#1
Ik hou van zwart haar, maar ook van rood haar. Veel maakt haarkleur mij ook weer niet uit, zolang het maar past. Wat ik wel belangrijk vind is dat de haarkleur natuurlijk is. Meestal vind ik geverfd haar er maar chemisch uitzien.
als er maar een gat in zit
SperSIZEboon zei:Lau is niet zo moeilijkals er maar een gat in zit
![]()
SperSIZEboon zei:ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar![]()
![]()
SperSIZEboon zei:ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen![]()
ja das misschien een betereDrippTone zei:SperSIZEboon zei:ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen![]()
Laten we het houden op meestal, want ben er ook wel eens wat tegen gekomen waar ik niet van ondersteboven was. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."