Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlaatst hier iets liefs voor diegene die het moeilijk hebben❤️🤗

Plaatst hier iets liefs voor diegene die het moeilijk hebben❤️🤗

84 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jesse Pinkvrouw zei:
@Spyro @De Apotheker @Flower123 en Blyatman maar ik kan blyat niet taggen :(

luf jullie toppertjes. Trots op jullie
Klik om te vergroten...
❤️❤️❤️❤️❤️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het gehele topic niet gelezen maar voor iedereen die het nodig heeft, goed kan gebruiken of gewoon fijn vindt:

Een dikke knuffel en positiviteit van mij! 🥰🙏
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ik heb het gehele topic niet gelezen maar voor iedereen die het nodig heeft, goed kan gebruiken of gewoon fijn vindt:

Een dikke knuffel en positiviteit van mij! 🥰🙏
Klik om te vergroten...
IK heb het wel gelezen, maar voor iedereen die het nodig heeft, goed kan gebruiken of gewoon fijn vindt:

Een dikke knuffel en positiviteit van mij! 🥰🙏
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even wat aanmoediging voor @Blyatman 💪🏻 Goed bezig jij, nog even doorzetten en dan welverdiende rust 🤗
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor als het slecht met iemand gaat, luister hiernaar:
"Don't stop thinking about tommorow, don't stop it'll soon be here. It will be beter then before"

Geef nooit op in het leven. Ook al lijken dingen nu onmogelijk, het zal beter worden. Tijd zal alles helen.

(Dit was gewoon random wat in mij opkwam en ik vond dit een mooie plek om te plaatsen).
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Spyro 🤗🤗 stiekem ben je toch wel een groot voorbeeld voor mij

En ook deze 2 lieverds wil ik laten weten hoe trots ik op ze ben @Jesse Pinkvrouw @Flower123
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Laramonjour zei:
@Spyro 🤗🤗 stiekem ben je toch wel een groot voorbeeld voor mij

En ook deze 2 lieverds wil ik laten weten hoe trots ik op ze ben @Jesse Pinkvrouw @Flower123
Klik om te vergroten...
🥺🥺🥺🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️
Proud flower ook hier. Op jullie alle 3 lieverds
Ook @Jesse Pinkvrouw en @Spyro
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flower123 zei:
Ik zocht naar een leuke gif voor jullie….. Niet wat ik zocht, maar het moest, moeeeest deze worden
❤️

Bekijk bijlage 31041
Klik om te vergroten...
Hahaha je bent een cutie 🥰
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit topic is nog altijd even actueel.

Hoop dat de mensen onder ons die verslaafd geraakt zijn voldoende liefde kunnen vinden om af te kicken en een gelukkig leven kunnen leiden.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#11
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
21DDCC30-3082-4E8F-AF4F-D531F78496EF.jpeg
Miems zei:
Dank je wel
Klik om te vergroten...

❤️❤️‍🩹👉🏼💪🏼🙅🏻‍♀️💎👉🏼💎👸🏻
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Een van de duizend plaatjes aan m’n muur
60EF2786-32AD-4FCE-A975-1EFE3CDD6C3F.jpeg
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flower123 zei:
Een van de duizend plaatjes aan m’n muur
Bekijk bijlage 31054
Klik om te vergroten...


Ik pep,me op,aan spreuken, soms gringe slecht - action Stijl. Maae nog steeeds waar ! En doe met sommigen wat !
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lieve lieve oprechte mensen, ondanks dat jullie het zo moeilijk hebben hebben jullie de stap gezet om jullie verhaal de delen. Dat maakt van jullie enorm sterke en oprechte mensen.groot respect voor jullie.💪

En je zal hier berichten lezen waar je van schrikt en denkt oh mijn god dit is veel erger dan mijn problemen.
Maar mijn mening is dat elk verdriet hoe erg het ook is of voor een ander makkelijk op te lossen lijkt

Het is jouw pijn en jouw verdriet. Ik wil daarom ook iedereen die hier zijn hart durft open te zetten , zwaar verslaafd aan cocaïne 3 mmc LSD, weed drank enz...of iemand die niet van de Ritalin af kan komen ....we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Soms zie ik mensen nog wel eens wat neerkijken op problemen of als ze juist erg zijn niet geloven. Alsjeblieft scroll dan door of hou het gewoon een tijdje in de gaten en vorm dan hier mening.

