#1
Precies. Wat heeft het voor zin te vaccineren als mensen daarmee denken dat ze hun plicht hebben voltooid?En daarom moet je als gevaccineerde evengoed blijven testen bij klachten. Dat doen velen nu niet. Verder ben ik het met je eens dat het qr code systeem niet werkt. Deels om bovenstaande reden.
Edit: Ik ben, ook vanwege mijn werk, al 41 keer getest. Waarvan 7 keer na mijn vaccinatie in mei. Ik ken zat mensen die zich nog nooit hebben laten testen en gewoon de prik hebben gehaald en denken: mooi, veilig
Zo denkt overigens niet iedereen, ook niet degene die ik van dichtbij meemaak. Die hebben in het begin weinig tot geen klachten gehad (gevaccineerd allemaal) en toen het helder werd dat er een corona had, was gelijk de hele bende aan de beurt. In mijn ogen is de vaccinatie ook op zich een risico doordat het júíst klachten afvlakt en je zonder enig besef het doorgeeft.
