Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHaarkleur

Haarkleur

149 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou van zwart haar, maar ook van rood haar. Veel maakt haarkleur mij ook weer niet uit, zolang het maar past. Wat ik wel belangrijk vind is dat de haarkleur natuurlijk is. Meestal vind ik geverfd haar er maar chemisch uitzien.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
^Smaak heb je zeker.





:hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
thanks :)

ik heb dus echt helemaal niks met aziaten he,net zoals met negers,halfbloedjes etc.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wel :grin: Alleen die overdreven dikke tieten passen echt niet bij dat Aziatische vrouwtje.

Verder heb ik geen voorkeur voor haarkleur. Al vind ik roodharige vrouwen over het algemeen het minst mooi.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Donker haar vind ik het mooist, het liefst gepaard met lichte ogen. Blondjes val ik niet zo op, roodharige ben ik vies van.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lau is niet zo moeilijk :rolleyes: als er maar een gat in zit :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7





L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8


Brunette



of Blond



Maar rood kan ook prima zijn :grin: Heb zelf ook niks met aziaten, halfbloedjes kunnen soms en negerinnen zijn zelden te pruimen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
Lau is niet zo moeilijk :rolleyes: als er maar een gat in zit :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: niet altijd :P zo ben ik helemaal niet!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die van mythbusters is ook niet mis. :mrgreen:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik moet kiezen zou ik voor zwart gaan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Opzich geen voorkeur. Het kan allemaal werken, behalve een negerin.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hier nog een! :wave:

Simone Simons, frkn HOT! :hearteyes: :hearteyes: *kwijlt*
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen :)
Klik om te vergroten...

Laten we het houden op meestal, want ben er ook wel eens wat tegen gekomen waar ik niet van ondersteboven was. :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
SperSIZEboon zei:
ik weet niet wat het is met die roodharigen,maar het zijn altijd van die lekkere aparte vrouwen :)
Klik om te vergroten...

Laten we het houden op meestal, want ben er ook wel eens wat tegen gekomen waar ik niet van ondersteboven was. :P
Klik om te vergroten...
ja das misschien een betere :grin:

ik heb gewoon ook al 4 vriendinnen met rood haar gehad hehe, mn huidige vriendin heeft ook rood haar
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik nog geen 1. :( Wel eentje die het rood gekleurd had, was wel mooi maar niet het zelfde.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://partyflock.nl/topic/892443:Rood_ ... aarop.html

je moet dit topic maar een beetje doorkijken :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb altijd een zwak voor blond haar gehad, maar toch hebben de meeste van de jongen waar ik echt verliefd op ben geweest donker haar. Ook m'n huidige vriend heeft bruin haar. Maar de jongens met blond haar worden wel sneller nagekeken door me.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb die foto uit de echte foto geknipt wnat niet iedereen hoeft mijn tieten te zien op deze foto snappie vou :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."