Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

Het ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

67 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Klik om te vergroten...



Ik zie de gelijkenis. :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie maakt een poll?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Als we volgens moedertje natuur leven en neuken echt alleen voor voortplanting is zou je dat dus ook zó vaak mogelijk moeten doen :wink:
Klik om te vergroten...
Ja... En met zoveel verschillende soorten vrouwen? Echt niet... Een meisje moet wel speciaal(of heel mooi) zijn om er seks mee te hebben.. Ik zou zelfs nog niet gratis naar de hoeren gaan, en als er dan toch een hoer bij zit die wel goed genoeg is dan weet ik zeker dat ik daar een flinke prijs voor moet gaan betalen!

Als het niet mogelijk zou zijn om zwangerschap tegen te gaan, was ik tot mijn 20e nog maagd en zou dat meisje nog steeds mijn vriendin zijn denk ik... :wink:

Jij zou tussen de 5-20 verschillende vrouwen hebben zwanger gemaakt?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
ik doe mijn best zei:
Drientje zei:
Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.
Klik om te vergroten...
nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik haat kinderen.

En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...


nou gezellig en jij komt zo meteen bij mij op kraamvisite! :P

Voor de rest vind ik dit maar een beetje een gefrustreerd topic, maar dat is mijn mening natuurlijk...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaja Marla'tje, Ik weet best dat je mijn topics het liefst allemaal in de prullenbak ziet belanden :grin:

Ik bedoel het echt niet verkeerd en als ik aandacht wil blijf ik niet achter mijn pc'tje zitten... Soms ben ik gewoon toe aan een discussie en dat lukt het beste door een beetje ''extreem'' te zijn..

Voor moeder-figuren ben ik trouwens bang want:

Ik zal er verder maar niet op in gaan :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het niet voor 94% te laat om pas te neuken voor de kindjes?

sex zonder kinderen te krijgen wil trouwens niet zeggen dat het liefdeloze sex is...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Drientje zei:
ik doe mijn best zei:
nou,ik weet dat we het niet altijd met elkaar eens zijn,maar mocht jij ooit kinderen krijgen,..weet ik zeker dat je er zeker goed voor gaat zorgen,omdat jouw betrokkenheid bij volwassen mensen al groot is,..dan zeker bij kinderen. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik haat kinderen.

En dat is niet zacht uitgedrukt. Serieus. Een jengelend kind in de supermarkt en ik ben in staat om het te slaan. Mijn buren hebben een baby en nu gaat het gelukkig wel weer maar ik slaap met oordopjes om het gejank niet te horen. Geef mij maar een kind wat al opgevoed is en niet jankt om te manipuleren.
Klik om te vergroten...


nou gezellig en jij komt zo meteen bij mij op kraamvisite! :P
Klik om te vergroten...
Het ging toch goed? Ik heb niet geslagen of geschud.... :P

Waarom heeft deze :P <---- smiley eigenlijk een andere kleur? Hij is eerder groen dan geel...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
BacingsPen zei:
jaja Marla'tje, Ik weet best dat je mijn topics het liefst allemaal in de prullenbak ziet belanden :grin:
Klik om te vergroten...

dat zijn jouw woorden, niet de mijne... :P

@ drientje: ja het ging heel goed! Vond het gezellig dat jij en rabbithole er waren! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."