Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op automatische piloot iedere twee uur wakker schieten om dosis g te moeten nemen om verder te kunnen slapen"
"Oke ik wil het even kort houden met genoeg informatie om dit in te schatten. Ik heb enige tijd terug een opname gehad. Binnen no time kunnen regelen. Bij het ontnuchteren daarvan dat goedkoopje goedje in een flesje hoefden ik een tijd mijn wekker niet meer te zetten dit ging allemaal erg professioneel. Nu komt het volgende de terugval is ergens begin vorige week geweest maar mijn gebruik hou ik op de pijl heel erg laag en met twaalf uur tussen gebruik door. Omdat ik voor de opname wel eens out ging besloot ik het dit keer anders te doen en iets van snelle had een vriend van mij dan ook snel als advies. En om eerlijk te zijn super ongezond gaat het toch al. De laatste dagen slaap ik gewoon niet meer al neem ik het laatste shotje rond 18:00 en ga te bed rond 23:00 lig gewoon maar wakker.. Dan over de snelle niet gesproken dat is meer eenmalig om niet out te gaan. Nou zit ik er wel mee waar dit aan ligt ik nam ook pillen van de dokter op recept voor enkele klachten en ben daar abrupt mee gestopt na enkele jaren dagelijks benzodiazepines te nemen. Ik ben bijna geneigd om weer de wekker te gebruiken om tenminste iets te kunnen slapen. Maar wetende wat voor een hell hell het is eraf te geraken bespaar ik mezelr die rit het liefst helemaal uit.. Waar zou het volgens jullie aan kunnen liggen misschien hebben de gaba receptoren verband gelegd met eerdere lichaamlijke afkick?"
"Ik kan trouwens begrijpen wanneer mensen niet zo snel willen reageren Maar moest dit even delen misschien dat er iets uitkomt en dat dit onnodig en onzinnig en ontzettend zonde is dat is mij ook maar al te goed duidelijk"
"Justme83 zei: Tijdens je opname is je lichaam weer gedetoxed van de middelen. Bij een uitglijder / terug neem je meestal gelijk de hoeveelheid waar je mee zat voor je opname. Dit valt vaak verkeerd in je lichaam. Probeer niet meer bij te nemen en schakel hulp in als je straks nuchter bent! Stap uit je terugval, anders blijf je er tijden in, en dat is zonde! Suc6 Klik om te vergroten... Voorheen zat ik op idiote getallen niet eens uit te drukken. Zit nu op en af rond de 15 a 20 de dag en bellen heeft niet zoveel zin de opname was toen snel maar heb toch enkele weken stug door moeten gebruiken Ik heb ook niet de behoefte om meer te nemen of de twaalf uur regel te doorbreken wil dit alleen doen met eventueel wat valium mocht dat nodig zijn De buitenwereld hoeft niks te weten Vraag mij gewoon af waar het aan kan liggen Jarenlang benzodiazepine gebruik abrupt stoppen lijkt mij voor de hand liggend"
"Nou, die tweede, wil eerst even een goede nachtrust hebben"
"Jmths zei: Het gaat dus over benzodiazepines, GHB en Amfetamine? Toch wat meer concrete informatie voor nodig wil iemand wat inhoudelijk kunnen reageren. Het lijkt er op dat je voornaamste probleem GHB en benzodiazepines is maar je post in het Amfetamine subforum. Het handigst is natuurlijk om te stoppen met GHB en Amfetamine gebruik en het enkel bij benzodiazepines te houden. Klik om te vergroten... Klopt, benzodiazepines ben ik al mee gestopt sinds begin vorige week dus zou het nogal zonden vinden om opnieuw te moeten beginnen.. Ik denk dat ik daardoor ook niet slapen kan?"
