#1
ik ook...Exceptional Insight zei:Ik kan alleen maar heel hard lachen.
ik ook...Exceptional Insight zei:Ik kan alleen maar heel hard lachen.
Heet het nu Dombo?nicolai zei:Jawel, maar het heet anders. Dombo![]()
Wel als dat tapijtje aan het vliegen was.Man_in_the_Box zei:Nou, als je op je knieƫn stort op een perzisch tapijtje met je neus richting mekka dan is er nog niet zoveel aan de hand denk ik.
MrEko zei:Vroeger betekende "smoren" gewoon roken (sigaretten), de vorige generaties gebruiken het nog zo, maar na verloop van tijd is het bij de jeugd blowen beginnen te betekenen.
persies is gewoon dialect voor precies.
[dikke nek]
Belg en Mensa lid hier, dus geen domme belgenmoppen over mij.
[/dikke nek]
Drientje zei:Wat is persies minder hard?
Perziƫ bestaat toch niet meer?

W.F.L. zei:Ik heb nochtans hetzelfde gevoel bij "blowen". Ik moet dan altijd denken aan grote negerlullen.![]()
Dreuge zei:gozer, dat zegt meer over jou dan over het woord "blowen"
Vroeger betekende "smoren" gewoon roken (sigaretten), de vorige generaties gebruiken het nog zo, maar na verloop van tijd is het bij de jeugd blowen beginnen te betekenen.
persies is gewoon dialect voor precies.
~Wim Opbrouck, In De GloriaDoe ke gewuun een efforeken!
Aalpoepert zei:(Wappe is wippe met een slappe)
Drientje zei:Wat is persies minder hard?
Perziƫ bestaat toch niet meer?
No way.Fishhead0707 zei:Drientje zei:Wat is persies minder hard?
Perziƫ bestaat toch niet meer?
Het tegenwoordig Iran..![]()
Drientje zei:No way.Fishhead0707 zei:Drientje zei:Wat is persies minder hard?
Perziƫ bestaat toch niet meer?
Het tegenwoordig Iran..![]()
![]()
Drientje zei:Heet het nu Dombo?nicolai zei:Jawel, maar het heet anders. Dombo![]()
Wat een rare naam voor een land.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."