Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

Het ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

67 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
ik doe mijn best zei:
Drientje zei:
Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.
Klik om te vergroten...
nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik haat kinderen.

En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...


nou gezellig en jij komt zo meteen bij mij op kraamvisite! :P

Voor de rest vind ik dit maar een beetje een gefrustreerd topic, maar dat is mijn mening natuurlijk...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaja Marla'tje, Ik weet best dat je mijn topics het liefst allemaal in de prullenbak ziet belanden :grin:

Ik bedoel het echt niet verkeerd en als ik aandacht wil blijf ik niet achter mijn pc'tje zitten... Soms ben ik gewoon toe aan een discussie en dat lukt het beste door een beetje ''extreem'' te zijn..

Voor moeder-figuren ben ik trouwens bang want:

Ik zal er verder maar niet op in gaan :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het niet voor 94% te laat om pas te neuken voor de kindjes?

sex zonder kinderen te krijgen wil trouwens niet zeggen dat het liefdeloze sex is...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Drientje zei:
ik doe mijn best zei:
nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik haat kinderen.

En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...


nou gezellig en jij komt zo meteen bij mij op kraamvisite! :P
Klik om te vergroten...
Het ging toch goed? Ik heb niet geslagen of geschud.... :P

Waarom heeft deze :P <---- smiley eigenlijk een andere kleur? Hij is eerder groen dan geel...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
BacingsPen zei:
jaja Marla'tje, Ik weet best dat je mijn topics het liefst allemaal in de prullenbak ziet belanden :grin:
Klik om te vergroten...

dat zijn jouw woorden, niet de mijne... :P

@ drientje: ja het ging heel goed! Vond het gezellig dat jij en rabbithole er waren! :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond het ook heel gezellig meid, jullie kindje is echt heel lief en mooi! :hearteyes: Met haar grote blauwe ogen en schattig lachje, ik vind ze juist het leukst als ze nog zo lief en klein zijn. :grin: Even offtopic, maar heb je nog lekker gefeest? :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Ik vond het ook heel gezellig meid, jullie kindje is echt heel lief en mooi! :hearteyes: Met haar grote blauwe ogen en schattig lachje, ik vind ze juist het leukst als ze nog zo lief en klein zijn. :grin: Even offtopic, maar heb je nog lekker gefeest? :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, ze is prachtig he! :hearteyes: Ben ook heerlijk wezen stappen daarna en had zondag een kater waar je U tegen zegt, maar het was het waard! :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach, dat mocht ook wel weer eens toch! :wink: Zo'n nacht heb je ook nodig af en toe. Geef de kleine maar een kusje van mij! :)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als iederen zou moeten wachten op de seks tot wanneer ze aan kinderen willen beginnen ,heb je volgens mij een ongelukkige wereld. :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Rabbithole zei:
Ik vond het ook heel gezellig meid, jullie kindje is echt heel lief en mooi! :hearteyes: Met haar grote blauwe ogen en schattig lachje, ik vind ze juist het leukst als ze nog zo lief en klein zijn. :grin: Even offtopic, maar heb je nog lekker gefeest? :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, ze is prachtig he! :hearteyes: Ben ook heerlijk wezen stappen daarna en had zondag een kater waar je U tegen zegt, maar het was het waard! :)
Klik om te vergroten...


Nou nou, een gefrustreerd topic maar zoveel liefs te lezen zo ineens?

Ik voel me stiekem eigenlijk een beetje vereerd...

Ik ben blij dat er weer eens een kindje mag zijn hier op aarde die het nog wordt gegunt ook! :)

Veel geluk toegewenst aan jou als moeder! :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amateurtje zei:
Als iederen zou moeten wachten op de seks tot wanneer ze aan kinderen willen beginnen ,heb je volgens mij een ongelukkige wereld. :grin:
Klik om te vergroten...

+1!

een gefrustreerde, ongelukkige wereld vol met tienermoeders en -vaders! :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
een gefrustreerde, ongelukkige wereld vol met tienermoeders en -vaders! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Een beetje zoals het nu is dus?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Marla Singer zei:
een gefrustreerde, ongelukkige wereld vol met tienermoeders en -vaders! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Een beetje zoals het nu is dus?
Klik om te vergroten...

ja, maar dan erger... :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rubbisch, sex 4 life.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik als het condoom is gescheurd :confused: hopelijk niet... :cry:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
BacingsPen zei:
Ik als het condoom is gescheurd :confused: hopelijk niet... :cry:
Klik om te vergroten...



Waarom überhaupt je beste vriend in een plastieke zak steken, als er simpelere methodes bestaan?
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben weeral héél blij dat ik homo ben :grin:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
MrEko zei:
Ik ben weeral héél blij dat ik homo ben :grin:
Klik om te vergroten...

Nóg één?! But I'm the only gay in the village :(


F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Seks en voortplanten moet je los van elkaar zien.

Je hebt seks ter ontspanning, genot en als het ultieme intieme moment met je partner.

Daarnaast kan je door sex je bewust of onbewust voortplanten. Weet je zeker dat je geen kinderen wil, dan kan je hier maatregelen tegen nemen.

Wil je wel kinderen en heb je kinderen dan kan je nog steeds seks hebben natuurlijk.

Dus het zijn echt twee losse elementen. Maar het cynische is: sommige mensen raken zwanger door alleen maar te kijken naar zaad, of zelfs van los vliegend zaad. En andere die graag zwanger willen worden kunnen het niet. Dat is wel nasty natuurlijk.

Ik wil zeker kinderen(op jonge leeftijd), maar dan zou ik een hoop dingen die ik nu doe, zeker niet meer doen.

:)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil geen kinderen, of misschien wil ik ze wel maar ik wil ze de moeite besparen....

Ik ben dan zelf wel gelukkig maar je kinderen garanderen dat zij ook gelukkig worden kan je natuurlijk nooit...

Dus dan maar niet...

En als het dan moet, ja dan toch wel met een meisje die daar voor ''geschikt'' is....

Ik heb me daar vorige maand alleen niet aan kunnen houden :flushed: En het condoom was nog gescheurd ook....

Kans is klein maar wat nou als ze loog en het als ze zwanger is het kindje toch wil houden?

Dan heb ik het flink verneukt, zeker als je ziet hoe ik dit topic begonnen ben is het echt stom !

Mannen..............(of ik dan in ieder geval...)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."