#1
Sorry zeg je nou dat ik je lul moet proeven ??? Haha wordt steeds gekker hier.
Nee Rivalrie dat wordt lastig, maar op verzoek kan ik die van jou er wel instoppen hoor!Je maakt me nu wel heel erg benieuwd
Sorry zeg je nou dat ik je lul moet proeven ??? Haha wordt steeds gekker hier.
Nee Rivalrie dat wordt lastig, maar op verzoek kan ik die van jou er wel instoppen hoor!Je maakt me nu wel heel erg benieuwd
En hoe is de bescherming van een gevaccineerde mét een doorgemaakte besmetting?Nee. Ik verwijs graag naar de bron in het andere corona topic. Genezen ongevaccineerden hebben 12x (1200%) minder kans om het virus te verspreiden dan een gevaccineerde. Terwijl een gevaccineerde slechts 50% minder verspreid dan een onbesmette ongevaccineerde. Dit is tenminste volgens de bron die jij gedeeld hebt in andere topic.
Je zou eigenlijk iets van een som moeten maken hoeveel mensen natuurlijk besmet zijn + onbesmet vs gevaccineerd * bescherming.
Nou moet je oppassen hoor...Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
Een hele geruststelling. Zo kan ik de nieuwe week weer aanAch schat, wij geloven hier allemaal in je en staan altijd voor je klaar (als je het klimaat komt redden)!
Whoeps. Ik eet ook mn groentjes op hoor!!!Nou moet je oppassen hoor...
Opzich is er niks mis met vlees eten. Anders zou je namelijk ook tegen tijgers zijn.... Mijn favoriete dier 💕Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
Rauw vlees.... En sushi! En hippies! En alles stond al open en bloot op dit forum!Oh nee hè, een hippy? Ik dacht dat jij van vlees hield. 😏
Oke dan is het goed. Ik houd je wel even in de gaten.Whoeps. Ik eet ook mn groentjes op hoor!!!
Je moet niet overal 'spuit maar vol' roepen!kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt
Heh dit was toch het politiektopic?kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt
Dat was om je binnen te lokken, nu zou je beter moeten weten.Rauw vlees.... En sushi! En hippies! En alles stond al open en bloot op dit forum!
Watttttt?! Jullie hebben me voorgelogen!? Verklaar je nader... Wat heeft mij moeten binnenlokken?Dat was om je binnen te lokken, nu zou je beter moeten weten.
Ik ook. Ken weinig mensen die meer van vlees houden dan ik. Toch ben ik met heel veel moeite van 5 keer per week naar 2 keer per week vleesOja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
geen probleem mee heb toch het vaccinIs dat het enige ? De QR vind je wel fijn?
Is dat het enige ? De QR vind je wel fijn?kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt
Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoorWant zeg nou zelf wat is belangrijker… een heerlijk sappig stukje vlees op je bord of een kansrijke toekomst voor je kinderen?!
Klopt. Maar niet als iedereen dit doet.Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoor
👏🏻👏🏻👏🏻Toch ben ik met heel veel moeite van 5 keer per week naar 2 keer per week vlees
Precies de reden dat ik ook af en toe sushi "moet" eten (en dan echt bergen, ik zou me rotschamen als jullie het zouden zien hoor!)de enige reden dat ik nog steeds 2 keer per week vlees eet, is omdat ik soms een egoïst ben… het is ook zo fucking lekker!!! 🥴
Maar van deze kies ik alleen de variant die je niet op je bord vindt.een heerlijk sappig stukje vlees
Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoor
Wel! Als het iets van 5-15 gram per dag is😇Klopt. Maar niet als iedereen dit doet.
ach ik sta ook open voor ander substantiesJe moet niet overal 'spuit maar vol' roepen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."