Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

Hier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

157 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
luchtigtoetje zei:
Gemini zei:


Een stukje bloot van Dennis nummer 1.
Klik om te vergroten...

ja ik moest hier gewoon tering hard om lachen :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zijn we nu weer vriendjes? Ik vergeef je bij deze dat je onze date hebt afgezegd vanwege je ongeluk.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
vode zei:
Erwin en Dennis zeggen hoi
Klik om te vergroten...

Die weegschaal heeft mijn moeder ook!
Klik om te vergroten...
Homo :tearsofjoy:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
vode zei:
Frog83 zei:
Ja maar ook al opend ze der benen dan zit er denk ik nog geen rosbiefrandje :grin: ik prefereer tog wel een beetje lipjes. :wink:
Zijn Erwin en Denis nu katten, tieten een vagina :confused: vat het nie meer :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Erwin en Dennis zien wel lipjes bij de dame in kwestie dus wij raden jou een bril aan. Dat het geen zeemlappen zijn wat jij liever hebt, daar kunnen wij weinig aan doen.

Omdat Wij graag iedereen tevreden houden, een foto die voldoet aan Frog's smaak.

Klik om te vergroten...

:kots: Over vrouwen met 'n lelijke kop kun je nog zeggen zak drover, maar dit...?????
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Biertje zei:
:kots: Over vrouwen met 'n lelijke kop kun je nog zeggen zak drover, maar dit...?????
Klik om te vergroten...
Jij moet maar zien zo'n mooie vrouw te krijgen.. Kijken of je dan nog zo'n issue maakt van haar flapjes..
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aalpoepert zei:
Biertje zei:
:kots: Over vrouwen met 'n lelijke kop kun je nog zeggen zak drover, maar dit...?????
Klik om te vergroten...
Jij moet maar zien zo'n mooie vrouw te krijgen.. Kijken of je dan nog zo'n issue maakt van haar flapjes..
Klik om te vergroten...

Flapjes, flapjes, flapjes, flapjes...

Zeg dat nog eens?

Flapjes?

Ik kan het nog steeds niet bevatten...

Flapjes?

Ben ik blij dat mijn vriendin toch wel kleinere 'flapjes' heeft dan dat, en misschien net iets lager scoort op de graadmeter.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan ze afsnijden en braden...

Bie-f-lapjes.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
FLAPJES
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flapjes, anyone? :grin:

G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#10
luchtigtoetje zei:
die bh vind ik ook geil :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ceintuur o0k. :hearteyes:

Moar moar moar. Roar. :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inhale zei:
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
Klik om te vergroten...

ik vind dit een beetje gemeen, het was mijn idee en mijn topic, waarom val je Vode aan? :(
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Pics or GTFO. :)
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Inhale zei:
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
Klik om te vergroten...

ik vind dit een beetje gemeen, het was mijn idee en mijn topic, waarom val je Vode aan? :(
Klik om te vergroten...
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik wil meer fotos :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
vode zei:
Erwin en Dennis willen nu snel verhuizen.
Klik om te vergroten...

Knal ze in het bagagerek van de trein en laat ze onze gemeente uithobbelen :wink: :wink: :wink: :wink:

Ik plaag je maar hoor vode
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
I WANT MORE PICS! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Speciaal voor Gemini heb ik Erwin en Dennis ingepakt als een kadootje.

D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dione zei:
I WANT MORE PICS! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+100! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
luchtigtoetje zei:
Inhale zei:
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
Klik om te vergroten...

ik vind dit een beetje gemeen, het was mijn idee en mijn topic, waarom val je Vode aan? :(
Klik om te vergroten...

Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."