#1
Zenuw schade aan mijn linker vingers , gevoelloos....keer out gegaan door GHB Mn hand lag paar uur dubbel gevouwen.
Ik niet gewoon op zijn tijd af en toe een keertje los..
Ik heb 8 maandenlang paniekaanvallen en chronische hyperventilatie gehad omdat ik in augustus 2018 veel te veel, veel te snel gedaan had. Dat is wel echt een dingetje waar ik ontzettend veel last van gehad heb. Verder valt het op zich wel mee.
Ik zie soms dingen aan voor mensen en andersom als ik begin te dissociëren, maar zodra ik me focus is het wel gewoon weer direct weg. Niet eng ook of zo, maar het gebeurt wel heel vaak sinds mijn psychedelicagebruik. Vandaag had ik het ook heel erg tijdens m'n werk. Dan dacht ik in 20 seconden 5 keer dat er iemand links in m'n ooghoek stond die geld op z'n kaart wilde zetten (ik zat in zo'n hok waar 2 kassa's stonden en m'n collega was al weg), maar dan was er gewoon niemand een kwam het doordat een deel van de muur beigeachtig was, net zoals de kleur van een gezicht zou kunnen hebben.
Soms zie ik blauwe randen rond dingen, zoals ik ze ook zie op truffels.
Het enige waar ik verder misschien wel een beetje moeite mee heb is dat ik me sinds m'n drugsgebruik niet meer helemaal grounded voel. Het is alsof ik een beetje door de ruimte zweef. Ik voel me permanent lichter. De reden dat ik er moeite mee heb is omdat ik daardoor heel soms het idee heb dat ik flauw ga vallen, terwijl ik gewoon over straat loop of iets aan het doen ben. Is nog nooit gebeurt gelukkig.
Ik zou misschien kunnen zeggen dat mijn mentale gezondheid erop achteruit gegaan is, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel echt waar is, want 85% van de problemen die ik heb die had ik al ver voordat ik met drugs begon.
Edit: en dan heb ik het alleen nog maar over de schade die ik mezelf aandoe, want ik ben m'n relaties met anderen ook wel knap hard aan het verneuken momenteel. Maar goed, ik hoop dat therapie me er dus bij gaat kunnen helpen om dat ooit in de toekomst nog recht te kunnen zetten.
XTC en de dag erna een te hoge dosis LSA (veel intenser dan verwacht in ieder geval, waardoor ik bad ging). Momenteel bijna dagelijks ketamine en af en toe een andere drug tussendoor.@Salvia Klinkt heftig. Mag ik vragen wat je in augustus 2018 gebruikt hebt? en wat je gebruik momenteel is? (ivm het kapotmaken van je relaties).
Sorry als ik je in verlegheid breng.
Ketamine is goed spul he. Eigenlijk te chillXTC en de dag erna een te hoge dosis LSA (veel intenser dan verwacht in ieder geval, waardoor ik bad ging). Momenteel bijna dagelijks ketamine en af en toe een andere drug tussendoor.
Helaas wel. Grappige is dat mijn psychiater ook totaal niet verbaasd was toen ik hem zei dat dat de drug is die ik het vaakst gebruik en me zelfs begon te vertellen over studies die aantoonden dat ketamine depressieve gevoelens tot wel 6 weken kan verminderen (als je het niet misbruikt uiteraard).Ketamine is goed spul he
Wel uitkijken voor je maag en blaas! en je nieren houden er ook niet vanHelaas wel. Grappige is dat mijn psychiater ook totaal niet verbaasd was toen ik hem zei dat dat de drug is die ik het vaakst gebruik en me zelfs begon te vertellen over studies die aantoonden dat ketamine depressieve gevoelens tot wel 6 weken kan verminderen (als je het niet misbruikt uiteraard).
Helaas wel. Grappige is dat mijn psychiater ook totaal niet verbaasd was toen ik hem zei dat dat de drug is die ik het vaakst gebruik en me zelfs begon te vertellen over studies die aantoonden dat ketamine depressieve gevoelens tot wel 6 weken kan verminderen (als je het niet misbruikt uiteraard).
Dat bedoelde ik met het hangt allemaal samen, maar doelde meer op drugs specifieke dingen. Een algehele ongezonde levensstijl veroorzaakt sowieso wel een hoop ellende, los van gebruik of misbruik. Maar persoonlijk merk ik wel dingen specifiek door drugs en de zaken die samen hangen zoals slaaptekortKun je dit ook los zien van andere dingen, bijvoorbeeld voeding? Veel jonge mensen eten vaak slecht voedsel. Veel suiker/koolhydraten is destructief voor zoveel geestelijke en lichamelijke functies. Ik denk dat iemand die nooit drugs gebruikt maar altijd veel suiker en andere ongezonde voeding eet ook flink achteruit gaat op gebied van bijvoorbeeld korte termijn geheugen en algemeen cognitief vermogen.
Uiteindelijk heeft alles effect. Alles is voedsel (voor de geest). Of je in de natuur woont of in de stad bijvoorbeeld. Je gehele perceptie heeft zijn weerslag op wie je bent/wordt.Kun je dit ook los zien van andere dingen, bijvoorbeeld voeding? Veel jonge mensen eten vaak slecht voedsel. Veel suiker/koolhydraten is destructief voor zoveel geestelijke en lichamelijke functies. Ik denk dat iemand die nooit drugs gebruikt maar altijd veel suiker en andere ongezonde voeding eet ook flink achteruit gaat op gebied van bijvoorbeeld korte termijn geheugen en algemeen cognitief vermogen.
Ja, maar dat bedoel ik. Als je niet optimaal eet (en de meesten eten niet optimaal), dan heeft je voeding én drugsgebruik (grote) negatieve gevolgen voor je gezondheid (lichamelijk en geestelijk). Hoe goed kun je dan zeggen, dit komt hier door en dat komt daar door?Dat bedoelde ik met het hangt allemaal samen, maar doelde meer op drugs specifieke dingen. Een algehele ongezonde levensstijl veroorzaakt sowieso wel een hoop ellende, los van gebruik of misbruik. Maar persoonlijk merk ik wel dingen specifiek door drugs en de zaken die samen hangen zoals slaaptekort
True...Uiteindelijk heeft alles effect. Alles is voedsel (voor de geest). Of je in de natuur woont of in de stad bijvoorbeeld. Je gehele perceptie heeft zijn weerslag op wie je bent/wordt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."