Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDruk op voorhoofd

Druk op voorhoofd

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon een lichte druk, wat af en toe erger is dan de andere keren. Het doet geen pijn, maar vind het gewoon irritant. Ik denk idd dat ik kom te overlijden :confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Precies. Flauwe grap dan dus :) Iniedergeval is het waarschijnlijk niks om je zorgn over te maken, maar als het na rust lang aanhoud is een huisartsbezoek wel zo handig.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ervaar de laatste tijd continue een irritante druk op mijn voorhoofd. Zou dit te maken kunnen hebben met het ontwikkeling van je hersens of mijn drugs gebruik of een combi daarvan?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik al een geruime tijd geen drugs meer, hooguit alleen een wiet high en veel endorfines. Heb er al een geruime tijd last van.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#5
jij doet veel aan sport toch? geef is wat meer informatie. wanneer kreeg je er voor het eerst last van? wat voor druk is het? een constante of een kloppende?
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Ik ervaar de laatste tijd continue een irritante druk op mijn voorhoofd. Zou dit te maken kunnen hebben met het ontwikkeling van je hersens of mijn drugs gebruik of een combi daarvan?
Klik om te vergroten...

welke soorten drugs gebruik je en hoe vaak? Je kunt wel een soort van schokken in je hoofd krijgen als je veel xtc gebruikt.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
waarschijnlijk ontwikkelen je hersenen zo snel dat je hoofd te klein word, deze zal binnen geringe tijd bezwijken onder de druk... gecondoleerd met jezelf!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
gast, ga naar de dokter! serieus man, je gaat dood.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jha idd! Je moet echt naar de dokter gaan! Dit kan duiden op een hersenbloeding gek!
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het zo blijft is het inderdaad aangeraden om even langs de dokter te gaan.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#11
mss gewoon sinusitis?
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand vertelde me laatst, dat als je vocht te kort hebt, je hersenen dan (dicht) tegen je schedel aankomen, waardoor je dus koppijn krijgt. Als je dus veel alcohol drinkt, ontneemt dat vocht aan je hersenen, waardoor je dus een kater krijgt.
Hm, klinkt heel logisch maar ergens heb ik het idee dat ik er in geluisd wordt. :confused:

Sterkte ermee, ik zou gewoon even langs de dokter gaan.
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#13
JuliaLenco zei:
Iemand vertelde me laatst, dat als je vocht te kort hebt, je hersenen dan (dicht) tegen je schedel aankomen, waardoor je dus koppijn krijgt. Als je dus veel alcohol drinkt, ontneemt dat vocht aan je hersenen, waardoor je dus een kater krijgt.
Hm, klinkt heel logisch maar ergens heb ik het idee dat ik er in geluisd wordt. :confused:
Klik om te vergroten...
haha nee het klopt bijna :wink: Het ontneemt vocht aan je hersenen waardoor je hersenvlies tegen je hersens aan komt te liggen en dit veroorzaakt de hoofdpijn :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amvitamine zei:
JuliaLenco zei:
Iemand vertelde me laatst, dat als je vocht te kort hebt, je hersenen dan (dicht) tegen je schedel aankomen, waardoor je dus koppijn krijgt. Als je dus veel alcohol drinkt, ontneemt dat vocht aan je hersenen, waardoor je dus een kater krijgt.
Hm, klinkt heel logisch maar ergens heb ik het idee dat ik er in geluisd wordt. :confused:
Klik om te vergroten...
haha nee het klopt bijna :wink: Het ontneemt vocht aan je hersenen waardoor je hersenvlies tegen je hersens aan komt te liggen en dit veroorzaakt de hoofdpijn :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is correct en tevens juist! :wink:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amvitamine zei:
JuliaLenco zei:
Iemand vertelde me laatst, dat als je vocht te kort hebt, je hersenen dan (dicht) tegen je schedel aankomen, waardoor je dus koppijn krijgt. Als je dus veel alcohol drinkt, ontneemt dat vocht aan je hersenen, waardoor je dus een kater krijgt.
Hm, klinkt heel logisch maar ergens heb ik het idee dat ik er in geluisd wordt. :confused:
Klik om te vergroten...
haha nee het klopt bijna :wink: Het ontneemt vocht aan je hersenen waardoor je hersenvlies tegen je hersens aan komt te liggen en dit veroorzaakt de hoofdpijn :wink:
Klik om te vergroten...

Ah, op die manier! :grin:

Dan zal ik de 'slimmerik' even verbeteren haha.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
jcutter123 zei:
Ik ervaar de laatste tijd continue een irritante druk op mijn voorhoofd. Zou dit te maken kunnen hebben met het ontwikkeling van je hersens of mijn drugs gebruik of een combi daarvan?
Klik om te vergroten...

Als je je er zorgen over maakt kun je het beste naar de huisarts gaan. Ik ben geen medicus dus ik kan er eigenlijk geen oordeel over geven.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De ontwikkeling van je hersens hoor je als het goed is niet te voelen, maar meer als je terug kijkt op jezelf van 1-5 jaar geleden dat je de verschillen heel duidelijk ziet en voelt.

Kan het niet gewoon stress / hoofdpijn gerelateerd zijn?
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat voor soort druk is het, inderdaad? Echt gewoon druk of meer pijn? Zowiezo kan je gewoon het beste naar de dokter gaan. Wij kunnen je natuurlijk ook niet vertellen wat je hebt. Het is in ieder geval geen kwestie van je hersenen die groeien ofzo. Dat voel je niet en ze zullen ook niet tegen je schedel aan gaan drukken. :tongueout:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is gewoon slaapgebrek, ik heb t ook altijd als ik moe ben. Je voorhoofd word gewoon zwaarder en lijkt wel over je gezicht te willen vallen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, het is geen slaap gebrek, dat dacht ik zelf ook al. Misschien valt dit te aspecteren aan mijn psychedelica gebruik?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."