#1
Blijf het toch opmerkelijk vinden dat zoveel mensen tinnitus hebben en dat mensen er zo vatbaar voor zijn... Het gehoor is blijkbaar zo delicaat.
Heb echt te doen met de mensen hier die er erg onder lijden.
Ik heb het ook, maar de mijne valt erg mee en zelfs dan heb ik er al zoveel onder geleden... Het is ook echt het gegeven dat het nooit meer weggaat. Dat idee dat het er altijd zal blijven, wat soms gekmakend kan zijn.
Zoals vandaag, tripje op ALD-52, dan merk ik het gewoon helemaal niet. Het zal er vast zijn, maar omdat ik helemaal niet in mijn hoofd zit bied ik er geen weerstand tegen en dan is het er voor mij praktisch niet. Zelfde met meditatie. Dus al zou er nooit een medische oplossing voor komen, we hebben in ieder geval dat: proberen er minder weerstand tegen te bieden.
Heb echt te doen met de mensen hier die er erg onder lijden.
Zoals vandaag, tripje op ALD-52, dan merk ik het gewoon helemaal niet. Het zal er vast zijn, maar omdat ik helemaal niet in mijn hoofd zit bied ik er geen weerstand tegen en dan is het er voor mij praktisch niet. Zelfde met meditatie. Dus al zou er nooit een medische oplossing voor komen, we hebben in ieder geval dat: proberen er minder weerstand tegen te bieden.