"Het is niet dat ik opnieuw lichamelijk afhankelijk ben geworden van de G al twijfel ik daar aan, ik kan enkel slapen wanneer ik iets genomen heb, en schiet dan na tijdje wakker, en sta dan voor de keuze nieuwe dosis nemen of wakker blijven. Dus ben al afhankelijk maar niet in de zin van zweten e.d (klein beetje maar) Hoe valt dit het beste op te lossen, gewoon door wekker te blijven zetten en af te bouwen van 3 naar 1 en dan naar nul? 0,5 per 24 u"
"Jmths zei: Je kan niet slapen door afkick, klinkt toch aardig lichamelijk. Je legt de nadruk op fysieke ontwenning terwijl je situatie toch wel wat zorgelijk klinkt. Ik zou mentale afhankelijkheid niet onderschatten, hier gaan mensen eerder aan dood. Uiteraard kan het dat het niet kunnen slapen veroorzaakt worden door benzodiazepine afkick. GHB is op de lange termijn niet bepaald bevorderlijk. Benzodiazepines natuurlijk ook niet, maar persoonlijk had ik geprobeerd om de GHB voor een benzodiazepine in te wisselen om het grootste acute gevaar weg te halen en een stukje stabiliteit te bevorderen. Zoals je zelf al zei is nachtrust niet onbelangrijk. GHB afbouwen is natuurlijk ook wat lastiger dan een benzodiazepine afbouwen. Maar als jij denkt dat je het op kunt brengen GHB af te bouwen zonder het gebruik in te ruilen voor benzodiazepines zou ik zeggen ga er voor. Overleg met een huisarts kan ook zeker de moeite waard zijn, GHB afbouw is niet zonder risico, des te meer tijdens benzodiazepine ontwenning. Een wekkertje gebruiken kan erg handig wezen. Ik wil je niet opjagen maar het klinkt alsof je beter nu dan later een knoop kunt doorhakken. Ik vrees dat als je hierin blijft sukkelen het er niet beter op wordt. De afkick is horror maar het gaat er niet beter op worden. Dit ga je ook niet eeuwig kunnen verbergen voor anderen. Amfetamine geeft een aardig tegenovergesteld effect, als je Amfetamine gebruikt zul je geheid ook meer downer gaan gebruiken. Voor zover mogelijk kun je dus het best zo min mogelijk Amfetamine gebruiken. Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht, in de kliniek waar ik zat deden ze om de twee uur dezelfde dosis en 24 uur later met 2ml omlaag en dat twee weken lang, had toen torenhoge tolerantie van ongeveer 100ml de dag, totaal onverantwoord.. Überhaupt om het spul nog aan te raken, ben daar niet de enige in hoor ik van de mensen om mij En ik herken het van de Benzodiazepines dat niet slapen kunnen toen ben ik na een week ongeveer weer begonnen met het te slikken want het raakten te gek. Nu denk ik om die klap van Benzo op te vangen even tijdelijk en dan pas omlaag te gaan Ik heb vannacht géén oog dicht gedaan, ben aardig moe in me spieren Heb wel flink water gedronken en pasta, noodles e.d gegeten Maar vannacht gebruik ik door, anders lig ik sowieso nog weken wakker. Hoe lang duurt zo'n Benzodiazepinen afkick meestal, weet iemand dit, heb er iets van 4 jaar aan gezeten En ik zal de snelle maar laten voor wat het is"
"acht.zes zei: Verstandig, combi's die elkaar tegenwerken zijn gewoonweg onzinnig. Hoe zou het trouwens met Junita gaan? Klik om te vergroten... Die zal wel op bezoek zijn in de gevangenis en in de trein shotten Ik grijp op tijd in"
"Ik heb zelf meerdere opnames gehad (sommigen ook via de RM weg) Ben nu zelf gelukkig van de alcohol af. Al is er iets anders voor in de plaats gekomen.. Maar even ontopic en mijn persoonlijk advies Refusal zou ik niet aan beginnen, toen ik grieperig raakten en hoest tabletten nodig had bleek in allen van die alcohol te zijn verwerkt. Al is het maar een beetje. Refusal proeft dat en je schiet gelijk rood aan. Bij mij is het één keer totaal fout gegaan toen en dat wil je niet meemaken. Buiten dat is het geen zuchtremmer en wanneer je echt zou willen drinken doe dan een proefdronk en wacht twintig minuten anders gaat het flink fout Portobello zei: Ik las in je vorige topic dat je benzo's kreeg wegens je zucht naar alcohol. Van de regen in de drup als je het mij vraagt. Ik ken mensen die nemen refusal, dan kun je niet drinken zonder bij het eerste slokje de longen uit je lijf te kotsen. Met name die Lorazepam is best sterk en neem je veel van. Let wel: ik ben geen arts of je moeder ofzo, maar ik weet wel wat verslaving aan benzo's kan doen. Dus ook hier weer: let alsjeblieft op jezelf. En ik denk dat het beter is dat je eerst wat stabieler moet worden als mens, of nuchterder (als in: chemisch nuchter). Met jouw medicijnencocktail ook nog andere drugs erbij is echt spelen met vuur. Die interacties zijn vrij onvoorspelbaar. Ga nog eens met je arts praten en kijk of je psychische ondersteuning kunt krijgen ofzo. Ik denk dat je weinig inzichten krijgt waar je iets aan hebt met drugs momenteel. Innerlijke reizen maak je toch vrijwel alleen met psychedelica en dat gaat nooit werken met die benzo's erbij (volle dosis 4-ho-MET deed niets bij mij omdat ik een benzo eerder op de dag had gedaan...). Beste situatie zou mij lijken al die troep van de arts vervangen door microdosering truffels of LSD, maar goed, kijk uit met de benzohel. Dat is net zo erg als afkicken van alcohol als je lang flink hebt gebruikt. Succes! Klik om te vergroten..."