#1
vode zei:Erwin en Dennis gaan slapen, al die aandacht maakt ze een beetje moe. Slaapwel!
foto van erwin en dennis in hun pyjama!!
vode zei:Erwin en Dennis gaan slapen, al die aandacht maakt ze een beetje moe. Slaapwel!
Inhale zei:https://www.web4plot.nl/producten-en-prijzen/poster-full-color/?gclid=CNuk87OD2aYCFcKCDgodkU3-IQ
^ Als meer dan 50 mensen de Erwin En Dennis poster willen kunnen we 15% korting krijgen!![]()
Dione zei:vode zei:Erwin en Dennis gaan slapen, al die aandacht maakt ze een beetje moe. Slaapwel!
foto van erwin en dennis in hun pyjama!!
luchtigtoetje zei:Inhale zei:https://www.web4plot.nl/producten-en-prijzen/poster-full-color/?gclid=CNuk87OD2aYCFcKCDgodkU3-IQ
^ Als meer dan 50 mensen de Erwin En Dennis poster willen kunnen we 15% korting krijgen!![]()
die wil ik wel![]()
![]()
vode zei:luchtigtoetje zei:laten we haar cup raden.
ik denk cup E80![]()
![]()
jullie?![]()
![]()
Wauw jij kan goed raden. Erwin en Dennis zijn verrast.


HomoChris Pontius zei:vode zei:Erwin en Dennis zeggen hoi
Die weegschaal heeft mijn moeder ook!
vode zei:Frog83 zei:Ja maar ook al opend ze der benen dan zit er denk ik nog geen rosbiefrandjeik prefereer tog wel een beetje lipjes.
![]()
Zijn Erwin en Denis nu katten, tieten een vaginavat het nie meer
![]()
Erwin en Dennis zien wel lipjes bij de dame in kwestie dus wij raden jou een bril aan. Dat het geen zeemlappen zijn wat jij liever hebt, daar kunnen wij weinig aan doen.
Omdat Wij graag iedereen tevreden houden, een foto die voldoet aan Frog's smaak.
![]()
Over vrouwen met 'n lelijke kop kun je nog zeggen zak drover, maar dit...?????Jij moet maar zien zo'n mooie vrouw te krijgen.. Kijken of je dan nog zo'n issue maakt van haar flapjes..Biertje zei:Over vrouwen met 'n lelijke kop kun je nog zeggen zak drover, maar dit...?????
Aalpoepert zei:Jij moet maar zien zo'n mooie vrouw te krijgen.. Kijken of je dan nog zo'n issue maakt van haar flapjes..Biertje zei:Over vrouwen met 'n lelijke kop kun je nog zeggen zak drover, maar dit...?????
Biertje zei:Aalpoepert zei:Jij moet maar zien zo'n mooie vrouw te krijgen.. Kijken of je dan nog zo'n issue maakt van haar flapjes..Biertje zei:Over vrouwen met 'n lelijke kop kun je nog zeggen zak drover, maar dit...?????
Flapjes, flapjes, flapjes, flapjes...
Zeg dat nog eens?
Flapjes?
Ik kan het nog steeds niet bevatten...
Flapjes?
Ben ik blij dat mijn vriendin toch wel kleinere 'flapjes' heeft dan dat, en misschien net iets lager scoort op de graadmeter.
Misschien moet je eens naar haar kop kijken als je haar neemt, ipv haar muts,,luchtigtoetje zei:flapjes.. ja ik ben er ook niet van gecharmeerd. een beetje schaamlippen is geen punt. is ook een handige richtlijn. Maar zij heeft het wel een beetje te :P
luchtigtoetje zei:flapjes.. ja ik ben er ook niet van gecharmeerd. een beetje schaamlippen is geen punt. is ook een handige richtlijn.......
Fresh zei:luchtigtoetje zei:flapjes.. ja ik ben er ook niet van gecharmeerd. een beetje schaamlippen is geen punt. is ook een handige richtlijn.......
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."