
Klik om te vergroten...

Beanhead zei:
Dubz kickt op oudere mannen...
Klik om te vergroten...

Drientje zei:
iSmokeX is een dame.
Klik om te vergroten...

Dat dus :sunglasses:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dubz laat zich graag risicovol nemen.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
Dubz laat zich graag risicovol nemen.
Klik om te vergroten...
Living on the edge, je weet :rock:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ismokex klinkt zo mannelijk.
Ik had de foto gezien, dus ik wist het.
Met mij was het voorheen ook onduidelijk, maar uiteindelijk weten mensen het wel.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja dat dacht ik al, maar was een beetje inspiratieloos voor mn naam. Maarja ik dacht dat het x'je aan het eind wel mn vrouwelijkheid over zou brengen, maar helaas :P haha

Ot:
Nee nog steeds niet.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is lang geleden dat ik echt goed verliefd ben geweest. Hopelijk brengt de lente weer moois. En anders zal ik mij tevreden stellen met wat mdma kristalletjes. :grin:

Vier uurtjes verliefd op alles en iedereen! :hearteyes:

Olle
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
I'll be god damm, im in love! Net nu ik het zeker wist, alle vrouwen gaan vreemd wanneer ze maar willen/hen dat uitkomt dacht ik nooit meer verliefd te kunnen worden, SHIT!!!!!!!

I was wrong, wetend/vermoedend dat dit meisje nog populairder is dan mn ex, die wel 5 vriendjes had, it already happened!

Deze keer hou ik dan ook zelf gewoon mn ogen open, want met die gekte in mn kop door is er van mn ''verlegen'' persoonlijkheidstrekje niet veel meer over...

En niet te vergeten, de positieve wisselwerking van energie die er nu gaande is, enkel en alleen door.... haar. You got to love her :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopezilla zei:
Het is lang geleden dat ik echt goed verliefd ben geweest. Hopelijk brengt de lente weer moois. En anders zal ik mij tevreden stellen met wat mdma kristalletjes. :grin:

Vier uurtjes verliefd op alles en iedereen! :hearteyes:

Olle
Klik om te vergroten...

Probeer anders eens 3 maanden zonder drugs om erachter te komen dat dat ook nog kan en kom er dan achter dat echte verliefdheid niet met drugs te benaderen is.

Of is dit nu iets te? :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vigilante zei:
Dopezilla zei:
Het is lang geleden dat ik echt goed verliefd ben geweest. Hopelijk brengt de lente weer moois. En anders zal ik mij tevreden stellen met wat mdma kristalletjes. :grin:

Vier uurtjes verliefd op alles en iedereen! :hearteyes:

Olle
Klik om te vergroten...

Probeer anders eens 3 maanden zonder drugs om erachter te komen dat dat ook nog kan en kom er dan achter dat echte verliefdheid niet met drugs te benaderen is.

Of is dit nu iets te? :P
Klik om te vergroten...

verliefdheid is naar mijn idee een chemisch proces van het menselijke lichaam... dus hoe wil je verliefdheid beoordelen op ''echtheid'' ?! :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."