Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaatst hier iets liefs voor diegene die het moeilijk hebben❤️🤗

Plaatst hier iets liefs voor diegene die het moeilijk hebben❤️🤗

84 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iets liefs.
Voor iedereen.

Ook voor diegene die denkt het niet nodig te hebben.

Liefs, iets. X
L
Levensgenieter🌈

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een hele dikke knuffel van mij aan alle DF-leden die het moeilijk hebben ❤️💜💙💚💛
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aan iedereen die het moeilijk heeft, schouderklopje van trans. Weet dat de mooie dagen ook zullen komen😉
Zonneschijn zal er zijn achter regen en donder.
Goed duwen, pijn aan je hol, een dikke drol en genot als het dropt.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Snuffelaar
deze post op yt in je comment:


Doet me denken aan deze:

Op de ene of andere manier doet het wel iets met me als ik het soms luister. Voor wie het moeilijk heeft misschien de video eens luisteren. Kan weer wat motivatie geven.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook al brom ik eens tegen je @Spyro je bent een topper. Ook op de momenten wanneer dingen tegen zitten. 🥰
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Snuffelaar Wil je even een dikke knuffel geven gewoon omdat je dat verdient. 🥰
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#7
Knuffel voor iedereen van DF die het zwaar hebben, hang in there guys 👊
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Even iets vrolijks.. 😄

S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyUser zei:
@Snuffelaar Wil je even een dikke knuffel geven gewoon omdat je dat verdient. 🥰
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. ❤️
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#11
@straatpiraat heeft het niet fijn met zichzelf. Wel schrikken hoe veel verhalen over 3mmc misbruik ik hier lees. Dus sterkte aan jou en anderen die hierdoor geen perspectief meer zien !
:kissingsmiling::kissingheart:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi Blyat, je bent een goede Blyat.
namens: Blyatman.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
@Roze Olifant

Toen ik een account aanmaakte op DF had ik noooooit gedacht dat ik er zo'n goeie vrienden zou maken, niet enkel online maar ook heel wat in real life. Het is een hele opluchting om open over drugsgebruik te kunnen praten, veel naasten begrijpen het niet of reageren er slecht op. DF'ers steunen elkaar echt door en door. Ik heb zelfs met bepaalde personen aan de telefoon gehangen tijdens een paar bad trips, maar ook om gewoon even naar elkaar te luisteren en ons hart te luchten. Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat ik zonder jullie ergens in een goot zou beland zijn.

Jammer genoeg gaan drugs en mental issues hand in hand maar dat zorgt ook voor begrip. Velen zitten in hetzelfde bootje maar samen zijn we sterk genoeg om tegen de stroming in te gaan.
Klik om te vergroten...

Wat mooi Snuffelaar! ^^ Zo fijn om te horen dat je je hier zo gesteund voelt en goede vrienden hebt gemaakt!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blyatman zei:
Hoi Blyat, je bent een goede Blyat.
namens: Blyatman.
Klik om te vergroten...

Maar @Blyatman was wel beetje stout geweest en heeft nu 3 daagjes straf.. 🤪
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Screenshot_20201104_164222.jpg
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
Mischien dat ik morgen gebruik maak van de gratis jellinek chat en een NA meeting bezoek maar dat is alles dat ik kan doen....
Klik om te vergroten...
En? Heb je dat gedaan?

Ik denk dat ik me over jou het meest druk maak qua gebruik van alle dingen die ik hier gelezen heb. Ik hoop echt dat het je lukt om je drugsgebruik wat terug te drijven en hulp daarbij verdien je 100%, dus doe er wat mee, voordat dat het je fataal wordt. DF cares.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lief en leuk topic. Ik kan niet slapen dus ik ga hier maar even op de serieuze tour: het is een feit dat veel mensen het momenteel moeilijk hebben. De huidige situatie trekt een zware wissel op ons allemaal (:flipping2:Corona), maar vooral ook op de mensen die alleen/eenzaam zijn en degenen die al worstelden met mentale problemen zoals depressie, angst, verslaving (ik noem er maar drie, kan vanalles zijn).

We komen er wel. Take care lieve gekke drugskikkertjes. :hamsterface: Let op elkaar, praat met elkaar. Hou een beetje in de gaten dat we de mensen die zich wat minder makkelijk uiten en/of contact zoeken zeker niet uit het oog verliezen. Hier op het forum maar belangrijker nog: in real life.

Cliché, maar daarom niet minder waar.

Een digitale knuffel van oma Olifant aan iedereen die het kan gebruiken. (Maar goed dat-ie digitaal is, een knuffelende olifant is niet zonder plettingsgevaar lijkt me.) :openmouth:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Roze Olifant

Toen ik een account aanmaakte op DF had ik noooooit gedacht dat ik er zo'n goeie vrienden zou maken, niet enkel online maar ook heel wat in real life. Het is een hele opluchting om open over drugsgebruik te kunnen praten, veel naasten begrijpen het niet of reageren er slecht op. DF'ers steunen elkaar echt door en door. Ik heb zelfs met bepaalde personen aan de telefoon gehangen tijdens een paar bad trips, maar ook om gewoon even naar elkaar te luisteren en ons hart te luchten. Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat ik zonder jullie ergens in een goot zou beland zijn.

Jammer genoeg gaan drugs en mental issues hand in hand maar dat zorgt ook voor begrip. Velen zitten in hetzelfde bootje maar samen zijn we sterk genoeg om tegen de stroming in te gaan.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
@Roze Olifant

Toen ik een account aanmaakte op DF had ik noooooit gedacht dat ik er zo'n goeie vrienden zou maken, niet enkel online maar ook heel wat in real life. Het is een hele opluchting om open over drugsgebruik te kunnen praten, veel naasten begrijpen het niet of reageren er slecht op. DF'ers steunen elkaar echt door en door. Ik heb zelfs met bepaalde personen aan de telefoon gehangen tijdens een paar bad trips, maar ook om gewoon even naar elkaar te luisteren en ons hart te luchten. Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat ik zonder jullie ergens in een goot zou beland zijn.

Jammer genoeg gaan drugs en mental issues hand in hand maar dat zorgt ook voor begrip. Velen zitten in hetzelfde bootje maar samen zijn we sterk genoeg om tegen de stroming in te gaan.
Klik om te vergroten...

Veel sterkte! :sunglasses: :blush:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
@Roze Olifant

Toen ik een account aanmaakte op DF had ik noooooit gedacht dat ik er zo'n goeie vrienden zou maken, niet enkel online maar ook heel wat in real life. Het is een hele opluchting om open over drugsgebruik te kunnen praten, veel naasten begrijpen het niet of reageren er slecht op. DF'ers steunen elkaar echt door en door. Ik heb zelfs met bepaalde personen aan de telefoon gehangen tijdens een paar bad trips, maar ook om gewoon even naar elkaar te luisteren en ons hart te luchten. Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat ik zonder jullie ergens in een goot zou beland zijn.

Jammer genoeg gaan drugs en mental issues hand in hand maar dat zorgt ook voor begrip. Velen zitten in hetzelfde bootje maar samen zijn we sterk genoeg om tegen de stroming in te gaan.
Klik om te vergroten...
Echt geweldig dat DF zoveel goeds voor je heeft kunnen betekenen. Ben heel erg blij voor je!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."