Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
538 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Sorry zeg je nou dat ik je lul moet proeven ??? Haha wordt steeds gekker hier.
Klik om te vergroten...
iPlucky zei:
Je maakt me nu wel heel erg benieuwd
Klik om te vergroten...
Nee Rivalrie dat wordt lastig, maar op verzoek kan ik die van jou er wel instoppen hoor!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Nee. Ik verwijs graag naar de bron in het andere corona topic. Genezen ongevaccineerden hebben 12x (1200%) minder kans om het virus te verspreiden dan een gevaccineerde. Terwijl een gevaccineerde slechts 50% minder verspreid dan een onbesmette ongevaccineerde. Dit is tenminste volgens de bron die jij gedeeld hebt in andere topic.

Je zou eigenlijk iets van een som moeten maken hoeveel mensen natuurlijk besmet zijn + onbesmet vs gevaccineerd * bescherming.
Klik om te vergroten...
En hoe is de bescherming van een gevaccineerde mét een doorgemaakte besmetting?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Nee Rivalrie dat wordt lastig, maar op verzoek kan ik die van jou er wel instoppen hoor!
Klik om te vergroten...
260px-Autofellatio_plow_position.jpg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
Klik om te vergroten...
Nou moet je oppassen hoor...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Ach schat, wij geloven hier allemaal in je en staan altijd voor je klaar (als je het klimaat komt redden)!
Klik om te vergroten...
Een hele geruststelling. Zo kan ik de nieuwe week weer aan
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Nou moet je oppassen hoor...
Klik om te vergroten...
Whoeps. Ik eet ook mn groentjes op hoor!!!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
Klik om te vergroten...
Opzich is er niks mis met vlees eten. Anders zou je namelijk ook tegen tijgers zijn.... Mijn favoriete dier 💕
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Oh nee hè, een hippy? Ik dacht dat jij van vlees hield. 😏
Klik om te vergroten...
Rauw vlees.... En sushi! En hippies! En alles stond al open en bloot op dit forum!

Zanza zei:
Whoeps. Ik eet ook mn groentjes op hoor!!!
Klik om te vergroten...
Oke dan is het goed. Ik houd je wel even in de gaten.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
gekkemanlol zei:
kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt
Klik om te vergroten...
Je moet niet overal 'spuit maar vol' roepen!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
gekkemanlol zei:
kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt
Klik om te vergroten...
Heh dit was toch het politiektopic?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Rauw vlees.... En sushi! En hippies! En alles stond al open en bloot op dit forum!
Klik om te vergroten...
Dat was om je binnen te lokken, nu zou je beter moeten weten.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dat was om je binnen te lokken, nu zou je beter moeten weten.
Klik om te vergroten...
Watttttt?! Jullie hebben me voorgelogen!? Verklaar je nader... Wat heeft mij moeten binnenlokken?

Echt jullie kans op vlaai neemt met de seconde af deze avond, valt me tegen💔
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Oja.. ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een carnivoor ben..
Klik om te vergroten...
Ik ook. Ken weinig mensen die meer van vlees houden dan ik. Toch ben ik met heel veel moeite van 5 keer per week naar 2 keer per week vlees
Eten gegaan. Want zeg nou zelf wat is belangrijker… een heerlijk sappig stukje vlees op je bord of een kansrijke toekomst voor je kinderen?!

de enige reden dat ik nog steeds 2 keer per week vlees eet, is omdat ik soms een egoïst ben… het is ook zo fucking lekker!!! 🥴
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Is dat het enige ? De QR vind je wel fijn?
Klik om te vergroten...
geen probleem mee heb toch het vaccin
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
gekkemanlol zei:
kan niet wachten tot de boostervaccin er is spuit maar vol
en het enigste waar ik moeite mee heb zijn die mondkapjes in de supermarkt
Klik om te vergroten...
Is dat het enige ? De QR vind je wel fijn?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Want zeg nou zelf wat is belangrijker… een heerlijk sappig stukje vlees op je bord of een kansrijke toekomst voor je kinderen?!
Klik om te vergroten...
Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoor
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoor
Klik om te vergroten...
Klopt. Maar niet als iedereen dit doet.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Toch ben ik met heel veel moeite van 5 keer per week naar 2 keer per week vlees
Klik om te vergroten...
👏🏻👏🏻👏🏻
Eik zei:
de enige reden dat ik nog steeds 2 keer per week vlees eet, is omdat ik soms een egoïst ben… het is ook zo fucking lekker!!! 🥴
Klik om te vergroten...
Precies de reden dat ik ook af en toe sushi "moet" eten (en dan echt bergen, ik zou me rotschamen als jullie het zouden zien hoor!)

Eik zei:
een heerlijk sappig stukje vlees
Klik om te vergroten...
Maar van deze kies ik alleen de variant die je niet op je bord vindt.

Zanza zei:
Ik ben ook wel een beetje een korte termijndenker. Maar denk dat, ook met 365 dagen vlees op het bord, mijn kinderen een kansrijke toekomst krijgen hoor
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
Klopt. Maar niet als iedereen dit doet.
Klik om te vergroten...
Wel! Als het iets van 5-15 gram per dag is😇
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Je moet niet overal 'spuit maar vol' roepen!
Klik om te vergroten...
ach ik sta ook open voor ander substanties

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...106107108109110...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."