#1
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. ![:grin:]()
Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons.endor zei:wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus.![]()
KoxBox zei:Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons.endor zei:wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus.![]()
Gewoon een winkel in gelopen, Paris XL als ik me niet vergis.
![]()
endor zei:wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus.![]()
wutMike zei:Op de middenstip van een voetbalveld...![]()

Fishhead0707 zei:Tijdens het oppassen met me ex staand in de keuken..![]()
![]()
![]()
W.F.L. zei:luchtigtoetje zei:luchtigtoetje zei:Op een motorkap van een auto die niet van mij was. Halverwege heb ik de eigenaar weg gestuurd omdat ik niet klaar was haha. Kort daarna liep het meisje weg omdat ik te dronken zou zijn.
KlasseHahaha!
Ja was heel apart. Kort daarna probeerde ik met een groepje die ik vaag kende terug naar huis te lopen. Ging goed totdat 1 van hun besloot een winkelruit in te gooien. Ik met me dronken kop kon het niet bevatten en staakte elke beweging. 1x raden wie er opgepakt werd..
Zucht![]()
![]()
Fresh zei:Fishhead0707 zei:Tijdens het oppassen met me ex staand in de keuken..![]()
![]()
![]()
Aah
Ik een keer tijdens het oppassen met mijn ex in de stoomcabine![]()
Het stel waar we oppasten zei dat we wel in de stoomcabine mochten als ze weg waren...nou dat hebben wij dus ook gedaan, hehe. Alleen of ze het achteraf ook leuk vonden betwijfel ik nog steedsWaarschijnlijk niet verwacht dat we het ook echt zouden doen, haha.
Dat is dan zo lullig, ik was vrijdagnacht opgepakt en moest zaterdagmorgen om half 8 gaan werken, om 3 uur kon ik uitleggen waar ik bleef...luchtigtoetje zei:Epic zeker. Ik kam om 8u thuis en moest om 9u mn 1e wedstrijd van het toernooi spelen haha
cropp zei:Dat is dan zo lullig, ik was vrijdagnacht opgepakt en moest zaterdagmorgen om half 8 gaan werken, om 3 uur kon ik uitleggen waar ik bleef...luchtigtoetje zei:Epic zeker. Ik kam om 8u thuis en moest om 9u mn 1e wedstrijd van het toernooi spelen haha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."