#1
Nee, voor mij, zijn mensen die alles voor hun dier over hebben helden. Ja, echt waar.O jee, straks ga ik naast mijn schoenen lopen....ik ben maar een gewoon mens, hoor...
Toevallig heeft mijn schoonzus haar moeder haar pup na 2 weken al terug gebracht naar de fokker omdat ze ziek was. (Was te genezen), maar ze dacht meteen dat ze een pech hond zou hebben de rest van haar leven. Zulke mensen verafschuw ik. Beestje gaat van hot naar her, met alle traumaβs van dien!