Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over tachycardie

Vraag over tachycardie

52 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Plus wellicht het feit dat dit niet de eerste keer is dat er drugs in je lichaam zit. Wellicht ook de hoeveelheden... Dit soort dingen komen niet ineens aanwaaien.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
In blue zit ook mdma wat 2 dagen nog in bloed kan zitten en je had coke op wat ook 2 dagen nog in bloed kan zitten.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Syl zei:
Maar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...
Klik om te vergroten...
Jaa dat is wel waar dat klopt maar sommige bij tactus zeggen dat het dan meteen had moeten gebeuren die arts daar maar k weetniet meer wat k moet geloven op t laatst
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Als je hartkloppingen ná gebruik krijgt is het meestal gewoon je lichaam die aan het werk is om alle stoffen te verwerken/verwijderen uit je lijf inderdaad.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is idd wel zo
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
HierEnDaarEenFuifje zei:
Plus wellicht het feit dat dit niet de eerste keer is dat er drugs in je lichaam zit. Wellicht ook de hoeveelheden... Dit soort dingen komen niet ineens aanwaaien.
Klik om te vergroten...
Nee k deed hooguit 1x in de maand wat. Maar. K vond het gwn zo.raardat het anderhalf dag later gebeurde
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn dat hartoverslagen? Die heb ik al zolang ik me kan herinneren. Wel eens een hartslag gehad die onder invloed van drugs keihard door het plafond ging wat een naar gevoel was. Maar gevaarlijk? Dat wist ik niet.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo ik heb een vraag over tachycardie/ hartkloppingen. of hoe je het ook wilt noemen.want ik heb het zelf gehad een dag lang ongeveer .en was benieuwd of er meer waren hier die dat hebben gehad. Kwam dat door stress of drugs? En hoelang.? Want ik heb er nog wat vragen over. En wil zien of dat bij iedereen anders is en wat je t beste kan doen enzv groetjes j
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey luitjes ik had een gesprek met een van de hartstichting en ze zei me dat als je tachycardie/ verhoogde hartslag had hetzelfde effect heeft als.je 8 uur lang achter elkaar sport/rent of dat soort dingen dus ik dacht maar als je nou elke dag sport of fanatiek bezig bent is dat dan niet slecht?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Hey luitjes ik had een gesprek met een van de hartstichting en ze zei me dat als je tachycardie/ verhoogde hartslag had hetzelfde effect heeft als.je 8 uur lang achter elkaar sport/rent of dat soort dingen dus ik dacht maar als je nou elke dag sport of fanatiek bezig bent is dat dan niet slecht?
Klik om te vergroten...
Dat ligt aan zoveel factoren.
Per persoon verschillend
Leeftijd
Gezondheid
Voeding
Ga je plotseling fanatiek sporten of bouw je het op. Gewenning?
Hoe zwaar is fanatiek?
Welke sport of welke bewegingen?
Omgevingscondities
enz
etc
en nog wel wat

Buiten dit kunnen hartkloppingen zoveel redenen hebben. Kan natuurlijk gewoon iets fysieks zijn maar ook geestelijk. Stress en angst laten je hartslag zeker stijgen. Maar natuurlijk ook vele soorten drug :)
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Dat ligt aan zoveel factoren.
Per persoon verschillend
Leeftijd
Gezondheid
Voeding
Ga je plotseling fanatiek sporten of bouw je het op. Gewenning?
Hoe zwaar is fanatiek?
Welke sport of welke bewegingen?
Omgevingscondities
enz
etc
en nog wel wat

Buiten dit kunnen hartkloppingen zoveel redenen hebben. Kan natuurlijk gewoon iets fysieks zijn maar ook geestelijk. Stress en angst laten je hartslag zeker stijgen. Maar natuurlijk ook vele soorten drug :)
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde maar zo zei ze dat. In mij geval ik had 8nuur lang van hartkloppingen wel vaker maar niet achter elkaar. en ze zei dat is t zelfde als.je bijvb acht uur achter elkaar vastloopt ofsoiets niet gezond maar ook niet echt supper gevaarlijk. Maar is toch raar hoe ze t vergelijken en zeggen dat het niet gevaarlijk is vindik.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jbruinsma zei:
Ik bedoelde maar zo zei ze dat. In mij geval ik had 8nuur lang van hartkloppingen wel vaker maar niet achter elkaar. en ze zei dat is t zelfde als.je bijvb acht uur achter elkaar vastloopt ofsoiets niet gezond maar ook niet echt supper gevaarlijk. Maar is toch raar hoe ze t vergelijken en zeggen dat het niet gevaarlijk is vindik.
Klik om te vergroten...
Geen idee. Ik denk dat de mensen bij de hartstichtig het beter weten dan ik in ieder geval. Probeer er vooral zelf zoveel mogelijk rustig onder te blijven. Mensen die er dagelijks mee te maken hebben en ervoor geleerd hebben, zeggen dat het nu wel meevalt. Dat zou je voor nu even gerust moeten stellen. Als je iets niet snapt dan kan je altijd naar ze bellen of mailen en je vraag alsnog stellen. Anders even afwachten. Als je er langer last van blijft houden dan kan je altijd nog aan de bel trekken. Nu extra gezond leven, goed rusten en proberen je niet druk te maken. Maar ik ben verre van een deskundige 🤪
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Geen idee. Ik denk dat de mensen bij de hartstichtig het beter weten dan ik in ieder geval. Probeer er vooral zelf zoveel mogelijk rustig onder te blijven. Mensen die er dagelijks mee te maken hebben en ervoor geleerd hebben, zeggen dat het nu wel meevalt. Dat zou je voor nu even gerust moeten stellen. Als je iets niet snapt dan kan je altijd naar ze bellen of mailen en je vraag alsnog stellen. Anders even afwachten. Als je er langer last van blijft houden dan kan je altijd nog aan de bel trekken. Nu extra gezond leven, goed rusten en proberen je niet druk te maken. Maar ik ben verre van een deskundige 🤪
Klik om te vergroten...
Jaa daswaar k heb er verder geen last van gehad paar keer totaal 3 keer maar het had wel een reden maar wou gewoon weten voor se cekerheid of dat gevaarlijk was enzv. Haha ja geloof ik
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het gehad en het sloeg op mijn bekken ik kon meer dan 12 uur niett plassen en toen heeft mijn dokter een katheter er door Gedrukt toen ik op knappen stond ( door MIJN LEUTER) EN DIE HEB IK TOEN EEN HALF JAAR GEHAD, WAS EEN NACHTMERRIE

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."