Drugsforum moet een hele veilige plek zijn waar iedereen terecht kan. En iedereen een kans krijgt. Val je door de mand dan wordt dat ook wat mij betreft openlijk gedeeld met screen naam als waarschuwing weer neergezet dat dit niet acceptabel is. Iedereen gaat met zijn problemen andersom en vooral de jongeren die komen doen soms dingen waarvan wij denken "Oh mijn God hoe kun je zoiets doen. "
Maar ze zijn hier op enkel ook voor voorsteun. Wees afwachtend stel ook vragen. En zo bouw je een Community op die sterker en sterker wordt en niemand tussenkomt ...

dus bij deze wil ik iedereen die wat voor problemen ook heeft en daardoor deels de vlucht heeft genomen in bepaalde verdovende middelen zeggen ;

Er is een uitweg hoe moeilijk ook spreek het uit en zoek lotgenoten in dezelfde situatie. Met elkaar kunnen we elkaar ondersteunen eigen ervaringen delen en proberen iemand weer klein te krijgen en te motiveren. Verder moet de persoon zelf de mindset 100% houden en allerlei negatieve gedachtes gaan ombuigen naar lieve woordjes eventueel opgeschreven zodat je ze dagelijks kan opnoemen want woorden hebben kracht je hebt jezelf ook klein gemaakt door woorden van jezelf of anderen dat je niet goed genoeg bent of dat het leven alleen maar leuk is met drugs.

Zoeken een aantal leden op die gedoseerd kunnen genieten en proberen DM aan te vragen hoe het gelukt om niet alles in één keer op te maken daar zijn tips genoeg voor. En het is nog 10 keer leuker ook want je raakt de weg helemaal kwijt.

Het is mij een keer overkomen na zware ziekten ik ben toen twee weken van het padje geraakt want ik heb er nog buikpijn van en het is een wijze les geweest nooit meer en nu geen door stuiter dagen en dan 7 dagen extra ziek zijn.

Door hulp luisterboeken en hier te kijken en te leren vaak zonder me ermee te bemoeien heb ik bepaalde opmerkingen opgeschreven en gebruik ik in mijn herstel naar een stabiele basis van mijn chronische medicatie en uiteindelijk helemaal los van de pret medicatie. Misschien eens een keer in de drie maanden een avondje.. Ik heb je heel veel geleerd.

Soms enorme keiharde feedback gekregen. Discussies met wat oudere leden. Maar als ik dat allemaal op een berg Gooi en er mijn eigen schilderij van maak .
heb ik hier enorm veel geleerd en geaccepteerd dat ik dingen verkeerd heb aangepakt en ben jullie allemaal dankbaar de mensen die streng waren en de mensen die heel lief waren.

Ik hoop dat dit forum voor altijd blijft. En iedereen op eigen_wijze maar hopelijk soms iets vriendelijker advies aanbiedt . de jongeren . net begonnen, deze generatie begeleid ,..waarschuwd en af en toe een kleine tik op een vinger geeft maar daarna meteen een arm om beschouwde en begeleidt naar een verstandigere keuze .

Ik heb hier fantastisch leuke mensen ontmoet met sommige geen contact meer maar enorm veel ervaringen op gedaan en vooral geleerd dat ik er niet alleen voor sta. Ik ben geen uitzondering. En ik geniet van jullie mooie verhalen jullie trip reports jullie grappen onder onderwerpen als wat eet je. Ik kan hier altijd even lachen, en soms iemand die verdrietig is hopelijk een beetje opbeuren en een ander mij .

Dus lieve drugsforum.nl met alle mensen die de draaiende houden, ga zo door neem af en toe even een week door want in elk bedrijf zijn verbeterpunten even kunnen het leuke gezelliger en laagdrempelig maken. Jullie hebben mij in ieder geval heel veel inzichten gegeven bent en ik ben er nog niet waar ik wezen wil maar van de 10 trappen sta ik op de derde inmiddels denkbeeldig natuurlijk. Bedankt kanjers en we gaan gewoon door de komende jaren avonturen meemaken en onze gevoelens delen met mensen die ook soms even de realiteit ontvluchten ook al zullen het soms andere middelen zijn...
Dus elkaar in de waarde laten en van leren.


Liefs Kitty
🙏💪💯
In the end we are all equal
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iets liefs.
Voor iedereen.

Ook voor diegene die denkt het niet nodig te hebben.

Liefs, iets. X
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Velen vroegen zich al af of het wel goed gaat met @Snuffelaar.
Ik heb hem gesproken en met zijn toestemming mag ik jullie mededelen het volgende.
Dat het bipolair gerelateerd is maar het komt echt wel goed uiteindelijk.
Dat hij gewoon even wat ruimte nodig.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
kus en knuffel voor iedereen die het nodig heeft..
ook geflipt en purplext etc. 🐻 HUG ❤
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Suuuuper lief maar er zitten hier mensen zat die het ook niet makkelijk hebben. Mss dan maar een algemene draad voor alle lieve vriendjes die wat steun gebruiken kunnen? 🥰
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Suuuuper lief maar er zitten hier mensen zat die het ook niet makkelijk hebben. Mss dan maar een algemene draad voor alle lieve vriendjes die wat steun gebruiken kunnen? 🥰
Klik om te vergroten...

Heb je helemaal gelijk in!!.
Heb het veranderd!! ☺️
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."