Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

Het ''Ik heb pas seks als ik kinderen wil'' Topic

67 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil geen kinderen, of misschien wil ik ze wel maar ik wil ze de moeite besparen....

Ik ben dan zelf wel gelukkig maar je kinderen garanderen dat zij ook gelukkig worden kan je natuurlijk nooit...

Dus dan maar niet...

En als het dan moet, ja dan toch wel met een meisje die daar voor ''geschikt'' is....

Ik heb me daar vorige maand alleen niet aan kunnen houden :flushed: En het condoom was nog gescheurd ook....

Kans is klein maar wat nou als ze loog en het als ze zwanger is het kindje toch wil houden?

Dan heb ik het flink verneukt, zeker als je ziet hoe ik dit topic begonnen ben is het echt stom !

Mannen..............(of ik dan in ieder geval...)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Wat betreft de 3de wereldlanden: als we de paus afschaffen zullen daar al weer een hoop mensen wel een condoom gebruiken.
Klik om te vergroten...

Dat is weer zo'n ding. Ik vind persoonlijk echt dat als mensen zich laten beperken door een religie dat het ze dan ook slecht mogelijk af mag gaan. Je kan niet aan de ene kant zweren op de bijbel en de woorden van de regerende "heilige" en tegelijkertijd zeuren over ongeremde kindergroei en HIV besmettingen.

Als je jezelf baadt in willful ignorance dan dien je net zo hard op de blaren te zitten als een zware roker die longkanker krijgt.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Winehouse zei:
Ik sex voor de lol, moet niet denken aan een kind
Klik om te vergroten...

Ik nu ook niet hoor, maar later zou ik misschien toch wel kinderen willen. Jij niet dan ?
Klik om te vergroten...

Nee. Misschien denk ik er later anders over. Maar nu denk ik: nee, geen kinderen, ook later niet.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Winehouse zei:
Sublimo zei:
Winehouse zei:
Ik sex voor de lol, moet niet denken aan een kind
Klik om te vergroten...

Ik nu ook niet hoor, maar later zou ik misschien toch wel kinderen willen. Jij niet dan ?
Klik om te vergroten...

Nee. Misschien denk ik er later anders over. Maar nu denk ik: nee, geen kinderen, ook later niet.
Klik om te vergroten...

Ergens deel ik dat gevoel met je. Maar ergens zou ik het toch wel willen. Ik heb het over later dan he :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Ergens deel ik dat gevoel met je. Maar ergens zou ik het toch wel willen. Ik heb het over later dan he :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, ik heb het ook over later. Maar denk dat ik dan nog steeds geen kinders wil.

Ach, zeg nooit nooit.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
laat die fles nou eens liggen ben
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
"Ik heb pas seks als ik kinderen wil"

Als ik dat hoor denk ik: Het lukt je dus niet om seks te krijgen.

Verder begrijp ik je verhaal wel, maar ik seks ook gewoon lekker voor de lol.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk juist dat de wereld beter wordt door al dat gesex :wink:
Als ik sex heb gehad met de vriendin heb ik heel wat stress minder. Natuurlijk ook gewoon voor de lol en lekkerheid maar het is een struk stresslozer leven met een bult sex !
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wou dat er geen soa's bestonden. Kon je lkkr met iedereen van bil zonder rubber :P :P :P :P
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Winehouse zei:
Ik wou dat er geen soa's bestonden. Kon je lkkr met iedereen van bil zonder rubber :P :P :P :P
Klik om te vergroten...

Klinkt spannend hoor winehouse :wink:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
Ik wou dat er geen soa's bestonden.
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Net alsof gewenste kinderen altijd goed worden behandeld....

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik wil nooit kinderen omdat ik zelf nog een kind ben (en hopelijk blijf) en omdat ik zeker weet dat ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.

Zou ik nou geen seks mogen hebben?

En als ik me nou steriliseer?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, wel grappig dat het nu net alsof lijkt dat ik alleen maar seks heb met een meisje met wie ik kinderen wil? :grin: Dat heb ik zo lang mogelijk volgehouden, maar ik ben ook maar een mens dus helaaas (en gelukkig:P)

Toch zou ik het achteraf alleen mezelf kunnen kwalijk hebben genomen als m'n ex zwanger was geworden... Ik wilde best kinderen met haar, maar ik vind dat je kinderen in deze wereld geen garantie kan geven om gelukkig te worden... Kinderen krijg je voor jezelf, je doet het niet voor hen en zoals nu al zo vaak gezegd: nog heel veel kinderen ontstaan door een ''foutje''

Mijn punt is (en ook daar blijk je het niet mee eens te zijn Sublimo.) Dat gewenste kinderen meer kans hebben op een gelukkig leven dan ongewenste kinderen, dat is toch gewoon logisch en waar? Dus zou je als individu een steentje kunnen bijdragen aan een betere wereld door pas seks te hebben als je het accepteert/zelfs waardeert wanneer daar kinderen uit voortkomen?! Je zou om te beginnen in ieder geval geen seks meer kunnen hebben met een man of vrouw waarvan je verwacht dat het een hele slechte vader of moeder zou zijn...

