#1
Hahaha, ik snap hem ook pas nu. Excellent!
W.F.L. zei:Hahaha, ik snap hem ook pas nu. Excellent!
viewtopic.php?f=8&t=23600Dreuge zei:Drientje zei:Dat is het ook. Alleen heb jij nogal moeite met het in de waarde laten van anderen heb ik het idee. Mensen zijn verschillend en daar mag je best je mening over hebben maar zo onsubtiel als jij het laat weten zijn er maar weinig.Dreuge zei:haten doe ik niet aan drientje, dat vind ik zoiets zieligs
Als het je niet aanstaat, of als ik of iemand anders jou in je waarde aantast zeg het dan op een manier die niet meteen iemand degradeert tot iets misselijkmakends.
Het zou jammer zijn als jij je oordeel over iets als een vaststaand feit ziet. Zonde van je expansie volle geest.
@funky, nee, ze zijn mooi maar daar blijft het ook echt wel bij.
nee ik probeer mensen altijd in hun waarde te laten en niemand maakt mij misselijk BEHALVE JIJ. en wat een KANSLOOS argument is dit voor iemand die een ander uit maakt voor verkrachter, de ergste belediging die je maar kan verzinnen. en dat is PRECIES de reden dat ik jou zo'n MISBAKSEL vind
KoxBox zei:W.F.L. zei:Hahaha, ik snap hem ook pas nu. Excellent!![]()
Waarom doe je daar moeilijk over?Biertje zei:Altijd als ik het heb over d'r 'vagine' heb zegt ze dat ik het mijn lievelingsgrotje moet noemen???![]()
SperSIZEboon zei:aha![]()
mag ik hier trouwens ook melden dat ik zeer tevreden ben met die van mn vriendin![]()
![]()
vode zei:SperSIZEboon zei:aha![]()
mag ik hier trouwens ook melden dat ik zeer tevreden ben met die van mn vriendin![]()
![]()
Een optie bij voor jou![]()
Ik had er tot nu toe nog nooit van gehoord[SF] Safiertje zei:wtf heeft iedereen met de term yoni. ik word echt gek van dat geyoni overal
buzzrider zei:Ik had er tot nu toe nog nooit van gehoord[SF] Safiertje zei:wtf heeft iedereen met de term yoni. ik word echt gek van dat geyoni overal![]()
Gemini zei:buzzrider zei:Ik had er tot nu toe nog nooit van gehoord[SF] Safiertje zei:wtf heeft iedereen met de term yoni. ik word echt gek van dat geyoni overal![]()
Idem dito.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."