#1

Jij raakt wel gemakkelijk van streek he?Dreuge zei:GODVERDOMME DRIENTJE WTF
![]()
![]()
![]()
Kan het me wel voorstellen als hij telkens tussen de ketting draaide.Drientje zei:Het was clithood en ik heb hem niet meer. Veel te lastig met fietsen.
Drientje zei:Het was clithood en ik heb hem niet meer. Veel te lastig met fietsen.
Dat is het ook. Alleen heb jij nogal moeite met het in de waarde laten van anderen heb ik het idee. Mensen zijn verschillend en daar mag je best je mening over hebben maar zo onsubtiel als jij het laat weten zijn er maar weinig.Dreuge zei:haten doe ik niet aan drientje, dat vind ik zoiets zieligs
Ik weet niet hoe jij fietst hoor, maar in NL hebben ze schijnbaar dan toch andere fietsen als in BE.KoxBox zei:Kan het me wel voorstellen als hij telkens tussen de ketting draaide.Drientje zei:Het was clithood en ik heb hem niet meer. Veel te lastig met fietsen.
![]()
Drientje zei:Dat is het ook. Alleen heb jij nogal moeite met het in de waarde laten van anderen heb ik het idee. Mensen zijn verschillend en daar mag je best je mening over hebben maar zo onsubtiel als jij het laat weten zijn er maar weinig.Dreuge zei:haten doe ik niet aan drientje, dat vind ik zoiets zieligs
Als het je niet aanstaat, of als ik of iemand anders jou in je waarde aantast zeg het dan op een manier die niet meteen iemand degradeert tot iets misselijkmakends.
Het zou jammer zijn als jij je oordeel over iets als een vaststaand feit ziet. Zonde van je expansie volle geest.
@funky, nee, ze zijn mooi maar daar blijft het ook echt wel bij.
Drientje zei:Ik weet niet hoe jij fietst hoor, maar in NL hebben ze schijnbaar dan toch andere fietsen als in BE.
![]()
Je snapt het blijkbaar niet...Drientje zei:Ik weet niet hoe jij fietst hoor, maar in NL hebben ze schijnbaar dan toch andere fietsen als in BE.KoxBox zei:Kan het me wel voorstellen als hij telkens tussen de ketting draaide.Drientje zei:Het was clithood en ik heb hem niet meer. Veel te lastig met fietsen.
![]()
![]()
W.F.L. zei:Hahaha, ik snap hem ook pas nu. Excellent!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."