#1
Ik moet eerst even kalmeren.
Daarna ga ik naar mijn advocaat.
Of dat zinvol is, ik betwijfel het...
Daarna ga ik naar mijn advocaat.
Of dat zinvol is, ik betwijfel het...
Zinvol of niet, het kan voor jezelf alleen al fijn zijn om te weten dat je er alles aan gedaan hebt!Ik moet eerst even kalmeren.
Daarna ga ik naar mijn advocaat.
Of dat zinvol is, ik betwijfel het...
Ik vind het ook ronduit inhumaan om een hond en een liefdevolle eigenaar van elkaar te scheiden. Alsof het zo gezond is voor dat beestje om steeds een nieuw baasje te krijgen.Ik snap die organisatie hun redenering niet hoor, hoofdzaak is toch dat baasje én hulphond gelukkig zijn ?
Ja, zeker zinvol.Ik moet eerst even kalmeren.
Daarna ga ik naar mijn advocaat.
Of dat zinvol is, ik betwijfel het...
Ik vind het heel erg voor jou . Hoop nu dat Tasja een goeie nieuwe baas heeft en dat ze daar gelukkig zal zijn. Dat moge voor jou dan ook een troost zijn, al is het een kleine. 🥺 kop omhoog man.Welnee, jouw situatie is voor mij interessant om te lezen!
Tasja ben ik kwijt. Zij schijnt al in een ander adoptie gezin te zijn, nu hoop ik maar dat het goed met haar gaat en dus dat ze goede baasjes heeft.
Ik sta toch weer op de wachtlijst voor een andere hulphond.
Ik heb vrijwel geen nacht rust meer en een hond die me helpt om op tijd uit een nachtmerrie te halen is echt broodnodig.
Toppunt van de hele kwestie is wel dat de eigenaar van de Stafford niet verder vervolgd gaat worden.
Ik heb moeten horen dat de zaak een zogenaamd beleidssepot is geworden.
Dat kwam ook even rauw op mijn dak vallen.
Mocht zijn hond ooit ook nog maar één aanval mijnerzijds verrichten, dan ziet het er toch niet zo best uit voor die eigenaar want dan speel ik eigen rechter hetgeen een pijnlijke zaak voor dat parvenue gaat worden.
Meer valt er niet over te zeggen.
Wat een toestand allemaal.
Je staat in je recht maar je krijgt dit niet.
Droevig allemaal.
Jazeker!
Mijn humeur is op zijn zachtst gezegd:. Not amused....
Daar is Zandman dan wel bij he!Ik stel voor dat we een knuffel-de-zandman-meet houden. @ljuv, @Druktemaker?
Da was wel de bedoeling ja!Daar is Zandman dan wel bij he!
Denkterom!
Noot:Ja top idee Pløpje
Ja alleen alstie zich kan gedragen en niet gaat zitten janken hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."