Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
556 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Niet lullig bedoeld, maar je springt vaker midden in gesprekken terwijl je eigenlijk niet weet waar het over gaat. En ja je bent in het corona topic :tongueout:

Stiekem ben je gewoon verslaafd aan corona :wink:
Klik om te vergroten...
We zitten allemaal in die tweestrijd van er niet over willen praten en er wel over willen praten.

Ik zeg zo vaak tegen mensen die er over beginnen “ik wil niet over Corona praten” maar hier duik ik ook in de discussie.

fuck dat
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Nee maar hij wel :tongueout: en hij weet de vaccinatie status van al z'n medewerkers en wij ook. Het enige dat wij niet weten (maar wel kunnen achterhalen) is om welk bedrijf dit gaat. Als je het bedrijf kent dan heb dus ook medische gegevens over de medewerkers.
Klik om te vergroten...
Ik vindt dit wel heel ver gezocht hoor, maar hé daarin kunnen we beide een andere kijk hebben.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
En wat als je die app dan niet gebruikt? Komen ze binnenvallen?
Klik om te vergroten...
Ja :)
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Ja :)
Klik om te vergroten...
ik zal 't water vast opzetten voor thee dan.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
QueerMan zei:
ik zal 't water vast opzetten voor thee dan.
Klik om te vergroten...
Haha jij zit al opgesloten?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naja wat er ook gaat gebeuren.... Kan je nu al vertellen dat ongevaccineerden op 2 november spreekwoordelijk "in hun kont geneukt worden".
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het al opgegeven! laat mensen zich lekker vacineren. neem alsjeblieft de 3e ook! want die is fataal. Mensen op het drugsforum ( inclusief de STAF! ) Stempelt mij weg voor gek en dat ik met leugens kom over het covid vaccin! kijken hoe snel ik geband word om de waarheid te verkondigen! Vaccin zal je doden! laatste maanden zijn hartziektes met grote mate toegenomen sinds het vaccin hersenberoertes etc! in mijn omgeving zijn mensen overleden na het nemen van het vaccin! Wat jullie doen moeten jullie zelf weten. Weet dat er mensen de straten op gaan against de QR code en het Vaccin! onze buurlanden zijn wakker! Nederlanders zijn schapen en volgzame mensen die klakkeloos alles aannemen wat er verteld word. Vertrouwen in de overheid betekend je dood in deze tijd! ga zelf nadenken! Mensen hebben gewaarschuwd in wat voor tijd we leven en wat er komen gaat. dit is nog maar het begin van het begin. Laat de schapen zichzelf vaccineren en lekker dood gaan! Geef mij een ban op deze drugsforum! want velen zijn hier ook zwaar geindoctrineerd. De wAARHEID IS DAT WE IN DE EINDTIJD LEVEN! ZE WILLEN DEPOPULATIE! Er klopt geen fuck van het corona! zijn jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet! Er zijn velen die het hebben gezegd dat er gevaren aan zitten. Een vaccin moet je niet nemen om je vrijheid terug te krijgen ( want dat betekend dus dat je geen vrijheid hebt ) een vaccin moet je nemen voor je gezondheid en zou niet indirect gedwongen mogen worden! Neurenberg code 2.0 is verbroken. Dat betekend dat Rutte en het hele kabinet ooit voor het tribinaal komen te staan! We are the power we are the people we are the 99%
En ik zeg het nog een keer. binnen nu en 10 jaar zullen velen sterven door het vaccin. we hebben mensen gewaarschuwd en werden uitgelachen en nog steeds. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die wakker worden. Geef mij maar een ban omdat ik met de waarheid aankom. En 1 van de Staf leden mag van mij part ook de 3e vaccin krijgen omdat die mij weg heeft gecijferd hier op het drugsforum paar maandjes terug.
MENSEN ZIJN IDIOOT DAT JULLIE NOG STEEDS NIET DE LEUGEN DOORZIEN!!
POWER TO THE PEOPLE! En ik al blijven strijden en demonstreren in den Haag voor onze mensenrechten
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is weer vurig vanavond, zin in! Wie komt er een drankje doen hier? Ik zet de beamer aan!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
WeAreThe99% zei:
omdat die mij weg heeft gecijferd hier op het drugsforum paar maandjes terug.
Klik om te vergroten...
Dat begrijp ik wel als je je boodschap op deze manier brengt
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#10
WeAreThe99% zei:
Ik heb het al opgegeven! laat mensen zich lekker vacineren. neem alsjeblieft de 3e ook! want die is fataal. Mensen op het drugsforum ( inclusief de STAF! ) Stempelt mij weg voor gek en dat ik met leugens kom over het covid vaccin! kijken hoe snel ik geband word om de waarheid te verkondigen! Vaccin zal je doden! laatste maanden zijn hartziektes met grote mate toegenomen sinds het vaccin hersenberoertes etc! in mijn omgeving zijn mensen overleden na het nemen van het vaccin! Wat jullie doen moeten jullie zelf weten. Weet dat er mensen de straten op gaan against de QR code en het Vaccin! onze buurlanden zijn wakker! Nederlanders zijn schapen en volgzame mensen die klakkeloos alles aannemen wat er verteld word. Vertrouwen in de overheid betekend je dood in deze tijd! ga zelf nadenken! Mensen hebben gewaarschuwd in wat voor tijd we leven en wat er komen gaat. dit is nog maar het begin van het begin. Laat de schapen zichzelf vaccineren en lekker dood gaan! Geef mij een ban op deze drugsforum! want velen zijn hier ook zwaar geindoctrineerd. De wAARHEID IS DAT WE IN DE EINDTIJD LEVEN! ZE WILLEN DEPOPULATIE! Er klopt geen fuck van het corona! zijn jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet! Er zijn velen die het hebben gezegd dat er gevaren aan zitten. Een vaccin moet je niet nemen om je vrijheid terug te krijgen ( want dat betekend dus dat je geen vrijheid hebt ) een vaccin moet je nemen voor je gezondheid en zou niet indirect gedwongen mogen worden! Neurenberg code 2.0 is verbroken. Dat betekend dat Rutte en het hele kabinet ooit voor het tribinaal komen te staan! We are the power we are the people we are the 99%
En ik zeg het nog een keer. binnen nu en 10 jaar zullen velen sterven door het vaccin. we hebben mensen gewaarschuwd en werden uitgelachen en nog steeds. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die wakker worden. Geef mij maar een ban omdat ik met de waarheid aankom. En 1 van de Staf leden mag van mij part ook de 3e vaccin krijgen omdat die mij weg heeft gecijferd hier op het drugsforum paar maandjes terug.
MENSEN ZIJN IDIOOT DAT JULLIE NOG STEEDS NIET DE LEUGEN DOORZIEN!!
POWER TO THE PEOPLE! En ik al blijven strijden en demonstreren in den Haag voor onze mensenrechten
Klik om te vergroten...

