Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik ben nieuw op dit forum maar heb hier al vaak op zitten lezen en veel bijgeleerd. Ik heb een vraagje. Ik zoek een drugs om te nemen als je uitgaat, momenteel doe ik enkel wiet en alcohol, maar hoeveel alcohol ik ook drink, ik wordt er wel zat van, maar het "doet" het hem gewoon niet meer voor mij.. (en ik quote mijn vrienden: "It just gets you to 'normal'." idem met wiet. wiet is trouwens ook niet echt een drug om te nemen als je uitgaat vind ik. Ik heb ook ervaring met salvia(was heel tof, wel wat freaky), maar dat is al helemaal niks om mee uit te gaan he Ooit heeft er ook eens iemand 'vloeibare xtc' in mijn drankje gedaan zonder ik het wist(ik had wel een vermoeden, wat later bevestigd werd), vond ik ookwel 'iets' hebben maar helemaal niet wat ik zoek Nu ik zou liefst iets zo "natuurlijk" mogelijk hebben zodat ik met een vrij gerust hart kan zijn dat er niet teveel andere shit in zit(ken niet veel dealers en degene die ik ken vetrouw ik niet). Wat mij enorm aanspreekt is cocaine(ik weet het, niet zo natuurlijk maar voor deze zou ik een uitzondering maken ), maar voor zover ik weet is dat ook vrij duur, en niet iets wat je regelmatig kan doen(tenzij je echt geen respect hebt voor je lichaam natuurlijk). Little help?"
"Ohja ik slik trouwens rilatine nu en dan(om te studeren), is dat effect vergelijkbaar met coke? heb ook iets gehoord van rilatine snuiven..? want ik vind het innemen wel leuk enzo, heb het eens genomen als ik uitging, maar het is ook weer niet zoooo speciaal"
"Doe aan bodybuilding dus een heleboel(creatine etc)... Maar wat met jou vraag te maken heeft gebruik ik detox-one (zuivert je lever en nieren en ja het werkt echt) => dit gebruik ik als ik op stap gegaan ben net voor het slapen gaan, smorgens ziet mijn urine dan echt hard oranje(alle afvalstoffen er uit), maar daarna voel ik me meteen beter. Ik gebruik de ochtend na het uitgaan ook 1 multivitamine tablet voor sneller herstel. Heeft iemand btw ervaring met die after-e pil en de varianten daarop? Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat het echt werkt zoals men zegt bij azarius enz maar ben toch benieuwd.."
"Hoi, geen idee bij welk forum onderdeel dit hoort dus ik zet het hier maar... Ik rook al vrij lang(jaren), nooit echt veel ong 1 pakje per week(door de week weinig in het weekend gaat het pak erdoor). Nooit last gehad buiten nu en dan licht in het hoofd na die 1e sigaret als het even geleden was) Nu heb ik de laatste dagen veel last na het roken, al is het slechts 1 of 2 sigaretten per dag ik voel me meteen kotsmisselijk... Ik neem rilatine om te studeren voor de herexamens en dat geeft veel stress vandaar dat ik die sigaret wel nodig heb. Ik heb nooit eerder last gehad van de combi rilatine en tabak... Heeft iemand enig idee hoe dit komt?? Ik vind enkel verhalen van teveel nicotine enz maar van 2 sigaretten kan dat toch niet, zeker als ik in het weekend vaak een pak rook en daar nooit last van heb gehad.. Ook de combi rilatine en sigaretten heb ik aan gedacht als oorzaak maar dat doe ik al 2 jaar zo en ook nooit enige last van gehad... ==> weet niet of dit van belang is maar ik heb het sinds ik terug ben van festival(tomorrowland), waar ik wel veel wiet gerookt heb(iets wat ik maar enkele keren/jaar doe en ook nooit eerder last van had) Dit festival is nu een week geleden.. De eerste dag dacht ik dat het daardoor kwam maar dat kan nu toch niet meer na een week of wel??? Groetjes"
"Late reactie: ben 22, last is na een maand of 2 weg gegaan.. heb ook geminderd met roken die periode, geen idee hoe het kwam.. wrs teveel wiet/alcohol/enz ineens genomen die paar dagen tomorrowland"
"SmartieAndMe zei: Het heeft waarschijnlijk gewoon te maken met alles eromheen, je geeft aan dat je moe bent en herexamens leert. Je rookt maar twee sigaretten per dag, de eerste zul je dus altijd heftiger voelen omdat je lichaam dan weer moet wennen aan de nicotine. Lichamelijke verslaving heb je niet echt bij die kleine hoeveelheden dus je lichaam moet weer wennen aan elke sigaret. Het is waarschijnlijk afhankelijk van hoe je je die dag voelt, wat je gegeten en gedronken hebt en wss ook nog hoe snel je de sigaret oprookt. Als je bijvoorbeeld weinig eet en veel koffie drinkt en dn een sigaret aansteekt zul je sneller duizelig en misselijk worden. Ik neem rilatine om te studeren voor de herexamens en dat geeft veel stress vandaar dat ik die sigaret wel nodig heb. Klik om te vergroten... Lijkt zo, sigaretten creëren