Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

Hier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

157 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om nog maar te zwijgen over die kast.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
vode zei:
Erwin en Dennis zeggen hoi

Klik om te vergroten...

Die weegschaal heeft mijn moeder ook!
Klik om te vergroten...

Eerlijk is eerlijk.

+1 :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sodejuu ... bestaat geen goeie maat bh voor zie ik, zie dat het daaro omhoog gehouden wordt door een moderne spanband?! :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Erwin en Dennis vinden je maar een beetje dom hoor Flameon. Kom je uit Limburg ofzo?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...


F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
vode zei:
Erwin en Dennis vinden je maar een beetje dom hoor Flameon. Kom je uit Limburg ofzo?
Klik om te vergroten...

Sorry vode, je weet wie het zegt he haha

Enne ja, we wonen 5 km van elkaar vandaan :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
die bh vind ik ook geil :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Props naar luchtigtoetje voor het openen van dit topic :hearteyes: :hearteyes: Ik hou bijna net zoveel van jou als van Erwin en Dennis :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welterusten Erwin en Dennis :wave: :(
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Erwin en Dennis gaan slapen, al die aandacht maakt ze een beetje moe. Slaapwel!
Klik om te vergroten...

foto van erwin en dennis in hun pyjama!!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inhale zei:
https://www.web4plot.nl/producten-en-prijzen/poster-full-color/?gclid=CNuk87OD2aYCFcKCDgodkU3-IQ

^ Als meer dan 50 mensen de Erwin En Dennis poster willen kunnen we 15% korting krijgen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

die wil ik wel :grin: :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dione zei:
vode zei:
Erwin en Dennis gaan slapen, al die aandacht maakt ze een beetje moe. Slaapwel!
Klik om te vergroten...

foto van erwin en dennis in hun pyjama!!
Klik om te vergroten...

+1
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Inhale zei:
https://www.web4plot.nl/producten-en-prijzen/poster-full-color/?gclid=CNuk87OD2aYCFcKCDgodkU3-IQ

^ Als meer dan 50 mensen de Erwin En Dennis poster willen kunnen we 15% korting krijgen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

die wil ik wel :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

+1
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
vode zei:
luchtigtoetje zei:
laten we haar cup raden.

ik denk cup E80 :hearteyes: :hearteyes:

jullie? :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wauw jij kan goed raden. Erwin en Dennis zijn verrast.
Klik om te vergroten...

Die gek is gooooed!
cup E FTW :rock:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik houd meer van kleine borstjes. No offence Vode, jij hebt al meer dan genoeg fans! Er moet er eentje overblijven die de kleintjes waardeert!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een ophef over één paar tieten mensen :tearsofjoy:
Doe eens lekker gewoon!


Twee paar tieten is stukken beter :sunglasses: :beer:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aalpoepert zei:
Ik houd meer van kleine borstjes. No offence Vode, jij hebt al meer dan genoeg fans! Er moet er eentje overblijven die de kleintjes waardeert!
Klik om te vergroten...

Erwin en Dennis vinden het heel lief dat jij ook aan de kleiner bedeelden denkt. Erwin en Dennis willen je daarom ook heel graag voorstellen aan hun twee vriendinnen Berta en Gerda

M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
I love Berta en Gerda :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemini zei:
luchtigtoetje zei:
Gemini zei:
Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
Klik om te vergroten...

ja maar waarom word je boos op haar als ik het heb gedaan? ze heeft toch mooie borsten? is eigenlijk een compliment vind ik zo :)
Klik om te vergroten...

Ik ben niet boos. As I said, it's nothing personal.
Klik om te vergroten...

Ik vond het ook gewoon een vette kut opmerking, wees gewoon niet zo'n uptight b**** en ontspan je een beetje ofzo.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Erwin en Dennis vind Adreno heel erg lief zo en denken dat hij wel blij zal zijn met een prentje van twee bloemetjes Hyacint en Fuschia.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."