#1
Hier is nog wat olie 😉
Jawel, de privilege om auto te rijden vervalt. Maar zonder auto kom je ook wel op de plaats van bestemming, maar op een andere manier. Zonder vaccin kom je straks wellicht de schoenenwinkel of OV niet meer in.
Ik kan in je analogie wel komen, maar het gaat mij meer op de semantiek. ‘Geen vrijblijvende keuze’ betekend in mijn boekje vrijwel hetzelfde als ‘verplicht’
Dit plaatste ik 2 weken geleden al
Maar je hebt geen booster gehadNou dan ben ik wel heel goed beschermd! Ik heb én corona gehad (vorig jaar al) én ik ben dubbel gevaccineerd.
👍😂
Oh sjit nee! Gauw de GGD bellen dan maar..Maar je hebt geen booster gehad![]()
Er stond echt een knipoog bij.Daar is de (s) ook voor uitgevonden… 😏
De berichten er voor wel.Flualhamdulillam zet er voor de zekerheid neer dat het niet naar jou gericht is, gezien het zo kan over komen.
Ja, het is de Corona die iedereen gek maakt op een drugs forum. Just kidding. Lief wezen en geen aandacht meer schenken aan dit kleinigheidjeDe berichten er voor wel.
maar ik houd nou echt op. Ongelofelijk hoe een niet begrepen grap zo uit zijn verband word getrokken.
Klote corona maakt iedereen knettergek!
over en uit!
Inderdaad. Als je elk jaar een vaccin moet nemen om beschermd te worden (wat ik niet wist er ook pas sinds vandaag achter kwam) wat mensen dus vervolgens niet gaan doen (de meeste niet denk ik tenminste). Dan heeft het ook geen nut om alleen dit jaar te prikken..Ik sta hier helemaal aan aan @Rivalrie ‘s kant. Nú het vaccin nemen, voor een virus wat tóch niet weggaat en waarvoor je ook niet jaarlijks een prik gaat halen, heeft (zeker inmiddels) echt een verwaarloosbare impact (op de negatieve impact na, die is immens).
Het is alsof je zandzakken legt voor een overstroming die je niet kunt stoppen. Die zandzakken zijn we kwijt en ze vervuilen de zee (vaccins belemmeren de opbouw van een natuurlijke afweer tegen het virus, zoals we die ook hebben opgebouwd tegen de griep). Als je de energie had gebruikt voor het landinwaarts verplaatsen van het volk (wat tóch al moest gebeuren!), had het een hoop gedoe gescheeld.
Maar zinvol en proactief optreden, daar doen ‘s werelds leiders vandaag de dag niet aan.
Ook je hoop laten rusten op vaccinontwikkeling is een onbegrijpelijke zet. Dat de vaccin’s uberhaupt zo’n hoge effectiviteit blijken te hebben is al een wonder (vergelijk het met het griepvaccin, in een goed jaar is die nog altijd maar 50% effectief als ik het goed heb)
Dirkjan liked dit bericht? 😮 nu breekt mij helemaal de klomp..Daar is de (s) ook voor uitgevonden… 😏
Middelvinger was niet beschikbaarDirkjan liked dit bericht? 😮 nu breekt mij helemaal de klomp..

Ik heb het helemaal niet over jouw grap… je zegt dat de vaccin’s gratis zijn, laat voor een tweede keer merken dat jij het idee hebt dat er niet meer voor betaald hoeft te worden en ik zeg daar wat van, in een topic OVER CORONA… Ik meende oprecht dat jij geen bord voor je kop hebt, maar nu kan je hem krijgen ook.maar ik houd nou echt op. Ongelofelijk hoe een niet begrepen grap zo uit zijn verband word getrokken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."