#1
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?
funky_skunk_junky zei:
OH MIJN GOD JA!donaldduck zei:
QFT!Rabbithole zei:Als we trouwens toch bezig zijn met oude sexy filmsterren posten:
![]()
Nog een keer
![]()
Humphrey Bogart!
![]()
Cary Grant!
Dat waren nog eens echte mannen.Smoking, lange detectivejas, gleufhoed, en altijd een sigaret, sigaar of pijp in de aanslag.
Had ik maar in dat tijdperk geleefd, zo'n man had ik wel aan de haak willen slaan!
Drientje zei:QFT!Rabbithole zei:Als we trouwens toch bezig zijn met oude sexy filmsterren posten:
![]()
Nog een keer
![]()
Humphrey Bogart!
![]()
Cary Grant!
Dat waren nog eens echte mannen.Smoking, lange detectivejas, gleufhoed, en altijd een sigaret, sigaar of pijp in de aanslag.
Had ik maar in dat tijdperk geleefd, zo'n man had ik wel aan de haak willen slaan!
Ik ben te laat geboren.....
Ik hou van mannen met klasse en stijl.
Rabbithole zei:Jaa bij mij dus exact hetzelfde! Mannen die in een detectivejas en met een gleufhoed op de hoek van de straat onder een lantaarnpaal de krant staan te lezen en staan te roken, en ondertussen iemand volgen... :P (Volgens mij heb ik teveel films gekeken)
Lauu zei:Rabbithole zei:Jaaa! Jammer dat Joaquin Phoenix een hazenlip had. :P
Dat maakt de film niet slechter
Aalpoepert zei:![]()
Ik vind Nicolette Kluijver ook wel een lekker ding
![]()
Rabbithole zei:Ik zit eigenlijk op de eerste persoon te wachten die een foto van zichzelf post.

Dan had je Pak Suiker wel lekker gevonden.vode zei:Androgyne mannen met lang haar.... GIEF!!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."