Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPartner betrapt op liegen

Partner betrapt op liegen

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeker niet samen gaan wonen nu, wat hij ook zegt of belooft!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een drugsprobleem hebt ben je vaak best egoïstisch. (praat uit eigen ervaring 😇)
Je doet er alles aan om te kunnen gebruiken.
En ja als je daarvoor moet liegen tegen de mensen om je heen, dan doe je dat.
Straks als je samenwoont en hij zegt dat ie ff weg gaat, heb jij constant dikke stress.
Wat gaat ie doen, waar gaat ie heen...
Je zult constant je tijd stoppen in het controleren van hem.
Dit kost je enorm veel energie en geloof mij, hier ga je uiteindelijk aan onder door.
Kies voor jezelf zoals hij kiest voor de drugs.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Als je een drugsprobleem hebt ben je vaak best egoïstisch. (praat uit eigen ervaring 😇)
Je doet er alles aan om te kunnen gebruiken.
En ja als je daarvoor moet liegen tegen de mensen om je heen, dan doe je dat.
Straks als je samenwoont en hij zegt dat ie ff weg gaat, heb jij constant dikke stress.
Wat gaat ie doen, waar gaat ie heen...
Je zult constant je tijd stoppen in het controleren van hem.
Dit kost je enorm veel energie en geloof mij, hier ga je uiteindelijk aan onder door.
Kies voor jezelf zoals hij kiest voor de drugs.
Klik om te vergroten...
Precies dit dus..
Zeker als hij zegt ik ben even weg ofzo..
Je vertrouwt hem nu al nietmeer (begrijpelijk) en ik heb zelfs nooit gelogen tegen men vrouw, het wier gewoon geveel en elke week wel iets nieuw dag ik wou testen.
Nu volg ik begeleiding bij de sleutel.
En je kan echt je ei er kwijt , zelfdoen vrouw praat met me verslavingsarts en contactpersoon.
Al moet in zeggen dat ik nu wel al een dikke 2 maand cravingvrij ben van alles behalve een psilo tripje.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik herken mezelf in deze situatie, Ik ben namelijk ook ooit geweest zoals jou vriend nu is.
Dit is echt gedrag wat past bij een ´´coke´´ verslaafde en het liegen zal helaas niet zomaar stoppen. Het klinkt alsof die er nog midden in zit.
Hij moet er echt zelf achter komen dat hij hulp nodig heeft en op die manier niet verder kan gaan door tegen iedereen te liegen en al helemaal niet je dierbare. Ik kan je wel garanderen dat dit gedrag niet 123 stopt.

Wanneer iemand er bewust over kan praten dat hij/zij een probleem heeft dan is er een weg vrijgemaakt, maar als je nog liegt over gebruik dan is dat echt kansloos.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekker dan je vriend naaie op een forum dat die dealt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Lekker dan je vriend naaie op een forum dat die dealt.
Klik om te vergroten...
Lekker boeiend zeg. Alsof ze persoonlijke info deelt.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Lekker dan je vriend naaie op een forum dat die dealt.
Klik om te vergroten...

Er is altijd een reactie die totaal geen toevoeging brengt tot de hulpvraag van mensen 🤣
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Er is altijd een reactie die totaal geen toevoeging brengt tot de hulpvraag van mensen 🤣
Klik om te vergroten...
Sorry :womantippinghand:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een relatie met iemand opbouwen die liegt, niet gaat werken. Vertrouwen is 1 van de basis ingrediënten van een gezonde relatie. Je zal steeds vaker gaan twijfelen of hij de waarheid spreekt.
Gelukkig ben je erachter gekomen voor je ging samenwonen.

Ik ben in het verleden ook achter dingen gekomen door te snuffelen in mail en telefoon. Dit ging niet over drugs, maar over vrouwen. Ik heb hem er toen wel mee geconfronteerd. Daarna heb ik het uit gemaakt. Het vertrouwen was gewoon weg.
Bij mijn huidige vriend voel ik die drang om te snuffelen niet, omdat het gewoon goed zit.

Die dikke vloeistof is ghb, wat je in zijn zak vond. Wat hij bestelde, waarvan hij eerst een halve wou proberen, dat is idd coke, aan de prijs te zien.

Iemand laten kiezen tussen de relatie en drugs, werkt naar mijn mening ook niet. Je kan beter iemand accepteren zoals hij is, en z'n drugsgebruik erbij accepteren. Ik kan me wel voorstellen dat je er geen voorstander van bent, als je zelf niet gebruikt. Ik heb tot m'n 39e ook niet gebruikt, en had vriendjes die wel gebruikten, Mja vond het niet echt geweldig maar het was binnen de perken. Sommige dingen vond ik echt gestoord, zoals een nacht wakker blijven en gesnuif enzo.

Als hij weet dat jij toch boos wordt als hij eerlijk zegt dat ie wat gebruikt heeft, dan is liegen erover heel verleidelijk. Zolang hij niet ieder weekend coke gebruikt, moet het toch geen probleem zijn?
Maar nu is er al meerdere keren gelogen, denk je dat je hem nog kan vertrouwen dan? Wil je zo wel verder?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan ook samen dealen
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vertrouwen staat op nr 1 bij mij in relaties. Zonder vertrouwen kan ik geen relatie beginnen.
Ik geef mijn drug gebruik altijd redelijk direct aan. Wel op een voorzichtige manier want mijn manier van drug gebruik is niet de manier waar veel mensen aan denken bij het woord drug.

