#1
Om nog maar te zwijgen over die kast.
Chris Pontius zei:vode zei:Erwin en Dennis zeggen hoi
![]()
Die weegschaal heeft mijn moeder ook!
Gemini zei:Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
vode zei:Erwin en Dennis vinden je maar een beetje dom hoor Flameon. Kom je uit Limburg ofzo?
vode zei:Erwin en Dennis gaan slapen, al die aandacht maakt ze een beetje moe. Slaapwel!
Inhale zei:https://www.web4plot.nl/producten-en-prijzen/poster-full-color/?gclid=CNuk87OD2aYCFcKCDgodkU3-IQ
^ Als meer dan 50 mensen de Erwin En Dennis poster willen kunnen we 15% korting krijgen!![]()
Dione zei:vode zei:Erwin en Dennis gaan slapen, al die aandacht maakt ze een beetje moe. Slaapwel!
foto van erwin en dennis in hun pyjama!!
luchtigtoetje zei:Inhale zei:https://www.web4plot.nl/producten-en-prijzen/poster-full-color/?gclid=CNuk87OD2aYCFcKCDgodkU3-IQ
^ Als meer dan 50 mensen de Erwin En Dennis poster willen kunnen we 15% korting krijgen!![]()
die wil ik wel![]()
![]()
vode zei:luchtigtoetje zei:laten we haar cup raden.
ik denk cup E80![]()
![]()
jullie?![]()
![]()
Wauw jij kan goed raden. Erwin en Dennis zijn verrast.


Aalpoepert zei:Ik houd meer van kleine borstjes. No offence Vode, jij hebt al meer dan genoeg fans! Er moet er eentje overblijven die de kleintjes waardeert!
Gemini zei:luchtigtoetje zei:Gemini zei:Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
ja maar waarom word je boos op haar als ik het heb gedaan? ze heeft toch mooie borsten? is eigenlijk een compliment vind ik zo![]()
Ik ben niet boos. As I said, it's nothing personal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."