#1
Waardeloos, maar fijn dat je het een plek hebt kunnen geven. Zelf heb ik ook een lichte piep, die ik alleen hoor als het (nagenoeg) stil is. Het is jammer dat ik niet meer in complete rust kan vertoeven, maar (vooralsnog) niet meer dan dat. Bovendien komt het waarschijnlijk doordat ik vroeger m'n oordopjes te hard zette en bij m'n eerste feesten juist geen oordoppen heb gedragen. M'n eigen schuld dus en voor mij daarom makkelijker te accepteren.