Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaatst hier iets liefs voor diegene die het moeilijk hebben❤️🤗

Plaatst hier iets liefs voor diegene die het moeilijk hebben❤️🤗

84 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
@ZiggyStardust goed gedaan vandaag knapperd
Klik om te vergroten...
Sweetest 🥰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zie veel goede en nare berichten.maar Denk ook dat bijna iedereen verder wel iets naars heeft of mee zit. En ik ook wel natuurlijk enhoe zit dr iedere dag mee. maar ookal ben ik nieuw.zie al wel goeie mensen er tussen zitten. Dacht eerst van wtf is dit voor site (DF). maar nu ik dit lees en iedereen elkaar wel iets helpt. En begrijpt lijkt het me best een goeie groep. 👍🏻👊
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vandaag mijn eerste dag in een detox kliniek. Mijn god ik heb het gevoel dat ik dood ga. Ik mis mijn kinderen zo vreselijk erg. Ik ben verslaafd geraakt aan oxycodon en ben ook 32 weken zwanger. De hele dag alleen op zo een kamer is gewoon killing. Ik zit hier als zwangere vrouw alleen met mannen op de afdeling. Ik vind het vreselijk en ga het liefst gillend naar huis. Ohh god geef me kracht.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miems zei:
Vandaag mijn eerste dag in een detox kliniek. Mijn god ik heb het gevoel dat ik dood ga. Ik mis mijn kinderen zo vreselijk erg. Ik ben verslaafd geraakt aan oxycodon en ben ook 32 weken zwanger. De hele dag alleen op zo een kamer is gewoon killing. Ik zit hier als zwangere vrouw alleen met mannen op de afdeling. Ik vind het vreselijk en ga het liefst gillend naar huis. Ohh god geef me kracht.
Klik om te vergroten...
Pfff... Sterkte. Hou vol! Voor je kids. ❤️
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miems zei:
Vandaag mijn eerste dag in een detox kliniek. Mijn god ik heb het gevoel dat ik dood ga. Ik mis mijn kinderen zo vreselijk erg. Ik ben verslaafd geraakt aan oxycodon en ben ook 32 weken zwanger. De hele dag alleen op zo een kamer is gewoon killing. Ik zit hier als zwangere vrouw alleen met mannen op de afdeling. Ik vind het vreselijk en ga het liefst gillend naar huis. Ohh god geef me kracht.
Klik om te vergroten...

Dat is loodzwaar als je je kids zo mist..
Het is misch niet te vergelijken, maar ik heb 2,5 mnd in een "vrouwenopvang" gezeten.
Zat ook in begin alleen maar op mijn kamertje.
Werd ook helemaal gek van het gemis van mijn kids die ik had moeten achterlaten.
De eerste 3 dagen heb ik alleen maar liggen huilen op bed.

Hoe enorm zwaar ook, houd vol voor je kinderen.
Je bent sterker dan jezelf mischien denkt, geloof mij!!.
Je mag me altijd pb sturen.
Houd je sterk en blijf vechten! 💪❤
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Pfff... Sterkte. Hou vol! Voor je kids. ❤
Klik om te vergroten...
Dank je wel
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Dat is loodzwaar als je je kids zo mist..
Het is misch niet te vergelijken. Maar ik heb 2,5 mnd in "vrouwenopvang" gezeten.
Zat ook in begin alleen maar op mijn kamertje.
Werd ook helemaal gek van het gemis van mijn kids die ik had moeten achterlaten.
De eerste 3 dagen heb ik alleen maar liggen huilen op bed.

Hoe enorm zwaar ook, houd vol voor je kinderen.
Je bent sterker dan jezelf mischien denkt, geloof mij!!.
Je mag me altijd pb sturen.
Houd je sterk en blijf vechten! 💪❤
Klik om te vergroten...

Heb echt het idee dat iemand mijn keel dicht knijpt. Ik wil naar huis. In een opvang zitten lijkt me ook echt vreselijk. Ben je er nu weg? Hoe heb je het overleefd?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miems zei:
Vandaag mijn eerste dag in een detox kliniek. Mijn god ik heb het gevoel dat ik dood ga. Ik mis mijn kinderen zo vreselijk erg. Ik ben verslaafd geraakt aan oxycodon en ben ook 32 weken zwanger. De hele dag alleen op zo een kamer is gewoon killing. Ik zit hier als zwangere vrouw alleen met mannen op de afdeling. Ik vind het vreselijk en ga het liefst gillend naar huis. Ohh god geef me kracht.
Klik om te vergroten...
Jaa ik weet hoe het is in de detox egt kut. zacht uitgedrukt. Maar je moet blijfen denken ik doe het voor me gezondheid en voor de kleine natuurlijk. wat ik net las trouwens. en ik had het daar ook.echt moeilijk zag het soms niet meer zitten emzv en ik was ook verslaafd aan medicatie. En das het zwaarste om van af te kicken En het is een hel. Maar weet ceker dat als je zo denkt. Wat ik net zei, het je ceker gaat lukken. en hoop dat je er goed en wel uitkomt groetjes.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miems zei:
Heb echt het idee dat iemand mijn keel dicht knijpt. Ik wil naar huis. In een opvang zitten lijkt me ook echt vreselijk. Ben je er nu weg? Hoe heb je het overleefd?
Klik om te vergroten...

