#1
Mudita zei:Hm, dat is erg jammer! Word er ook verder onderzoek gedaan naar slaap in verband met afkicken? Er zal toch wel ergens een soort tekort van zijn of iets dergelijks wat voor die slaapproblemen zorgt?
Slaapproblemen hoeven niet altijd een lichamelijke oorzaak te hebben hoor. Als je mentaal niet goed in je vel zit of je rot voelt (wat meestal zo is met afkicken) dan slaap je ook beroerd of helemaal niet. Niet alles is met een tabletje op te lossen.