#1
Drientje zei:Ik haat kinderen.ik doe mijn best zei:nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen.Drientje zei:Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.![]()
En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
nou gezellig en jij komt zo meteen bij mij op kraamvisite! :P
Voor de rest vind ik dit maar een beetje een gefrustreerd topic, maar dat is mijn mening natuurlijk...
