Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Wie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

250 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

mooie inkijk :grin:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

over mooiste innerlijk gesproken:



D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

funky_skunk_junky zei:
Klik om te vergroten...
donaldduck zei:
Klik om te vergroten...
OH MIJN GOD JA!

:grin:

Olle
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

M'n eigen prachtige, lieve, speciale en gewoon geweldige meisje :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

...Hoezo roze bril? :flushed:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

gadverdamme:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Rabbithole zei:
Als we trouwens toch bezig zijn met oude sexy filmsterren posten: :hearteyes:

Nog een keer :grin:

Humphrey Bogart! :hearteyes:

Cary Grant!

Dat waren nog eens echte mannen. :hearteyes: Smoking, lange detectivejas, gleufhoed, en altijd een sigaret, sigaar of pijp in de aanslag. :sunglasses: Had ik maar in dat tijdperk geleefd, zo'n man had ik wel aan de haak willen slaan!
Klik om te vergroten...
QFT!

Ik ben te laat geboren.....

Ik hou van mannen met klasse en stijl.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Drientje zei:
Rabbithole zei:
Als we trouwens toch bezig zijn met oude sexy filmsterren posten: :hearteyes:

Nog een keer :grin:

Humphrey Bogart! :hearteyes:

Cary Grant!

Dat waren nog eens echte mannen. :hearteyes: Smoking, lange detectivejas, gleufhoed, en altijd een sigaret, sigaar of pijp in de aanslag. :sunglasses: Had ik maar in dat tijdperk geleefd, zo'n man had ik wel aan de haak willen slaan!
Klik om te vergroten...
QFT!

Ik ben te laat geboren.....

Ik hou van mannen met klasse en stijl.
Klik om te vergroten...

Jaa bij mij dus exact hetzelfde! Mannen die in een detectivejas en met een gleufhoed op de hoek van de straat onder een lantaarnpaal de krant staan te lezen en staan te roken, en ondertussen iemand volgen... :P (Volgens mij heb ik teveel films gekeken :( )
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Rabbithole zei:
Jaa bij mij dus exact hetzelfde! Mannen die in een detectivejas en met een gleufhoed op de hoek van de straat onder een lantaarnpaal de krant staan te lezen en staan te roken, en ondertussen iemand volgen... :P (Volgens mij heb ik teveel films gekeken :( )
Klik om te vergroten...

Gellukig kom je er zelf nog achter
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Wat de oudere mannen betreft, George Clooney!! :hearteyes:

A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?


Ik vind Nicolette Kluijver ook wel een lekker ding


Maar voor de rest denk ik niet dat ik iemand de mooiste man of vrouw van de wereld vind. Anders zijn er wel heel veel gedeelde eerste plaatsen. Wel zit het grootste deel van de schoonheid die ik zie in de ogen van mensen.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Lauu zei:
Rabbithole zei:
Jaaa! Jammer dat Joaquin Phoenix een hazenlip had. :P
Klik om te vergroten...

Dat maakt de film niet slechter
Klik om te vergroten...

Als ik Joaquin Phoenix zie, moet ik altijd aan de Gladiator denken. Ik vind hem echt een gemeen gezicht hebben.

OT: Mooiste vrouw in alle opzichten:
Angelina Jolie. Haar manier van bewegen, praten en ze is erg classy en sexy tegelijk.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Aalpoepert zei:

Ik vind Nicolette Kluijver ook wel een lekker ding
Klik om te vergroten...

Jaaaaa Nicolette :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?



Mocht ik me ooit weer tot een man wenden dan zou ik toch wel op iemand afgaan die er als hem uit ziet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Ik zit eigenlijk op de eerste persoon te wachten die een foto van zichzelf post.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Rabbithole zei:
Ik zit eigenlijk op de eerste persoon te wachten die een foto van zichzelf post.
Klik om te vergroten...

Is al gebeurt, scroll wat naar boven en zie Andrew's post.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?








:openmouth: :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?





Androgyne mannen met lang haar.... GIEF!!!!!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Sebastian Bach? Ik vond hem er altijd wel 'n beetje een lieverdje uitzien, maar Skid Row is zelf een vette band. Alhoewel ze ook wel deel uitmaakten van die glam-trend van '89, maar goed. Mijn haar was ook zijn lengte, tot ik een week geleden besloot om het te scheren tot 3 mm. :grin:


:rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

vode zei:
Androgyne mannen met lang haar.... GIEF!!!!!
Klik om te vergroten...
Dan had je Pak Suiker wel lekker gevonden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."