#1
Gewoon whey en creatine en zit aan een kuur voor vetverbranders
)
Denk dat die inderdaad goed kunnen helpen erbij. Maar zonder kom je denk ik ook al erg ver. Jou keuze natuurlijk en het word niet voor niets aangeraden natuurlijk voor dit soort dingen.Probeerenleer zei:Ik ga na nieuwjaar beginnen met powertraining, ben sinds kort al aan het afvallen.
Ik denk dat een goed resultaat niet kan zonder suplementen?![]()
25tolife zei:Denk dat die inderdaad goed kunnen helpen erbij. Maar zonder kom je denk ik ook al erg ver. Jou keuze natuurlijk en het word niet voor niets aangeraden natuurlijk voor dit soort dingen.Probeerenleer zei:Ik ga na nieuwjaar beginnen met powertraining, ben sinds kort al aan het afvallen.
Ik denk dat een goed resultaat niet kan zonder suplementen?![]()
Succes man!

ZERO- zei:Ik gebruik best vaak multivitamine maar ik heb laatst ergens op internet gelezen (dat klinkt vaag, maar het was een betrouwbare bron) dat als je gewoon gezond en afwisselend eet het juist ongezond is als je dan extra vitaminen neemt.. Maar ik ben vegetarisch en volgens mij eet ik niet genoeg noten en peulvruchten extra dus hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ik weet niet wat ik nu moet doen.
Als ik xtc neem neem ik sowieso de week ervoor en erna multivitaminen.
Ja, dat had ik dus ook gelezen. En toen dacht ik echt, oh. Doe ik zo m'n best gezond te zijn :c Dus nu maar even mee gestopt.Svali zei:Als je gezond eet (bij voorkeur biologisch en organisch) zijn vitaminepillen compleet overbodig en zelfs schadelijk voor een mens. Zo'n beetje 95% van alle geproduceerde vitaminepillen komen bij farmaceutische/chemische bedrijven vandaan en die doen het vooral om winst te maken en dus de productiekosten zo laag mogelijk te houden.
Haha hummus is lekker inderdaad, heb je 't al geprobeerd als dip bij worteltjes? XDmandragora zei:ff een tip voor jou: eet per week een potje hummus leeg... is nog heerlijk ook.
Linzencurry's op zen tijd, peulvruchten (linzen etc) zijn opzich niet lekker maar je kan ze heerlijk maken met de juiste kruiden en groenten, zo krijg je een puur krachtvoer éénpansgerecht.
Ik leef al een tijd zo en kom helemaal niks tekort, voel me op en top gezond!
dan eerder als dip bij paprikareepjes, wortels nog niet geprobeerd.ZERO- zei:Haha hummus is lekker inderdaad, heb je 't al geprobeerd als dip bij worteltjes?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."