#1
Nee dat ni k was zo bang dat ik daar niet aan dacht verder. Ben toen meteen na 1ste hulp gegaanMaar weet je zeker dat je tachycardie had. Dan moet je hart minimaal 100 slagen per minuut slaan. Heb je het opgemeten door je pols te tellen?
Nee dat ni k was zo bang dat ik daar niet aan dacht verder. Ben toen meteen na 1ste hulp gegaanMaar weet je zeker dat je tachycardie had. Dan moet je hart minimaal 100 slagen per minuut slaan. Heb je het opgemeten door je pols te tellen?
Hebben ze daar niet verteld hoe hoog je hartslag was?Nee dat ni k was zo bang dat ik daar niet aan dacht verder. Ben toen meteen na 1ste hulp gegaan
Nee je bent daar ma een nummer want ben da totaal zes uur lang geweest en k had allang weggekund ma ze wou me ook bsng maken want ze zei als.je zo doorgaat word je geen 40 en me eigen arts zei van tis niet fijn zon hoge hartslag maar tis alleen zorgwekkend als t echt 24uur of langer duurt maar die ziekenhuis hier nou stelletje gekkenHebben ze daar niet verteld hoe hoog je hartslag was?
Lag je niet aan een monitor dan?Nee je bent daar ma een nummer want ben da totaal zes uur lang geweest en k had allang weggekund ma ze wou me ook bsng maken want ze zei als.je zo doorgaat word je geen 40 en me eigen arts zei van tis niet fijn zon hoge hartslag maar tis alleen zorgwekkend als t echt 24uur of langer duurt maar die ziekenhuis hier nou stelletje gekken
Jawel datwel maar k kreeg er weinig van mee eerlyk gezegd was zo para ervan pffLag je niet aan een monitor dan?
Nee je bent daar ma een nummer want ben da totaal zes uur lang geweest en k had allang weggekund ma ze wou me ook bsng maken want ze zei als.je zo doorgaat word je geen 40 en me eigen arts zei van tis niet fijn zon hoge hartslag maar tis alleen zorgwekkend als t echt 24uur of langer duurt maar die ziekenhuis hier nou stelletje gekken
Jaa tuurlyk is t slecht maar ze zeiden meteen komt daarvan. Terwijl t anderhalf dag na gebruik gebeurde snapjeDenk je niet dat ze ergens gelijk hebben dat het slecht voor je is? En dat zo'n hartslag (door drugs gebruik) slecht voor je is? Ik denk dat niet dat het bangmakerij is.
Maar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...Jaa tuurlyk is t slecht maar ze zeiden meteen komt daarvan. Terwijl t anderhalf dag na gebruik gebeurde snapje
Als je hartkloppingen ná gebruik krijgt is het meestal gewoon je lichaam die aan het werk is om alle stoffen te verwerken/verwijderen uit je lijf inderdaad.Maar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...
Jaa dat is wel waar dat klopt maar sommige bij tactus zeggen dat het dan meteen had moeten gebeuren die arts daar maar k weetniet meer wat k moet geloven op t laatstMaar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...
Jaa dat is idd wel zoAls je hartkloppingen ná gebruik krijgt is het meestal gewoon je lichaam die aan het werk is om alle stoffen te verwerken/verwijderen uit je lijf inderdaad.
Nee k deed hooguit 1x in de maand wat. Maar. K vond het gwn zo.raardat het anderhalf dag later gebeurdePlus wellicht het feit dat dit niet de eerste keer is dat er drugs in je lichaam zit. Wellicht ook de hoeveelheden... Dit soort dingen komen niet ineens aanwaaien.
Dat ligt aan zoveel factoren.Hey luitjes ik had een gesprek met een van de hartstichting en ze zei me dat als je tachycardie/ verhoogde hartslag had hetzelfde effect heeft als.je 8 uur lang achter elkaar sport/rent of dat soort dingen dus ik dacht maar als je nou elke dag sport of fanatiek bezig bent is dat dan niet slecht?
Jaa dat is kut he k snap je precies k heb t 3 keer gehad maar ze zeggen ook als er n reden voor is is t niet evht gevaarlijk maar als t gebeurt zonder reden wel weerJa dit heb ik ook wel eens gehoord. Ik heb het een keer een hele bacht gehad. Kom er niet van slapen.
@PsychedelicMagic grappig? Nou weet niet wat je er lollig aan vind man t heeft mij heele leven verneuktJaa dat kan best maar dat is in mij ogen niet echt iets om over te auhoeren man want t is best gevaarlijk ook
Ik dacht altijd dat hart overslagen niet direct gevaarlijk zijn? Al lijkt het me heel vervelend aanvoelen. Heb het nog nooit gemerkt bij mezelf@PsychedelicMagic grappig? Nou weet niet wat je er lollig aan vind man t heeft mij heele leven verneukt
K had n versnelde hartslag van 8 uur lang. Is dat ook niet gevaarlijk?Ik dacht altijd dat hart overslagen niet direct gevaarlijk zijn? Al lijkt het me heel vervelend aanvoelen. Heb het nog nooit gemerkt bij mezelf
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."