Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over tachycardie

Vraag over tachycardie

52 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hagedisje zei:
Maar weet je zeker dat je tachycardie had. Dan moet je hart minimaal 100 slagen per minuut slaan. Heb je het opgemeten door je pols te tellen?
Klik om te vergroten...
Nee dat ni k was zo bang dat ik daar niet aan dacht verder. Ben toen meteen na 1ste hulp gegaan
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Nee dat ni k was zo bang dat ik daar niet aan dacht verder. Ben toen meteen na 1ste hulp gegaan
Klik om te vergroten...
Hebben ze daar niet verteld hoe hoog je hartslag was?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
Hebben ze daar niet verteld hoe hoog je hartslag was?
Klik om te vergroten...
Nee je bent daar ma een nummer want ben da totaal zes uur lang geweest en k had allang weggekund ma ze wou me ook bsng maken want ze zei als.je zo doorgaat word je geen 40 en me eigen arts zei van tis niet fijn zon hoge hartslag maar tis alleen zorgwekkend als t echt 24uur of langer duurt maar die ziekenhuis hier nou stelletje gekken
H
HagedisjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jbruinsma zei:
Nee je bent daar ma een nummer want ben da totaal zes uur lang geweest en k had allang weggekund ma ze wou me ook bsng maken want ze zei als.je zo doorgaat word je geen 40 en me eigen arts zei van tis niet fijn zon hoge hartslag maar tis alleen zorgwekkend als t echt 24uur of langer duurt maar die ziekenhuis hier nou stelletje gekken
Klik om te vergroten...
Lag je niet aan een monitor dan?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hagedisje zei:
Lag je niet aan een monitor dan?
Klik om te vergroten...
Jawel datwel maar k kreeg er weinig van mee eerlyk gezegd was zo para ervan pff
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jbruinsma zei:
Nee je bent daar ma een nummer want ben da totaal zes uur lang geweest en k had allang weggekund ma ze wou me ook bsng maken want ze zei als.je zo doorgaat word je geen 40 en me eigen arts zei van tis niet fijn zon hoge hartslag maar tis alleen zorgwekkend als t echt 24uur of langer duurt maar die ziekenhuis hier nou stelletje gekken
Klik om te vergroten...

Denk je niet dat ze ergens gelijk hebben dat het slecht voor je is? En dat zo'n hartslag (door drugs gebruik) slecht voor je is? Ik denk dat niet dat het bangmakerij is.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
Denk je niet dat ze ergens gelijk hebben dat het slecht voor je is? En dat zo'n hartslag (door drugs gebruik) slecht voor je is? Ik denk dat niet dat het bangmakerij is.
Klik om te vergroten...
Jaa tuurlyk is t slecht maar ze zeiden meteen komt daarvan. Terwijl t anderhalf dag na gebruik gebeurde snapje
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Jaa tuurlyk is t slecht maar ze zeiden meteen komt daarvan. Terwijl t anderhalf dag na gebruik gebeurde snapje
Klik om te vergroten...
Maar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Maar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...
Klik om te vergroten...
Als je hartkloppingen ná gebruik krijgt is het meestal gewoon je lichaam die aan het werk is om alle stoffen te verwerken/verwijderen uit je lijf inderdaad.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plus wellicht het feit dat dit niet de eerste keer is dat er drugs in je lichaam zit. Wellicht ook de hoeveelheden... Dit soort dingen komen niet ineens aanwaaien.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
In blue zit ook mdma wat 2 dagen nog in bloed kan zitten en je had coke op wat ook 2 dagen nog in bloed kan zitten.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
Maar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...
Klik om te vergroten...
Jaa dat is wel waar dat klopt maar sommige bij tactus zeggen dat het dan meteen had moeten gebeuren die arts daar maar k weetniet meer wat k moet geloven op t laatst
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Als je hartkloppingen ná gebruik krijgt is het meestal gewoon je lichaam die aan het werk is om alle stoffen te verwerken/verwijderen uit je lijf inderdaad.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is idd wel zo
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
HierEnDaarEenFuifje zei:
Plus wellicht het feit dat dit niet de eerste keer is dat er drugs in je lichaam zit. Wellicht ook de hoeveelheden... Dit soort dingen komen niet ineens aanwaaien.
Klik om te vergroten...
Nee k deed hooguit 1x in de maand wat. Maar. K vond het gwn zo.raardat het anderhalf dag later gebeurde
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey luitjes ik had een gesprek met een van de hartstichting en ze zei me dat als je tachycardie/ verhoogde hartslag had hetzelfde effect heeft als.je 8 uur lang achter elkaar sport/rent of dat soort dingen dus ik dacht maar als je nou elke dag sport of fanatiek bezig bent is dat dan niet slecht?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jbruinsma zei:
Hey luitjes ik had een gesprek met een van de hartstichting en ze zei me dat als je tachycardie/ verhoogde hartslag had hetzelfde effect heeft als.je 8 uur lang achter elkaar sport/rent of dat soort dingen dus ik dacht maar als je nou elke dag sport of fanatiek bezig bent is dat dan niet slecht?
Klik om te vergroten...
Dat ligt aan zoveel factoren.
Per persoon verschillend
Leeftijd
Gezondheid
Voeding
Ga je plotseling fanatiek sporten of bouw je het op. Gewenning?
Hoe zwaar is fanatiek?
Welke sport of welke bewegingen?
Omgevingscondities
enz
etc
en nog wel wat

Buiten dit kunnen hartkloppingen zoveel redenen hebben. Kan natuurlijk gewoon iets fysieks zijn maar ook geestelijk. Stress en angst laten je hartslag zeker stijgen. Maar natuurlijk ook vele soorten drug :)
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Demri zei:
Ja dit heb ik ook wel eens gehoord. Ik heb het een keer een hele bacht gehad. Kom er niet van slapen.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is kut he k snap je precies k heb t 3 keer gehad maar ze zeggen ook als er n reden voor is is t niet evht gevaarlijk maar als t gebeurt zonder reden wel weer
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jbruinsma zei:
Jaa dat kan best maar dat is in mij ogen niet echt iets om over te auhoeren man want t is best gevaarlijk ook
Klik om te vergroten...
@PsychedelicMagic grappig? Nou weet niet wat je er lollig aan vind man t heeft mij heele leven verneukt
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jbruinsma zei:
@PsychedelicMagic grappig? Nou weet niet wat je er lollig aan vind man t heeft mij heele leven verneukt
Klik om te vergroten...
Ik dacht altijd dat hart overslagen niet direct gevaarlijk zijn? Al lijkt het me heel vervelend aanvoelen. Heb het nog nooit gemerkt bij mezelf
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik dacht altijd dat hart overslagen niet direct gevaarlijk zijn? Al lijkt het me heel vervelend aanvoelen. Heb het nog nooit gemerkt bij mezelf
Klik om te vergroten...
K had n versnelde hartslag van 8 uur lang. Is dat ook niet gevaarlijk?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."