Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSex op gekke plekken?

Sex op gekke plekken?

237 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
endor zei:
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons. :tearsofjoy: Gewoon een winkel in gelopen, Paris XL als ik me niet vergis. :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
endor zei:
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
Klik om te vergroten...
Hahaha shiiit! Meen je dat, ik zat op die plaats eens te blowen met iemand en de flikken kwam net in dat steegje. Wij van die trappen gesprongen, beginnen lopen met die flikken achter ons. :tearsofjoy: Gewoon een winkel in gelopen, Paris XL als ik me niet vergis. :grin:
Klik om te vergroten...

Hahahaha :tearsofjoy:
Ik vind mijn ervaring met dat plekje dan toch leuker hoor. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
wel in de richting van de foto , als je stapt heb je op gegeven moment een klein steegje rechts in waar allemaal trappen zijn van de gebouwen. Daar dus. :grin:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik weleens gepist. Jammer man :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
We hebben gisteren een huisje geraakt (ik en mijn vriendin) en we dronken daar wat biertjes enzo.
Daarna lekker seks als gevolg.

Dus : seks in een kraakpand. :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op de middenstip van een voetbalveld... :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op de grond 10 meter naast de dansvloer op Vuuv :flushed:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mike zei:
Op de middenstip van een voetbalveld... :grin:
Klik om te vergroten...
wut :beer:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdens het oppassen met me ex staand in de keuken.. :grin: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead0707 zei:
Tijdens het oppassen met me ex staand in de keuken.. :grin: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Aah :grin:

Ik een keer tijdens het oppassen met mijn ex in de stoomcabine :hearteyes:

Het stel waar we oppasten zei dat we wel in de stoomcabine mochten als ze weg waren...nou dat hebben wij dus ook gedaan, hehe. Alleen of ze het achteraf ook leuk vonden betwijfel ik nog steeds :tongueout: Waarschijnlijk niet verwacht dat we het ook echt zouden doen, haha.
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Midden in een kroeg. Na sluitingstijd, uiteraard.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
luchtigtoetje zei:
luchtigtoetje zei:
Op een motorkap van een auto die niet van mij was. Halverwege heb ik de eigenaar weg gestuurd omdat ik niet klaar was haha. Kort daarna liep het meisje weg omdat ik te dronken zou zijn.
Klik om te vergroten...

Klasse :grin: Hahaha!

Ja was heel apart. Kort daarna probeerde ik met een groepje die ik vaag kende terug naar huis te lopen. Ging goed totdat 1 van hun besloot een winkelruit in te gooien. Ik met me dronken kop kon het niet bevatten en staakte elke beweging. 1x raden wie er opgepakt werd..

Zucht :tongueout:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Toen heb ik maar mn zeepje laten vallen en het in de gevangenis afgemaakt hahahahaha
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt als een mooi avondje :grin: Wel epic fail, maar alsnog gewoon epic :tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Epic zeker. Ik kam om 8u thuis en moest om 9u mn 1e wedstrijd van het toernooi spelen haha
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
In het kantoor van de baas tijdens een nachtdienest :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is trouwens wel aan te raden in zo'n stoomcabine hoor :)
Beetje passen en meten, maar uieindelijk komt het goed :tongueout:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fresh zei:
Fishhead0707 zei:
Tijdens het oppassen met me ex staand in de keuken.. :grin: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Aah :grin:

Ik een keer tijdens het oppassen met mijn ex in de stoomcabine :hearteyes:

Het stel waar we oppasten zei dat we wel in de stoomcabine mochten als ze weg waren...nou dat hebben wij dus ook gedaan, hehe. Alleen of ze het achteraf ook leuk vonden betwijfel ik nog steeds :tongueout: Waarschijnlijk niet verwacht dat we het ook echt zouden doen, haha.
Klik om te vergroten...

Nice... :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik snap niet hoe je in een vliegtuig kan batsen. Als ik al gewoon daar ga doen wat je op een WC hoort te doen heb ik al het gevoel dat iedereen naar me kijkt. Plus je verveelt je zo dat wanneer je bij een wc in de buurt zit dat je ook al de hele tijd ziet wie er in en uitgaan.

Dus.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
luchtigtoetje zei:
Epic zeker. Ik kam om 8u thuis en moest om 9u mn 1e wedstrijd van het toernooi spelen haha
Klik om te vergroten...
Dat is dan zo lullig, ik was vrijdagnacht opgepakt en moest zaterdagmorgen om half 8 gaan werken, om 3 uur kon ik uitleggen waar ik bleef...
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
luchtigtoetje zei:
Epic zeker. Ik kam om 8u thuis en moest om 9u mn 1e wedstrijd van het toernooi spelen haha
Klik om te vergroten...
Dat is dan zo lullig, ik was vrijdagnacht opgepakt en moest zaterdagmorgen om half 8 gaan werken, om 3 uur kon ik uitleggen waar ik bleef...
Klik om te vergroten...

Uhm, je mag altijd ff bellen hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."