Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmoren+stijve krijgen

Smoren+stijve krijgen

69 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Ik kan alleen maar heel hard lachen.
Klik om te vergroten...
ik ook...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
nicolai zei:
Jawel, maar het heet anders. Dombo :)
Klik om te vergroten...
Heet het nu Dombo?

Wat een rare naam voor een land.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
En dan zou het nog Perzisch zijn en niet Persies.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar persies/perzisch minder hard, is dat dan wel besneden?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als iets Perzisch minder hard wordt stort je neer, denk ik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Man_in_the_Box zei:
Nou, als je op je knieƫn stort op een perzisch tapijtje met je neus richting mekka dan is er nog niet zoveel aan de hand denk ik.
Klik om te vergroten...
Wel als dat tapijtje aan het vliegen was.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MrEko zei:
Vroeger betekende "smoren" gewoon roken (sigaretten), de vorige generaties gebruiken het nog zo, maar na verloop van tijd is het bij de jeugd blowen beginnen te betekenen.
persies is gewoon dialect voor precies.

[dikke nek]
Belg en Mensa lid hier, dus geen domme belgenmoppen over mij.
[/dikke nek]
Klik om te vergroten...

Ken je die al van die Belg die..... ehhh.... nee laat maar.



:grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
een sjekkie roken
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Wat is persies minder hard?

Perziƫ bestaat toch niet meer?
Klik om te vergroten...

Iraans minder hard??

:wave:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy:

Maar ik heb wel eens ergens gelezen dat wiet ervoor kan zorgen dat erecties moeilijker gaan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Ik heb nochtans hetzelfde gevoel bij "blowen". Ik moet dan altijd denken aan grote negerlullen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

gozer, dat zegt meer over jou dan over het woord "blowen"
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat je gewoon te lui bent om te neuken, om je er echt voor in te spannen. Dat komt weer door het blowen. (Of smoren, wat je wil)

Maar wat is nu je doel van dit topic? Wil je een oplossing? Niet blowen of wappen dus.
(Wappe is wippe met een slappe)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
gozer, dat zegt meer over jou dan over het woord "blowen"
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Eerst blowen en daarna een shagje. :confused:

Zoals Nick Cave zegt: You can't have a bit of a fuck. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het een beetje vreemd als het rookwarenlexicon verwisselbaar wordt met een sexueel lexicon. Peuken zijn fags, shaggen is neuken, a shag is een batspartij, blowen pijpen, wat..
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Belgen zijn vaak gewoon extreme chauvenisten die ervan uitgaan dat men hen wel zal verstaan.
Of, andere mogelijkheid: ze dƩnken dat Nederland ook vlaams is.
topicstarter: ongeveer de helft, misschien meer, van alle vlaamse woorden die wij dagelijks gebruiken, zijn veel nederlanders compleet onbekend. En ik ben ervan overtuigd dat Nederlanders ook voor ons onverstaanbare woorden kunnen ertussen gooien, of het allesinds moeilijker maken om te verstaan. Maar heb je er al ƩƩntje dat zien doen? about 85% van de Vlamingen around 'tho... spellingsfouten kunnen erdoor weetje, sommige mensen hebben daar nu eenmaal problemen mij, of zijn doped. Verstaanbaar. Maar Vlaams dialect op een Nederlands forum vind ik persoonlijk te ver gaan.

En niet dat ik veel geef om image, maar de Belgenmoppen maken duidelijk weer hun opmars! Je snapt wel wat ik bedoel.

Vroeger betekende "smoren" gewoon roken (sigaretten), de vorige generaties gebruiken het nog zo, maar na verloop van tijd is het bij de jeugd blowen beginnen te betekenen.
persies is gewoon dialect voor precies.
Klik om te vergroten...

Het trieste is tho, dat het niet eens verstaanbaar is voor heel Vlaanderen. Van Gent tot Brussel, misschien Antwerpen, sure, ze kennen het woord. Daarbuiten moeten ze ook maar raden tho.

ja, ik mag dit allemaal zeggen. ik ben namelijk belg. :wink:
Ik hoop dat duidelijk is dat ik dit alleen maar vind en hopelijk niemand zich geviseerd voelt ^^

Doe ke gewuun een efforeken!
Klik om te vergroten...
~Wim Opbrouck, In De Gloria :wink:

ontopic: Harder Better Faster Stronger.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aalpoepert zei:
(Wappe is wippe met een slappe)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Wat is persies minder hard?

Perziƫ bestaat toch niet meer?
Klik om te vergroten...

Heet tegenwoordig Iran.. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Wat is persies minder hard?

Perziƫ bestaat toch niet meer?
Klik om te vergroten...

Het tegenwoordig Iran.. :)
Klik om te vergroten...
No way.

F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Wat is persies minder hard?

Perziƫ bestaat toch niet meer?
Klik om te vergroten...

Het tegenwoordig Iran.. :)
Klik om te vergroten...
No way.

Klik om te vergroten...

Yes way, maar ik begrijp je ondertoon. Ik kon het niet laten.. :)

http://www.google.nl/imgres?imgurl=...dow=1&safe=off&sa=N&rls=ig&ndsp=18&tbs=isch:1

Zand erover?
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
nicolai zei:
Jawel, maar het heet anders. Dombo :)
Klik om te vergroten...
Heet het nu Dombo?

Wat een rare naam voor een land.
Klik om te vergroten...

Het heet mongoliƫ (ja dat heb ik geleerd van kabouter wesley). Ik vind mongolide als bijvoeglijk naamwoord al begrijpelijker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."