Ik weet natuurlijk verder weinig over jullie relatie dus ik weet niet of hierdoor vertrouwen "totaal" weg moet vallen. Dingen liggen soms wat gecompliceerder vind ik. Wat dat betreft ben ikzelf misschien vaak te vergevingsgezind. Maar er zal in mijn ogen altijd over deze dingen "eerst" gepraat moeten worden voordat er radicale besluiten genomen worden.

Als ik jou schoenen stond en ik zou erover beginnen (zonder over de berichten te beginnen die je hebt gelezen) en hij biecht alles op vol overgave en emotie, dan zou ik bereid zijn om het verhaal aan te horen. Natuurlijk is dan het doel dat er concrete definitieve afspraken gemaakt gaan worden. Maar wel een kans geven dus.

Maar hij draait er om heen en geeft niks toe, dan is het eigenlijk al te laat. Voor je eigen geweten begin je dan over de gelezen berichten. "Jij" bent immers wel volledig eerlijk en biecht meteen op wat jij hebt gedaan :) . Hier komen min of meer dan twee reacties uit... hij geeft nu wel toe of hij wordt boos dat je in zijn tel hebt gekeken. In beide gevallen zou het voor mij wel klaar zijn. Helemaal in het laatste geval natuurlijk.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thomas Shelby zei:
Dit.
Klik om te vergroten...

Deal jij dan? Je moet wel eer tonen naar de echte Shelby
A
AskinganswerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt me wel om het te relativeren. Ik ga het gesprek aan!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Askinganswer zei:
Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt me wel om het te relativeren. Ik ga het gesprek aan!
Klik om te vergroten...

Laat je weten hoe het is afgelopen...?
Veel succes..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mensen liegen uit angst en proberen negatieve gevolgen te voorkomen. Hij is waarschijnlijk bang dat je boos zal worden of dat hij je zal kwijtgeraken. Het is aan jullie om een heel open gesprek hierover te hebben. Als hij weet wat eerlijkheid jou doet voelen en wat de gevolgen zijn gaat alles veel beter verkopen in de toekomst.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Mensen liegen uit angst en proberen negatieve gevolgen te voorkomen. Hij is waarschijnlijk bang dat je boos zal worden of dat hij je zal kwijtgeraken. Het is aan jullie om een heel open gesprek hierover te hebben. Als hij weet wat eerlijkheid jou doet voelen en wat de gevolgen zijn gaat alles veel beter verkopen in de toekomst.
Klik om te vergroten...
Misschien verdient hij nog een flinke pakgeld met dealen. En denkt zei dat hij zelf gebruikt omdat ze dingen las. Maar mabe pushed hij het door.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Askinganswer zei:
Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt me wel om het te relativeren. Ik ga het gesprek aan!
Klik om te vergroten...

Heel veel succes! :praying:
Bedenk van te voren wat je precies van hem wil weten in dat gesprek, wat jij zelf wil en verwacht in een relatie, wat jij wil zeggen etc. Houd je aan die standpunten die je voor jezelf maakt. Ik heb het vermoeden dat je vriend jou gaat vertellen wat jij graag wil horen omdat hij niet “gedumpt” wil worden of wil toegeven dat hij liegt en bedriegt. Hij voelt vast “nattigheid” als jij dat gesprek begint, hij is niet gek...
Wil je tzt laten weten hoe het is afgelopen? We zijn wel nieuwsgierig. Ook is het leerzaamvoor anderen.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Syl zei:
Als je een drugsprobleem hebt ben je vaak best egoïstisch. (praat uit eigen ervaring 😇)
Je doet er alles aan om te kunnen gebruiken.
En ja als je daarvoor moet liegen tegen de mensen om je heen, dan doe je dat.
Straks als je samenwoont en hij zegt dat ie ff weg gaat, heb jij constant dikke stress.
Wat gaat ie doen, waar gaat ie heen...
Je zult constant je tijd stoppen in het controleren van hem.
Dit kost je enorm veel energie en geloof mij, hier ga je uiteindelijk aan onder door.
Kies voor jezelf zoals hij kiest voor de drugs.
Klik om te vergroten...
Syl wat heb jij dit even klaar en duidelijk neergezet , chapeau 🤔 Het duurt heel lang voor je een partner terug vertrouwt en als het dan al zo vlug verkeerd en achterbaks wéér gebeurt....denk even heel goed na topicstarter...
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben nieuwsgierig hoe dit is afgelopen maar ik ben bang dat TS dat niet meer komt vertellen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat hier al gezegt is.
Hij gebruikt duidelijk nog , aan jouw of je er met omkan gaan en same wilt wonen of hem buitenkegelen voor zen gelieg.

Houd wel in je achterhoofd dag verslaving niet nix is en je hem hem ook kunt vragen een traject te volgen ivm drugsmisbruik.
Als hij om je geeft doet hij dit , althans ik zou geen seconde twijfelen (En ben ik nu ook aan het doen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."