Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen jij tevreden met je lingam?

Ben jij tevreden met je lingam?

73 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben zeker tevreden over de grootte! Alle meiden waar ik mee heb gehad zeiden dat ik de grootste lingam heb die ze ooit persoonlijk waren tegengekomen. :grin:

Alleen de vorm had iets beter gekund. Hij is niet helemaal waterpas :rolleyes:
Hij is meestal geschoren, maar ik houd het niet het hele jaar wekelijks bij ofzo.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
hij had groter gekund,maar ja liever een kleine die steigert dan een grote die weigert...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iedereen die kan helicopteren met zijn handen op zijn rug mag tevreden zijn...
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
DeepPurple zei:
Ik heb een wisselvallige plasser. In erectie ben ik wel tevreden; niet geheel recht, minimaal gemiddelde grootte en zowel ik als alle vrouwen hebben er plezier van. Dat valt me overigens wel op: iedereen hier zegt dat zowel zij zelf als 'de vrouwtjes' altijd tevreden zijn. Ik hoor juist altijd dat vrouwen zo blij met mijn sociale en langdurige bedprestaties zijn omdat de meeste andere mannen hen tegenvallen! :grin: Of zijn wij df'ers gewoon een uitzonderlijke groep die echt alleen maar potentievolle sekskoningen herbergt?

Anyway, terug naar de wisselvalligheid. Die slaat op de grootte in slappe vorm. Hij kan soms ondergemiddeld klein zijn, soms lijkt het juist een echte vleeslul. Tijdens drugsgebruik is hij sowieso klein, al kan ik wel altijd een volledige erectie krijgen om dat even te compenseren. Maar het is nog wel eens het geval geweest dat ik met een penis waar ik niet trots op was, stond te douchen met mijn teamgenoten. Ik schaamde me verder niet echt, hij is andere keren juist wel groot (en dit is niet puur temperatuur afhankelijk) maar ik vind het vooral opvallend!

Daarom weet ik niet of het concept bloed- en vleeslul wel bestaat want ik heb ze beiden! Andere mensen met dezelfde ervaring?
Klik om te vergroten...

Daar heb ik ook wel last van, maar dat is alleen drugsgebruik-afhankelijk bij mij. :grin: Vooral na flink pep gebruik, poehh dan is het vaak even zoeken waar die heen is.. :grin:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
15 x 17..... :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eendagsvlieg zei:
15 x 17..... :grin:
Klik om te vergroten...
Das wel een flinke pil dan.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeer tevreden mee.. :sunglasses:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
"De Nederlandse penis was vrijwel gelijk aan het Europese gemiddelde met respectievelijk 14,28 en 11,35 centimeter waarmee die op de twaalfde plaats kwam." (bron)

Wat dat betreft zit ik gelukkig aan de veilige kant. Voor de rest zal het ook allemaal wel goed zitten, alleen wordt ie soms een beetje bang van condooms :( Dat is wel vervelend haha, moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
blu zei:
"De Nederlandse penis was vrijwel gelijk aan het Europese gemiddelde met respectievelijk 14,28 en 11,35 centimeter waarmee die op de twaalfde plaats kwam." (bron)

Wat dat betreft zit ik gelukkig aan de veilige kant. Voor de rest zal het ook allemaal wel goed zitten, alleen wordt ie soms een beetje bang van condooms :( Dat is wel vervelend haha, moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat geen enkele Lingam blij wordt van condooms. Maar stijf blijft die wel, het is meer het onprettige gevoel om hem er overheen te schuiven.

Maar de durex jongen heeft gelijk, de ultra dunne zijn inderdaad: yeahhhhhhhhhhh wow yeahhhhhh beter dan de gewone!! :grin: :grin: :grin:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#10
DeepPurple zei:
Of zijn wij df'ers gewoon een uitzonderlijke groep die echt alleen maar potentievolle sekskoningen herbergt?
Klik om te vergroten...

Tja, laten we die conclusie maar trekken dan...! :grin: :rock:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
T-men zei:
DeepPurple zei:
Of zijn wij df'ers gewoon een uitzonderlijke groep die echt alleen maar potentievolle sekskoningen herbergt?
Klik om te vergroten...

Tja, laten we die conclusie maar trekken dan...! :grin: :rock:
Klik om te vergroten...

haha precies!! :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanwege unique haar posts moest ik weer aan deze denken!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
WappieWappie zei:
DeepPurple zei:
Ik heb een wisselvallige plasser. In erectie ben ik wel tevreden; niet geheel recht, minimaal gemiddelde grootte en zowel ik als alle vrouwen hebben er plezier van. Dat valt me overigens wel op: iedereen hier zegt dat zowel zij zelf als 'de vrouwtjes' altijd tevreden zijn. Ik hoor juist altijd dat vrouwen zo blij met mijn sociale en langdurige bedprestaties zijn omdat de meeste andere mannen hen tegenvallen! :grin: Of zijn wij df'ers gewoon een uitzonderlijke groep die echt alleen maar potentievolle sekskoningen herbergt?

Anyway, terug naar de wisselvalligheid. Die slaat op de grootte in slappe vorm. Hij kan soms ondergemiddeld klein zijn, soms lijkt het juist een echte vleeslul. Tijdens drugsgebruik is hij sowieso klein, al kan ik wel altijd een volledige erectie krijgen om dat even te compenseren. Maar het is nog wel eens het geval geweest dat ik met een penis waar ik niet trots op was, stond te douchen met mijn teamgenoten. Ik schaamde me verder niet echt, hij is andere keren juist wel groot (en dit is niet puur temperatuur afhankelijk) maar ik vind het vooral opvallend!

Daarom weet ik niet of het concept bloed- en vleeslul wel bestaat want ik heb ze beiden! Andere mensen met dezelfde ervaring?
Klik om te vergroten...

Daar heb ik ook wel last van, maar dat is alleen drugsgebruik-afhankelijk bij mij. :grin: Vooral na flink pep gebruik, poehh dan is het vaak even zoeken waar die heen is.. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha volgens mij is dit gewoon heel normaal. Bij mij is ie slap de ene keer groot (als ik warm en ontspannen op de bank zit) en klein als ik het koud heb, heb gesport oid. Je kan toch ook niet zeggen dat je er last van kan hebben? Zolang hij maar de goede grootte is als hij stijf wordt. Ik ben iig tevreden.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."