Heb je pb gestuurd..
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jbruinsma zei:
Jaa ik weet hoe het is in de detox egt kut. zacht uitgedrukt. Maar je moet blijfen denken ik doe het voor me gezondheid en voor de kleine natuurlijk. wat ik net las trouwens. en ik had het daar ook.echt moeilijk zag het soms niet meer zitten emzv en ik was ook verslaafd aan medicatie. En das het zwaarste om van af te kicken En het is een hel. Maar weet ceker dat als je zo denkt. Wat ik net zei, het je ceker gaat lukken. en hoop dat je er goed en wel uitkomt groetjes.
Klik om te vergroten...

Jeetje wat rot om te lezen. Mag ik vragen hoelang je er hebt gezeten voor het ergste voorbij was? Ik hoop echt dat ik hier niet langer als 3 a 4 weken hoef te zitten.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miems zei:
Jeetje wat rot om te lezen. Mag ik vragen hoelang je er hebt gezeten voor het ergste voorbij was? Ik hoop echt dat ik hier niet langer als 3 a 4 weken hoef te zitten.
Klik om te vergroten...
Ik begon om de dag zegmaar n halfe tablet af te bouwen toen ik er 3 dagen zat was ik wel een beetje gewend. Meestal is de eerste dag het ergst en vooral zwaar.en de laatste omdst je dan helemaal zonder moet. Ik zat er 6 dagen toen ben ik weggegaan na de keuring vd arts. Moest eigelijk nog langwr 2 dagen ofso. Maar voor medicatie is meestal niet lang nodig zeggen ze daar. Want dat is voor alcohol en drugs n langere tijd zegmaar. Maar het lukt je vast en ceker👍🏻
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
@De Apotheker
Komt goed ouwe😘 die drip hoort erbij
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jbruinsma zei:
Zie veel goede en nare berichten.maar Denk ook dat bijna iedereen verder wel iets naars heeft of mee zit. En ik ook wel natuurlijk enhoe zit dr iedere dag mee. maar ookal ben ik nieuw.zie al wel goeie mensen er tussen zitten. Dacht eerst van wtf is dit voor site (DF). maar nu ik dit lees en iedereen elkaar wel iets helpt. En begrijpt lijkt het me best een goeie groep. 👍🏻👊
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is het een goeie groep want we delen verhalen over poep 👌
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Natuurlijk is het een goeie groep want we delen verhalen over poep 👌
Klik om te vergroten...
Poep?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Natuurlijk is het een goeie groep want we delen verhalen over poep 👌
Klik om te vergroten...
Nou bahbah 😂😂 ik hou me er dan wel buiten
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Spyro @De Apotheker @Flower123 en Blyatman maar ik kan blyat niet taggen :(

luf jullie toppertjes. Trots op jullie
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
@Spyro @De Apotheker @Flower123 en Blyatman maar ik kan blyat niet taggen :(

luf jullie toppertjes. Trots op jullie
Klik om te vergroten...
❤️❤️❤️
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jesse Pinkvrouw zei:
@Spyro @De Apotheker @Flower123 en Blyatman maar ik kan blyat niet taggen :(

luf jullie toppertjes. Trots op jullie
Klik om te vergroten...
❤️❤️❤️❤️❤️
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het gehele topic niet gelezen maar voor iedereen die het nodig heeft, goed kan gebruiken of gewoon fijn vindt:

Een dikke knuffel en positiviteit van mij! 🥰🙏
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik heb het gehele topic niet gelezen maar voor iedereen die het nodig heeft, goed kan gebruiken of gewoon fijn vindt:

Een dikke knuffel en positiviteit van mij! 🥰🙏
Klik om te vergroten...
IK heb het wel gelezen, maar voor iedereen die het nodig heeft, goed kan gebruiken of gewoon fijn vindt:

Een dikke knuffel en positiviteit van mij! 🥰🙏
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."