Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPartner betrapt op liegen

Partner betrapt op liegen

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat hier al gezegt is.
Hij gebruikt duidelijk nog , aan jouw of je er met omkan gaan en same wilt wonen of hem buitenkegelen voor zen gelieg.

Houd wel in je achterhoofd dag verslaving niet nix is en je hem hem ook kunt vragen een traject te volgen ivm drugsmisbruik.
Als hij om je geeft doet hij dit , althans ik zou geen seconde twijfelen (En ben ik nu ook aan het doen)
A
AskinganswerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vriend heeft vroeger veel soorten drugs gebruikt. We zijn nu een half jaar samen en hij geeft aan dat hij al een tijdje niet echt meer gebruikt. Af en toe gebruikt hij coke bij gezelligheid. We hebben afgesproken dat hij er eerlijk over zou zijn wanneer hij het heeft gedaan. Zelf heb ik het nooit gedaan en zal het nooit doen. Gedurende half jaar heeft hij het 3 keer gedaan (van wat ik weet), 2 keer met een vriend en 1 keer met 2 vrienden en ik was daar ook bij. Hij zou het toen laten bij 2 lijntjes, maar dat werden er 4,5. We hebben het erover gehad en hij gaf aan dat hij het niet meer wilt doen waar ik bij ben omdat we er beiden geen goed gevoel aan over hebben gehouden.

Ik heb hem een paar keer gevraagd of hij andere drugs heeft gebruikt sinds dat we samen zijn, zijn antwoord was nee.
Ik heb een keertje een buisje gevonden bij hem thuis met daarin een doorzichtige dikke vloeistof. Ik schrok hiervan. Paar dagen later heb ik hem gevraagd wat dit was en hij zei massageolie.
Later een keer bij mij thuis hadden we ruzie. Ik was iets aan het zoeken en hij zei dat het in zijn jas zat, dus ik keek, en ik zag daar een paarse flesje waarin dezelfde dikke doorzichtige vloeistof in zat. Ik schrok hiervan, ik durfde er niets van te zeggen omdat we al ruzie hadden. Ik heb het er nog niet met hem over gehad.
Hij heeft vroeger gedeald. Dit heeft hij zelf verteld. Hij deed dit door geldnood en is eind vorig jaar gestopt. Hij heeft me laten zien dat hij af en toe nog wel berichten krijgt maar daar reageert hij niet op. Hij heeft me ook laten zien dat er een speciale app is waarop je kan praten om drugs te kopen. Hij heeft ook nog 1 jongen met wie hij soort van bevriend is en hij dealt. Af en toe vraagt hij iets voor zijn neef. Ik zei tegen mijn vriend dat ik die jongen wil ontmoeten zodat ik weet wie hij is. Op een dag waren we laat de hond aan het uitlaten. We waren bijna bij hem thuis en opeens houdt hij me tegen en weer los, de jongen stond met zijn auto voor het huis. Hij kwam binnen en we hadden kennis gemaakt. Mijn vriend zei tegen hem dat hij zijn auto wilt laten zien en ze liepen samen naar buiten. De telefoon van mijn vriend lag op tafel, ik pakte deze en ging het gesprek lezen van hem en die jongen, waarin mijn vriend vroeg of hij iets kan komen brengen naar hem en hem daarvoor een bedrag zou geven.

Later toen die vriend weg was, gaf ik aan dat ik een naar gevoel heb bij de situatie, en ik heb hem gevraagd of hij iets van hem heeft gekregen buiten, hij zei nee...

We gaan binnenkort samen wonen in mijn woonplaats. Hij geeft aan dat hij het fijn vind omdat hij daar ook geen ‘dealers’ kent en dus daarmee helemaal uit het wereldje stapt. Nou heb ik kort geleden weer in zijn telefoon gekeken. In de speciale app heb ik gelezen dat hij contact heeft gehad met iemand (op de dag dat we in mijn stad waren) en mijn vriend vroeg of hij eerst een halve van 25 euro mag proberen en als die goed is daarna van 50.. nu ben ik zo ver dat ik bijna zeker weet dat dit om coke gaat. In whatsapp heb ik gezien dat hij dezelfde dag contact heeft gehad met een andere dealer waarin mijn vriend vroeg of hij iemand kent in mijn woonplaats.

Ik weet dat ik fout zit omdat ik door zijn telefoon ga, ik weet het, daarom kan ik het ook niet aankaarten. Ik vind het echt lastig en ik word alleen maar wantrouwiger... ik heb zelf geen ervaring met drugs en ik zou graag advies willen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me duidelijk toch?

Je hebt nu de keuze om wel of niet te gaan samenwonen met iemand die liegt (over in ieder geval zijn drugsgebruik). Liegen tegen jou en waarschijnlijk een drugsverslaving. Wil je daarmee gaan samenwonen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een rot situatie...
Keihard misschien wat ik nu zeg maar kap met hem. Ga niet samenwonen. Hij liegt nu al steeds en coke gebruikers zijn vaak (niet altijd) niet te vertrouwen. Bescherm jezelf en plan geen toekomst met hem.
Heel veel sterkte!
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eens met beide antwoorden hierboven! Dit is een grote rode vlag. Ik zou hem confronteren met de zaken die je weet en aangeven dat dit, en het liegen, voor jou redenen te zijn om de relatie te verbreken en dat het beter is als hij zijn huur nog niet opzegt.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het allerbelangrijkste in een relatie vind ik zelf "vertrouwen".
Dat is er in jullie relatie zo te lezen niet.
Je kijkt niet voor niks steeds stiekum in zijn mobiel...
Je kunt mensen niet veranderen.
Ik persoonlijk zou een punt achter de relatie zetten.
Als hij nu al constant liegt, en straks woon je met hem samen.
Dat kan gewoon nooit goed gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."