#1
Heb nog nooit een vriendin gehad of een date. Ben te druk met feesten, totaal geen tijd voor.
Dat heb ik ook het liefst. Mijn vriend en ik gaan altijd samen naar feestjes en genieten dan samen van drugs.
Ik vind het heel fijn dat ik dat met hem kan delen, is toch wel een van de mooiste dingen om te doen samen!![]()
No worry no worry.Als ik een date/partner heb, ja dan vertel ik er wel over.![]()
Haha ja zwaar@Conjo Was je tijdens het typen toevallig ook onder invloed?![]()
Grappige ervaring en manier van ontdekken door een relatie. Relaties gaan voor een heel groot deel om vertrouwen hebben en dat is er bij vele te weinig. nice dat de vertrouwens percentages boven de 73% liggen bij jullie.Toen ik een relatie kreeg deden we geen druggs. We zaten daar helemaal niet in. Tot we techno meer ontdekten. Me vriendin ging vaak naar festivals ik kon vaak niet mee door mn werk. Zij ging voor het eerst xtc proberen en ik heb gelijk gezegt jou leven jou keuze ik vertrouw je, app me maar hoe het gaat en als er iets is mag je me altijd bellen. Jou relatie met mij is geen beperking in het ontdekken van dingen die je wil ontdekken. Dus geprobeerd en paar keer gedaan. Ik schrok wel een beetje van de filmpjes en zei dat ga ik nooit doen. Ze heeft me ook nooit aangespoort of proberen over te halen. Tot ik ook nieuwsgierig werd, en op ADE me eerste xtc pil nam en daarbij voor het eerst druggs. Nu doen we het altijd samen en zou niets liever willen. We werken goed samen.
Moraal van het verhaal is dat we elkaar laten en ons eigen ding doen, onze relatie weerhoud ons niet van dingen doen die de ander niet zou doen. Vertrouwen is een must!
En ja tijdens me eerste keer heb ik haar 100 keer gevraagd: WAAROM HEB JE ME NIET OVERGEHAALD DIT IS GEWELDIG WTF!?!
hahahaha
<3nice dat de vertrouwens percentages boven de 73% liggen bij jullie.
tijd hebben maar het niet daaraan willen spenderen is iets anders dan geen tijd voor hebben. soms vind je ook een leuke meid op een festival :P ach ja liefde is soms moeilijk te zoekenHeb nog nooit een vriendin gehad of een date. Ben te druk met feesten, totaal geen tijd voor.
Heb nog nooit een vriendin gehad of een date. Ben te druk met feesten, totaal geen tijd voor.
Nou ben ik ook niet de knapste hoor.. met zo een graftakke hasses als ik snap ik het wel dat ik geen vriendin heb. :P Maar dat is een ander verhaal. :Ptijd hebben maar het niet daaraan willen spenderen is iets anders dan geen tijd voor hebben. soms vind je ook een leuke meid op een festival :P ach ja liefde is soms moeilijk te zoeken
Iedereen is mooi op zijn eigen manier, kijk een beetje uiterlijk mee hebben is fijn maar uiteindelijk bepaald je innerlijk of je een lange of een korte relatie met iemand hebt. Ik hou als motto, Voor ieder is er 1 zolang je de juiste afslag maar pakt.Nou ben ik ook niet de knapste hoor.. met zo een graftakke hasses als ik snap ik het wel dat ik geen vriendin heb. :P Maar dat is een ander verhaal. :P
Mooi gesproken!Iedereen is mooi op zijn eigen manier, kijk een beetje uiterlijk mee hebben is fijn maar uiteindelijk bepaald je innerlijk of je een lange of een korte relatie met iemand hebt. Ik hou als motto, Voor ieder is er 1 zolang je de juiste afslag maar pakt.
Volgens mij sluit het ene het andere niet uit, valt best te combineren.
Ja, ik vertel het altijd. Misschien niet op de eerste date maar zeker de tweede of derde. Acceptatie van drugsgebruik nadat je samenwoont is een stuk lastiger dan voordat je relatie is begonnen. Ik vraag mezelf af of ik drugsgebruik wil laten voor deze specifieke persoon, wanneer het antwoord daarop nee is dan is mijn belang om het te vertellen een stuk sterker. Hierbij moet ik wel opmerken dat het in stand houden van een verslaving makkelijker is wanneer je deze regel volgt.- Als je een nieuwe date hebt, vertel je die dan over je drugsgebruik? En zoja, wanneer? (Of wanneer/na hoeveel tijd heb je dit besproken als je een relatie hebt?)
Ik dacht eerlijk te zijn geweest, pas nadat ik hetgeen wat ik vertelde ging vergelijken met hetgeen ik deed kwam ik erachter dat ik niet zo eerlijk was als ik dacht. Ook hier komt het verslavingsaspect om de hoek kijken.- Hoe vertel(de) je het? Ben je eerlijk (geweest) over de frequentie van je gebruik en welke drugs precies?
Zie ook mijn antwoord op je eerste vraag. Wanneer je partner niet achter drugsgebruik staat en jij vind jezelf niet verslaafd omdat je sterk genoeg bent om datgene te nemen waar je zin in hebt met de juiste tussenposen? DUMPEN. Je partner staat niet achter jouw levensstijl en kan derhalve (in mijn opinie) onvoldoende bieden om je een compleet leven te bieden.- Wat doe je als je date/partner hier echt niet achter kan staan? Zou je minderen of stoppen? Of de date of relatie eerder stopzetten?
In mijn geval, ik gebruik drugs en vertel er niet over. Daarom zit ik op dit forum. Mijn partner werkt in het ziekenhuis, ziet de extremen van drugs en alcohol gebruik. Keurt daarmee alcohol en drugs af terwijl ik alcohol gebruik als vlucht uit mijn leven zie en drugs als ontdekkingsreis. Zolang ik mijn partner niet vertel wat ik doe is het prima. Daardoor is de set en setting vaak wat lastiger, daar heb ik anderen voor nodig. De vrijheid om te experimenteren heb ik wel, denk ik. Dat weet ik namelijk niet zeker aangezien ik het niet besproken heb.- Voor de mensen met relatie wiens partner geen drugsfan is: welke afspraken hebben jullie al dan niet gemaakt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."