#1
Plus wellicht het feit dat dit niet de eerste keer is dat er drugs in je lichaam zit. Wellicht ook de hoeveelheden... Dit soort dingen komen niet ineens aanwaaien.
Jaa dat is wel waar dat klopt maar sommige bij tactus zeggen dat het dan meteen had moeten gebeuren die arts daar maar k weetniet meer wat k moet geloven op t laatstMaar die stoffen zitten dan nog wel in je lichaam...
Jaa dat is idd wel zoAls je hartkloppingen ná gebruik krijgt is het meestal gewoon je lichaam die aan het werk is om alle stoffen te verwerken/verwijderen uit je lijf inderdaad.
Nee k deed hooguit 1x in de maand wat. Maar. K vond het gwn zo.raardat het anderhalf dag later gebeurdePlus wellicht het feit dat dit niet de eerste keer is dat er drugs in je lichaam zit. Wellicht ook de hoeveelheden... Dit soort dingen komen niet ineens aanwaaien.
Dat ligt aan zoveel factoren.Hey luitjes ik had een gesprek met een van de hartstichting en ze zei me dat als je tachycardie/ verhoogde hartslag had hetzelfde effect heeft als.je 8 uur lang achter elkaar sport/rent of dat soort dingen dus ik dacht maar als je nou elke dag sport of fanatiek bezig bent is dat dan niet slecht?
Ik bedoelde maar zo zei ze dat. In mij geval ik had 8nuur lang van hartkloppingen wel vaker maar niet achter elkaar. en ze zei dat is t zelfde als.je bijvb acht uur achter elkaar vastloopt ofsoiets niet gezond maar ook niet echt supper gevaarlijk. Maar is toch raar hoe ze t vergelijken en zeggen dat het niet gevaarlijk is vindik.Dat ligt aan zoveel factoren.
Per persoon verschillend
Leeftijd
Gezondheid
Voeding
Ga je plotseling fanatiek sporten of bouw je het op. Gewenning?
Hoe zwaar is fanatiek?
Welke sport of welke bewegingen?
Omgevingscondities
enz
etc
en nog wel wat
Buiten dit kunnen hartkloppingen zoveel redenen hebben. Kan natuurlijk gewoon iets fysieks zijn maar ook geestelijk. Stress en angst laten je hartslag zeker stijgen. Maar natuurlijk ook vele soorten drug![]()
Geen idee. Ik denk dat de mensen bij de hartstichtig het beter weten dan ik in ieder geval. Probeer er vooral zelf zoveel mogelijk rustig onder te blijven. Mensen die er dagelijks mee te maken hebben en ervoor geleerd hebben, zeggen dat het nu wel meevalt. Dat zou je voor nu even gerust moeten stellen. Als je iets niet snapt dan kan je altijd naar ze bellen of mailen en je vraag alsnog stellen. Anders even afwachten. Als je er langer last van blijft houden dan kan je altijd nog aan de bel trekken. Nu extra gezond leven, goed rusten en proberen je niet druk te maken. Maar ik ben verre van een deskundige 🤪Ik bedoelde maar zo zei ze dat. In mij geval ik had 8nuur lang van hartkloppingen wel vaker maar niet achter elkaar. en ze zei dat is t zelfde als.je bijvb acht uur achter elkaar vastloopt ofsoiets niet gezond maar ook niet echt supper gevaarlijk. Maar is toch raar hoe ze t vergelijken en zeggen dat het niet gevaarlijk is vindik.
Jaa daswaar k heb er verder geen last van gehad paar keer totaal 3 keer maar het had wel een reden maar wou gewoon weten voor se cekerheid of dat gevaarlijk was enzv. Haha ja geloof ikGeen idee. Ik denk dat de mensen bij de hartstichtig het beter weten dan ik in ieder geval. Probeer er vooral zelf zoveel mogelijk rustig onder te blijven. Mensen die er dagelijks mee te maken hebben en ervoor geleerd hebben, zeggen dat het nu wel meevalt. Dat zou je voor nu even gerust moeten stellen. Als je iets niet snapt dan kan je altijd naar ze bellen of mailen en je vraag alsnog stellen. Anders even afwachten. Als je er langer last van blijft houden dan kan je altijd nog aan de bel trekken. Nu extra gezond leven, goed rusten en proberen je niet druk te maken. Maar ik ben verre van een deskundige 🤪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."