Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsliefdesleven & drugs

liefdesleven & drugs

69 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat heeft jou drugsgebruik met jou liefdesleven te maken?
Gebruik je om een gevoel te onderdrukken of juist om een gevoel te versterken?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou eerder gebruiken omdat het fijn is omdat samen te doen. Niet zo zeer om een gevoel te onderdrukken of te versterken.

Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
Klik om te vergroten...

Iets of iemand vergeten bv
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Sublimo zei:
Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak :)
Klik om te vergroten...

Iets of iemand vergeten bv
Klik om te vergroten...

Nee, dat zou ik absoluut niet doen. Het is wel verleidelijk soms, dat moet ik toegeven. Maar ik ben verstandig genoeg om te weten dat ik de feiten onder ogen moet zien in plaats van ze te onderdrukken.

Bij nader inzien zou ik misschien toch wel eens gebruiken om een gevoel te versterken, samen met een meisje LSD of MDMA doen lijkt me zalig ! :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amfetamine speelt toch wel een vrij cruciale rol in mijn intieme liefdesrelatie met de man van mijn dromen moet ik zeggen.

Het is dan toch allemaal net dat beetje extra x 10.

Daar komen overigens ook de meeste liefdevolle uitspraken vandaan die dit forum toch vrij regelmatig sieren.

Voor de mensen die nog steeds druk aan het analyseren zijn hoe zoiets nou toch in godsnaam mogelijk is: nuchter doe ik het eigenlijk vrijwel niet.

Het is voornamelijk een speed dingetje.

En uiteraard ook een artiesten dingetje, maar dat spreekt voor zich.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er werd mij net in een pb gevraagd wie die man dan is.

Ik heb het natuurlijk over verneukeratief.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is ieder artiesten dingetje niet gewoon een pep dingetje?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben :grin:

Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P

Maar goed, ik ben van mening dat coke en alle downers buiten GHB en alcohol om gevoelens onderdrukken en uppers (niet coke) of tripmiddelen gevoelens versterken. GHB en alcohol vind ik een moeilijke, omdat ze wel dempend werken maar niet bepaald gevoelens onderdrukken bij mij (tenzij in hele hoge dosering) zoals pakweg wiet. En dat gaat dan niet over liefdesleven natuurlijk, maar over alle emoties.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben :grin:

Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Waarom woon jij zo ver weg? :(
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
vode zei:
Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben :grin:

Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Waarom woon jij zo ver weg? :(
Klik om te vergroten...
En waarom hebben wij nooit samen getript?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P
Klik om te vergroten...

In mijn wereld is liefdesleven = sex en sex = liefdesleven
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dus het enigste wat jij doet is sex hebben? Volgens mij doe je je nu je liefdesleven te kort....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is toch wel een beetje triest als je liefdesleven alleen bestaat uit sex. :rolleyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh jullie hebben snel je oordeel klaar he, schattig :grin:

Ik heb nergens gezegd dat mijn liefdesleven alleen sex is. Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa. En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je drugsgebruik zo'n belangrijke rol in je leven speelt dat het botst met het hebben van een relatie van ben je gewoon een levensverachtende loser.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Dat is toch wel een beetje triest als je liefdesleven alleen bestaat uit sex. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik vind er niks triests aan. Ik vind het vooral triest als 2 mensen een relatie nemen en zeggen dat ze onbeperkt van elkaar houden, elke week naar de film gaan, zeggen dat ze nooit bij elkaar weg gaan en na een jaar toch uit elkaar gaan omdat ze elkaar niet meer zo leuk vinden als eerst.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
vode zei:
En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
Klik om te vergroten...

Ik kijk alleen naar de openingspost en daar wordt gesproken over gevoelens, niet over sex. Ik ga er dus vanuit dat Flameon met "liefdesleven" niet naar sex verwijst en zo te zien ben ik niet de enige. Dat zie jij dus verkeerd he :grin:

flameon zei:
gevoel onderdrukken
Klik om te vergroten...
flameon zei:
iets of iemand vergeten bv
Klik om te vergroten...

vode zei:
Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa.
Klik om te vergroten...

Hier kan ik geen touw aan vastknopen haha. Jouw liefdesleven staat gelijk aan sex hebben met de persoon waar je jouw liefdesleven mee deelt? Tja, sex moet je toch met 2 voor zijn inderdaad :grin:

-tomz0r zei:
W.F.L. zei:
Dat is toch wel een beetje triest als je liefdesleven alleen bestaat uit sex. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik vind er niks triests aan. Ik vind het vooral triest als 2 mensen een relatie nemen en zeggen dat ze onbeperkt van elkaar houden, elke week naar de film gaan, zeggen dat ze nooit bij elkaar weg gaan en na een jaar toch uit elkaar gaan omdat ze elkaar niet meer zo leuk vinden als eerst.
Klik om te vergroten...

Volgens mij vinden ze dat zelf ook een beetje triest. :cry: :grin:

-tomz0r zei:
Als je drugsgebruik zo'n belangrijke rol in je leven speelt dat het botst met het hebben van een relatie van ben je gewoon een levensverachtende loser.
Klik om te vergroten...

Levensverachtend (of tenminste het leven dat je op dat moment leidt, niet leven op zich) ben je zowiezo al als je veel downers of uppers gebruikt, dat doe je toch echt niet omdat het allemaal goed zit enzo, je een geweldig leven hebt waar je heel erg veel voldoening uit haalt en weet ik wat. Of je dan een loser bent of niet is een mening, maar daar ben ik het niet mee eens natuurlijk. Drugsgebruik heeft toch echt altijd achterliggende redenen en dat zijn meestal niet echt leuke dingen/fijne ervaringen/een geweldig leven.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
-tomz0r zei:
Als je drugsgebruik zo'n belangrijke rol in je leven speelt dat het botst met het hebben van een relatie van ben je gewoon een levensverachtende loser.
Klik om te vergroten...

Levensverachtend (of tenminste het leven dat je op dat moment leidt, niet leven op zich) ben je zowiezo al als je veel downers of uppers gebruikt, dat doe je toch echt niet omdat het allemaal goed zit enzo, je een geweldig leven hebt waar je heel erg veel voldoening uit haalt en weet ik wat. Of je dan een loser bent of niet is een mening, maar daar ben ik het niet mee eens natuurlijk. Drugsgebruik heeft toch echt altijd achterliggende redenen en dat zijn meestal niet echt leuke dingen/fijne ervaringen/een geweldig leven.
Klik om te vergroten...

Dat het niet goed zit is natuurlijk geen vrijbrief om jezelf helemaal vol te stoppen met allemaal rotzooi en het om die reden goed te praten. Als je een beetje een man bent dan kom je er sterker uit en maak je jezelf niet kapot.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."