#1
Wat heeft jou drugsgebruik met jou liefdesleven te maken?
Gebruik je om een gevoel te onderdrukken of juist om een gevoel te versterken?
Gebruik je om een gevoel te onderdrukken of juist om een gevoel te versterken?
Sublimo zei:Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak![]()
Flameon zei:Sublimo zei:Wat voor gevoel stel jij je eigenlijk voor bij onderdrukken ? Want gevoelens onderdrukken is niet echt een goede zaak![]()
Iets of iemand vergeten bv
Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
Waarom woon jij zo ver weg?vode zei:Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben![]()
Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen
En waarom hebben wij nooit samen getript?Drientje zei:Waarom woon jij zo ver weg?vode zei:Sex = leuk, drugs = leuk. Sex + drugs is extra leuk! Ik ben dus heel erg voor! Mijn vriendenkring had een nieuw werkwoord verzonnen omdat ik het zo leuk vind/lyrisch over ben![]()
Voden vo·den vodede, h, i, gevodeerd; harde, geyle en ongeremde seks en/of bdsm hebben onder invloed van MDMA of andere bewustzijnsveranderende middelen![]()
W.F.L. zei:Ik zie toch nog wel wat verschil tussen "liefdesleven & drugs" en "sex & drugs".. :P

W.F.L. zei:Dat is toch wel een beetje triest als je liefdesleven alleen bestaat uit sex.![]()
vode zei:En dat was op jou reactie bedoelt WFL over dat jij liefdesleven en sex als 2 verschillende dingen zag in combinatie met drugs, ik niet.
flameon zei:gevoel onderdrukken
flameon zei:iets of iemand vergeten bv
vode zei:Wat ik wel zeg, is dat mijn liefdesleven gelijk staat aan sex hebben met de persoon waar ik mijn liefdesleven me deel, en vice versa.
-tomz0r zei:W.F.L. zei:Dat is toch wel een beetje triest als je liefdesleven alleen bestaat uit sex.![]()
Ik vind er niks triests aan. Ik vind het vooral triest als 2 mensen een relatie nemen en zeggen dat ze onbeperkt van elkaar houden, elke week naar de film gaan, zeggen dat ze nooit bij elkaar weg gaan en na een jaar toch uit elkaar gaan omdat ze elkaar niet meer zo leuk vinden als eerst.
-tomz0r zei:Als je drugsgebruik zo'n belangrijke rol in je leven speelt dat het botst met het hebben van een relatie van ben je gewoon een levensverachtende loser.
W.F.L. zei:-tomz0r zei:Als je drugsgebruik zo'n belangrijke rol in je leven speelt dat het botst met het hebben van een relatie van ben je gewoon een levensverachtende loser.
Levensverachtend (of tenminste het leven dat je op dat moment leidt, niet leven op zich) ben je zowiezo al als je veel downers of uppers gebruikt, dat doe je toch echt niet omdat het allemaal goed zit enzo, je een geweldig leven hebt waar je heel erg veel voldoening uit haalt en weet ik wat. Of je dan een loser bent of niet is een mening, maar daar ben ik het niet mee eens natuurlijk. Drugsgebruik heeft toch echt altijd achterliggende redenen en dat zijn meestal niet echt leuke dingen/fijne ervaringen/een geweldig leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."