#1
We zitten allemaal in die tweestrijd van er niet over willen praten en er wel over willen praten.Niet lullig bedoeld, maar je springt vaker midden in gesprekken terwijl je eigenlijk niet weet waar het over gaat. En ja je bent in het corona topic
Stiekem ben je gewoon verslaafd aan corona![]()
Ik zeg zo vaak tegen mensen die er over beginnen “ik wil niet over Corona praten” maar hier duik ik ook in de discussie.
fuck dat