Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

Wie vind je de mooiste man/vrouw ter wereld?

250 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
O
ObserverLid
01-01-2024, 00:00
#1
my ex girlfriend. <3
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Arthur King zei:
Zoë Deschanel :hearteyes:




Klik om te vergroten...
Zij was zo leuk in Tin Man!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Zij was zo leuk in Tin Man!
Klik om te vergroten...
Die heb ik helaas niet gezien, in 'Hitchhikers guide to the galaxy' en 'Yes Man' was ze ook geweldig! :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Onhandig geschoten of mannelijk vrouwtje?
Klik om te vergroten...

vrouwelijk mannetje
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die tweede foto lijkt echt op een meisje uit mijn leerjaar.

Hm ik vind t echt onmogelijk om te kiezen voor mezelf.
Gelukkig heb ik een hoop liefde te geven :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arthur King zei:
Drientje zei:
Zij was zo leuk in Tin Man!
Klik om te vergroten...
Die heb ik helaas niet gezien, in 'Hitchhikers guide to the galaxy' en 'Yes Man' was ze ook geweldig! :grin:
Klik om te vergroten...
Oh ik kan hem echt aanraden! Sowieso heeft de bbc leuke miniseries in de aanbieding, nu ook weer een aan het kijken over Alice in Wondeland. Te cool.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
als man zijnde..

Johny deph.. een leuke man, en dat zeg je niet vaak als je een hetro bent
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#8





Elvis in zijn beteren jaren :hearteyes:

ian mckellen, heeft een geweldig charisma, vind hem daardoor erg aantrekkelijk ondanks zijn hoge leeftijd.

jared leto :hearteyes: zeer mooi symetrish gezicht, die ogen alles klopt gewoon.

De vrouwen.


Rihanna :hearteyes:
Liv Tyler zeer sensuele uitstraling heeft wat mysterieus ook, erg mooie huid.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind die chick uit me buurt de mooiste, echt precies mijn typeytje, lekker lang en een geile kop terweil ze tog heel netjes is.

mja ze is getrouwdt met een 1 of andere agent , maajaaa genoeg vissies in de zee
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
kikkuh vissies,<< op su rottudams
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wie vindt je de mooiste man/vrouw ter wereld?

funky_skunk_junky zei:
Klik om te vergroten...
Haha, wat grappig dat ik dit nu zie. Altijd als jij een foto postte, heb ik het idee gehad dat je deze probeerde na te doen.

No offense though.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah. Heet? "Dat heet toch 'charme'?" Dat was de bedoeling van die zin?

In dat geval, nee, want ik ken wel meer mensen met charme, maar dit is anders. Misschien moet ik maar weer eens contact zoeken met haar. Voor zover ik weet, woont ze nog steeds hier aan de overkant van de straat. Misschien weet zij hoe het heet.

Drientje zei:
Of uitstraling.

Toch?
Klik om te vergroten...
Iedereen heeft uitstraling, ook dat is niet wat ik bedoel.

Drientje zei:
En hoe weet jij dat ik mijn best doe. Dat doe ik helemaal niet. Ik ben met een half oog ook nog aan het eten en GTA aan het spelen.
Klik om te vergroten...
Jij eet met je ogen? Dat verklaart een hoop.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Och, ja. Gestruikeld over een letter. Ik snap dat.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Och, ja. Gestruikeld over een letter. Ik snap dat.
Klik om te vergroten...
En ik begreep serieus niet wat je bedoelde.

I'm such a nerd.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Och, ja. Gestruikeld over een letter. Ik snap dat.
Klik om te vergroten...
En ik begreep serieus niet wat je bedoelde.

I'm such a nerd.
Klik om te vergroten...
Kusje.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat hoeft nou ook weer niet.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar dat wil ik graag.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha dat wil je niet. Believe me.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Haha dat wil je niet. Believe me.
Klik om te vergroten...
Snap ik ook.

Ik snap echt veel van je. Het is net of ik je ken! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Exceptional Insight zei:
Haha dat wil je niet. Believe me.
Klik om te vergroten...
Snap ik ook.

Ik snap echt veel van je. Het is net of ik je ken! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Oh leg eens uit dan. Ik snap er zelf namelijk helemaal niks van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."