stress Alleen op het moment dat je ze hebt is de stress weg maar de momenten eromheen raak je juist gestresst omdat je niet rookt. Klik om te vergroten... Weet ik wel, maar op die moment van rilatine inname is de stress zo hoog dat een sigaret me (een heel pak) kan kalmeren.. dat ik dan meer stress heb op het einde van de dag zogezegd kan me niet fel schelen, ik heb van mezelf uit totaal geen stress... dus eens die rilatine uitgewerkt is merk ik dat toch niet.. Wat je zegt klinkt wel wat logisch, maar het gevoel dat ik toen had was echt een ziekte gevoel, en ik had dat ervoor nooit gehad.. Het was sinds ik terug was van tomorrowland.. En nu heb ik het niet meer.. Maar ik denk dat mijn lichaam daar simpelweg te zwaar afgezien heeft(al is het echt raar dat het "herstel" toch een maand of 3 geduurd heeft, das wel zeeer lang, niet?..) grtz"
"Hoi allemaal, Ik heb het volgende probleem, ik weet dat dit al veel besproken is maar ik heb wat meer specifieke vragen erover: ik koop mijn wiet steeds in hoeveelheden van 15g omdat ik mijn dealer niet zo vaak zie. Hierdoor kan je je inbeelden dat het een maand of 2 kan duren voor die wiet op is.. Ik zit op kot en daar is het blijkbaar eeenorm droog want zowel mijn wiet als mijn tabak zijn kurkdroog na een week op kot..(wiet verstoft bij vastnemen en tabak is ook kurkdroog) Tips die ik gelezen heb zijn aardappelschillen etc maar dan kan hij weer te nat worden en ik ben onregelmatig op kot(soms een week of 2 niet) dus daardoor verpest ik hem misschien(schimmels)? Anyhoew ik zit nu dus weer met een 10g superdroge wiet en telkens als ik rook is het zeer onaangenaam, de dag er na is ook een ramp.. Mond is niet droog maar de keel is echt een "schurend" droog gevoel. Iemand tips hiertegen? Ik drink al meer dan een liter tijdens en net na het roken van een joint dat helpt niet veel meer, ik dacht misschien dat iets als honing/siroop kon helpen? Ervaringen? Misschien is het ook een optie om van die droge wiet wietboter/cake te maken(nognooit gedaan maar ik vind wel tutorials gok ik)? Ik weet niet hoe de houdbaarheid daarvan is en of dat goed gaat als hij zo droog is..? Hoop dat hier wat geniale ideetjes komen"
"Duidelijke reactie fidge.. Dat van dat hallucineren klopt inderdaad. Ik denk als je zwaar hallucineert van rilatine dat je ookwel een wat grote fantasie hebt, maar kleine hallucinaties komen wel degelijk voor. Heb ik zelf ondervonden na 2 weken non stop 50mg per dag te nemen(gebruikelijke dosis voor mij maar normaal neem ik het max 3 dagen aan een stuk ofzo). Laatste week zag ik overal kleine vliegjes en hoorde ik een constant zoemend geluid.. Al de rest was nog normaal dus ik zie dit dan als een heel lichte hallucinatie.. @fidge: het zijn inderdaad heel kleine bolletjes(heb al eens een cap opengeprutst).. Wil dit nu zeggen onsnuifbaar? Ik bedoel als ik ze plet en fijnmaak tot poeder; is dit dan een aanrader? => ik heb ook nog steeds voorschriften voor de gewone rilatine btw.. ik mag kiezen welke ik ga halen bij de apotheek => op de vraag waarom rilatine? :vooral omdat het voor iemand met add steeds binnen handbereik is..een ander persoon kan denk ik idd beter pep ofzo nemen. En het effect is wel oke(ik kan niet vergelijken met veel andere drugs maar ik vond het wel leuk)"
"Wow veel reactie al.. even duidelijk maken; was niet mijn vriend die ghb in drank deed.. was een kerel die ik niet kende, heb er ookwel ambras mee gemaakt daarna omdat ik het toch niet kunnen vind dat je dat zomaar doet. Maar ik was er eigelijk niet boos om, gratis drugs..en het was toch goede denkik. Lsd om te fuiven?? lijkt me niet ideaal.. werkt toch zowat als salvia maar dan langer he? en salvia kon ik niet echt op feesten hoor, ik kon enkel ronddwalen en olifanten zien enzo.. :d xtc ok, maar xtc is toch niet zo betrouwbaar he? of je moet je dealer vertrouwen maar zoals ik al zei is dat niet echt.. Pep ken ik niet.. wat is de werking daarvan? Ik zie ook dat jullie veel dingen mengen.. lsd en pep, coke en drank, speed en drank.. Voor een beginner toch niet aan te raden denkik of boeit dat niet veel? Ik kan wel wat hebben hoor, maar ik wil niet dat ik een afkeer krijg van bv coke omdat ik er slecht op gegaan ben doordat ik het gemengd had met.. thnx voor al de reacties al"
"Flameon zei: Wat pep .... en wel laten testen ja, want het kan met alles vermengd zijn Klik om te vergroten... waar kan je drugs laten testen? ik vertrouw de dealer niet, en ik gok niet dat ik bij de dokter langs kan gaan om mijn drugs te testen he?"