Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zit hier nu een tijdje te lezen, ben zelf ook niet vies van een lekker lijntje of iets,maar ghb pff ken er een boek over schrijven, dat is echt de grootste kk zooi die er bestaat. in mijn directe omgeving al meerdere personen aan dood gegaan en meerdere op intensive care gelegen. en als ze dan uit het ziekenhuis komen zeggen ze gewoon : o dr heeft vast iemand iets in mn drankje gegooit.... ik begin er nooit aan. en raad eigenlijk iedereen het af!!!"