Ik denk echt dat de wereld er beter uitziet als er niet zoveel kinderen worden verwaarloost of net na hun geboorte al in een opvanghuis worden gestopt! Daar worden die kindjes echt niet altijd even goed behandeld en verzorgt!

Ik ben misschien een beetje extreem in mijn denken en doen.... Maar dat ligt echt niet altijd aan de drank, zoals misschien wordt gedacht :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat moest zijn omdat ik niet zeker weet of ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#15
BacingsPen zei:
Als iedereen er zo over zou denken, zou de wereld naar mijn idee veel prettiger zijn om op te leven. (misschien wel saaier)
Klik om te vergroten...

En waarom zou de wereld dan prettiger zijn? Wat is er leuk aan om met z'n allen geen seks te hebben? Zodat jij niet de enige bent die deze mening heeft? Laat iedereen lekker doen watie wil. Mijn mening over deze stelling kun je denk ik wel raden :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben het stiekem wel een beetje met Ben eens. Niet dat ik vind dat liefdeloze seks niet moet kunnen, maar op zich zou het wel mooi zijn als iedereen pas seks met elkaar had als ze van elkaar zouden houden, en als ze zouden accepteren dat er kinderen van kunnen komen. Maar dat is makkelijk praten voor mij, ik heb nog nooit seks gehad met iemand waar ik geen gevoelens voor had. Ik zeg niet dat het per se zo moet, en dat we heel moeilijk moeten gaan doen over seks, maar als het zo zou zijn zou dat misschien wel beter zijn. Helaas zit dat niet in de aard van de mens, ben ik bang. :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Net alsof gewenste kinderen altijd goed worden behandeld....

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik wil nooit kinderen omdat ik zelf nog een kind ben (en hopelijk blijf) en omdat ik zeker weet dat ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.

Zou ik nou geen seks mogen hebben?

En als ik me nou steriliseer?
Klik om te vergroten...

Dat had ik bewust nog even achterwegen gelaten.... Want inderdaad, zelfs gewenste kinderen worden soms slecht behandeld, of ze blijken achteraf ineens niet meer zo gewenst als gedacht...

Volgens mij zijn er niet zoveel meisjes die geen kinderen willen omdat ze zichzelf nog als kind zien... Ik denk dat veel meisjes daar niet eens goed over nadenken! Helaas zijn er wel veel meisjes die een kind ''nemen'' omdat ze geloven zo eindelijk volwassen te worden... Of meisjes die ongelukkig zijn en een kind nemen om denken zo gelukkig te worden... (kan in sommige gevallen ook wel zo zijn, maar vaker maakt dat het leven van zo'n meisje alleen maar lastiger..)

Als je je zou sterriliseren, dan sluit je het krijgen van kinderen uit en zijn alle risico's die je neemt door ''zomaar'' seks te hebben enkel voor je zelf... Ik heb wel gehoord van (vooral mannen) die dit al gedaan hebben... Ook ten behoeve van hun vrouw, zodat die de pil niet meer hoeft te slikken... (dat schijnt, als je het jaren lang gebruikt, toch ook niet heel gezond te zijn...)

Voor een jonge vrouw zoals jij lijkt het me een beetje overdreven maar inderdaad, dat is wel een manier om uit te sluiten dat je kinderen krijgt, hangt er van af hoe zeker je van je zaak bent?!

Ps, zou niet willen spreken over mogen of moeten... Iedereen moet het tenslotte voor zichzelf bepalen... Wilde aankaarten dat men nog altijd ''te makkelijk'' seks heeft zonder bewust na te denken over de mogelijke gevolgen... Ik zie zoveel egoistische ouders die niet goed omgaan met hun kinderen of ze verwaarlozen... Als ze beter hadden nagedacht hadden ze geen kinderen, of in ieder geval gewacht tot ze daar ook echt aan toe zouden zijn..

gelukkig woren tegenwoordig niet heel veel meisjes al voor hun 20e zwanger, dus er is er al ''verbetering'' ten opzichte van vroeger, toen werden er vooral veel kinderen geboren om als echtpaar te kunnen overleven.. (denk aan de industriele revolutie, waar vooral ook kinderen in de fabrieken werkten samen met hun moeder.)
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Net alsof gewenste kinderen altijd goed worden behandeld....

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik wil nooit kinderen omdat ik zelf nog een kind ben (en hopelijk blijf) en omdat ik zeker weet dat ik die kinderen een prettig leven in het vooruitzicht stel.

Zou ik nou geen seks mogen hebben?

En als ik me nou steriliseer?
Klik om te vergroten...
nou,...soms heb je idd geen slechte gedachten,..let wel-het zijn je eigen woorden hoor!!!
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#19
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pfff wat een discussie zeg,

ik zeg wie niet waagt niet wie niet wint. En dat is met alles zo ook met sex.
Kinderen en sex staan los als je gewoon ontspanning en uiting van liefde wilt (of gewoon focking geil bent).

dus vind het beetje overdreven allemaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."