maak je niet druk.
is slecht voor je hart.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
WeAreThe99% zei:
ik zal never nooit het vaccin ( genocide ) nemen ongeacht wat er tegenover zou komen te staan
Klik om te vergroten...

dat jij de 99 % bent, blijkt niet uit de verkiezingen van half jaar terug.

waarom claim je dat?
of je nou gelijk hebt, of ongelijk, dat hangt toch niet af of je de meerderheid bent?

een meerderheid kan zich ook vergissen. is gewoon menselijk..
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
QueerMan zei:
maak je niet druk.
is slecht voor je hart.
Klik om te vergroten...
Is dit nou wat ze gekkies noemen?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
dat jij de 99 % bent, blijkt niet uit de verkiezingen van half jaar terug.

waarom claim je dat?
of je nou gelijk hebt, of ongelijk, dat hangt toch niet af of je de meerderheid bent?

een meerderheid kan zich ook vergissen. is gewoon menselijk..
Klik om te vergroten...
volgens mij snap je de Wearethe99% niet helemaal
99% staat voor alle burgers die op aarde leven. die 1% staat voor de bankencentraal die de wereld runnen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#14
WeAreThe99% zei:
volgens mij snap je de Wearethe99% niet helemaal
99% staat voor alle burgers die op aarde leven. die 1% staat voor de bankencentraal die de wereld runnen.
Klik om te vergroten...

Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#15
QueerMan zei:
Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
Klik om te vergroten...
Ik snap ook wel dat deze reactie van jou sarcastisch is.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#16
QueerMan zei:
Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
Klik om te vergroten...
Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xD
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#17
WeAreThe99% zei:
Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xD
Klik om te vergroten...
ik ben redelijk politiek bewust denk ik.

paniek helpt alleen nooit zo, als je dingen anders wil hebben in de wereld. een clear, cool mind en vaste hand zijn handiger.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
WeAreThe99% zei:
Ik snap ook wel dat deze reactie van jou sarcastisch is.
Klik om te vergroten...
Nee.
ik breng gewoon respect op voor je. Aantal eerdere posts van je heb ik alleen niet gelezen, door het ontbreken van wit-regels en te veel hoofdletters.

Die dingen duwen me een beetje weg.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
WeAreThe99% zei:
Jah ik typ nu ook heel snel omdat ik zo de deur uit moet naar mijn vriendin xD.
Klik om te vergroten...
Veel plezier bij je vriendin.

En wordt weer even kalm, maat. Have fun.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...99100101102103...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."