Hallo allemaal! Het is al even geleden dat ik nog online ben geweest (23 uur). Ik had sommige berichtjes gisteren al gelezen maar ik heb eventjes er gebruik van gemaakt om goed uit ter rusten en had ook helemaal geen fut om hierop te antwoorden allemaal. Gelukkig ben ik een dagelijkse gebruiker (met pauzes) en stroomt de amfe.... *kuch* energie *kuch* weer helemaal door mijn lichaam. 🤩
Ik vind het toch wel leuk om te zien dat er zoveel reactie is opgekomen en dat het toch de discussie een beetje heeft losgemaakt! 😎
Heteroflexibel. Leuk nooit gehoord.
Wat bedoel je daar eigenlijk mee. Want het is geen bi anders noem.je het niet zo. Bedoel je hetero maar op seksueel vlak flexibel of wat anders?
Met ''Heteroflexibel'' wordt bedoeld dat je eigenlijk voornamelijk hetero bent over het algemeen, seksueel vlak en relaties enzovoort. Maar toch open-minded bent of tenminste interesse hebt in het zelfde geslacht. Bij mij is dit vrouwelijke/knappen maar ik zit pas in deze wereld en moet voor mijzelf nog uitmaken in hoeverre dat kan. Als je biseksueel bent ben je al eerder honderd percent overtuigd dat jij zowel met mannen zou kunnen trouwen om het zo te zeggen als met vrouwen. Terwijl het bij mij toch wel eerder seksueel is. Ik zou geen emotionele band kunnen opbouwen met een man buiten gewoon meer als vrienden. Echter is het type man waar ik ook op val voornamelijk extreem vrouwelijke / knappen mannen. Dit geeft nog maar eens mee dat het uiterlijk hier een HEEL belangrijke rol speelt, en dat je niet zo iets hebt van die man is misschien wat minder mooi maar wel een goede persoonlijkheid. Terwijl ik dit bij vrouwen dan wel weer kan, daar kan ik een relatie bouwen op het feit dat ze misschien iets minder mooi zijn maar wel qua innerlijk zo veel mooier zijn als andere vrouwen.
Tsja voor bewegende beelden moet je toch echt andere sites hebben dan DF
Oh ja, dat is waar! Nu ja als ze me een beetje kennen kunnen ze me wel vinden op bepaalde websites die bewegende beelden aanbieden aan hun bezoekers.
Over dat 1e..dat heb ik weleens meegemaakt door een combinatie bij een stel. Nu ben ik biseksueel maar sex stond niet in de planning.
Ik was zo bizar geil..hem haar..als t maar iemand was. Ik vond ze uiteraard beiden aantrekkelijk. En ook al was er een mentale klik.
Het voelde achteraf niet 100% tof. Heb veel beleefd meerdere setting, personen,vormen. Geen spijt van maar..
Die combi maakte het bijna dwangmatig.als een krolse kat die geen controle heeft.
Nog contact mee gehad..waar zij absoluut een ander persoon bleek te zijn (extreme borderline.op de man af. Veel getuige geweest hoe ze tekeer ging tegen hem of ik geen contact kreeg) maar mocht ik ooit in die setting weer belanden met die combi gebruik weet ik dat het weer zal gebeuren. Dan kan ik genieten,maar ik heb liever zelf de controle waarbij drugs verhoogt wat er al is. Dan dat ik eigenlijk slaaf blijk te zijn van die combi.
Jammer om te horen dat je ervaring toch anders uitgedraaid was dan gehoopt! Natuurlijk heb je wel genoten op het moment zelf en dat is toch goed dat je dit hebt kunnen ervaren.
Ik quote mezelf niet dubbel maar vond m'n post.te lang..dus.maar even zo. Het was een reactie op de bijlage..sorry moest even creatief zijn
Dit wil ik nu dus ook zeggen met mijn situatie, eerst nam ik aan dat het gewoon door de drugs komt zoals vele, maar toen bleek het na een periode nuchter te zijn nog steeds aanwezig te zijn.
Nee dat is het niet. Sowieso ben ik niet dominant op die manier. Ik kreeg die aandacht en dan nam je verkering zeg maar. Eigenlijk meer zonder gevoel. Dacht altijd dat ik dan de ware man nog niet had gevonden of dat de liefde op den duur wel kwam.
Naïf en onbekend was ik meer.
Ik snap wel wat je wilt zeggen maar je moet inderdaad naar je eigen geluk kijken in plaats van te doen wat vaak als "normaal" gezien word om toch een beetje mee te kunnen draaien in de maatschappij. Ik ben blij dat je toch jezelf hebt "gevonden" zeg maar.
Mijn eerste post op dit forum was volgens mij "gay worden van speed". Dus ja ik herken het verhaal
Ha, die heb ik ergens gelezen is dat niet het topic die ik heb toegevoegd bij mijn start post?
Ik geloof het wel.
Door drugs worden mensen open-minded.
En kunnen interesses veranderen.
Gay worden is natuurlijk weer zo een stigma..
Maar mensen leren elke dag weer wat bij en daardoor veranderen mensen ook.
En door drug ook, dus kunnen hun interesses ook veranderen.
Yes, dit is wat ik nu eigenlijk wil aankaarten. Maar komt het dan puur door de drugs dat die gevoelens er komen OF zat het er toch al ergens heel lang in je sinds je jeugdjaren? Naja, jeugdjaren is ook weer zo een woord want ik zit er zelf nog in. Laten we het houden op de puberteit. 😛
Onder drugs kan ik gewoon bi/homo zijn bij kinkie af .... nuchter geen gevoel voor mannen ...... ligt dus gewoon aan de drugs
Dit hoor ik dus ook meerdere mensen zeggen, maar bij mij is het nu ook nuchter. Nu heb ik nuchter niet echt GEVOEL voor mannen maar het is meer zo dat ik bepaalde soorten mannen die ik eerder aanhaalde wel aantrekkelijk kan vinden.
Dan zit er toch ergens diep zulke gevoelens die er uit komen als je remmingen weg zijn door drugs. Dus of je dan 100% hetero bent betwijfel ik. Wel denk ik dat veel mannen die zulke gevoelens af en toe hebben moeite hebben met toegeven dat ze niet 100% hetero zijn. Een soort stoer willen zijn of niet als “semi homo” gezien willen worden. Terwijl dat natuurlijk geen bal uit maakt. Vrouwen geven makkelijker toe niet 100% hetero te zijn. Toch een beetje een macho ding denk ik.
Het geeft ook eigenlijk niet “wat” je bent of in welk hokje je jezelf plaatst.
Hier kan ik mij ook wel in vinden wat
@wapboy betreft.
Dat heb ik dan niet zo vergaand, maar van sommige combo's kan ik me wel ineens zo overall ranzig worden dat ik het mannelijk geslachtsorgaan in het algemeen ook ineens aantrekkelijk kan vinden.. maar die man die eraan vast zit.. dat dan weer totaal niet. En ook alleen met bepaalde drugs, eigenlijk uitsluitend op MDMA met GHB deed dat soms voor mij. En eenmaal nuchter is dat ook echt weer weg, ik kijk bijvoorbeeld nooit naar niet homo porno, daar heb ik niks mee. Het is wat het is. Ik heb het geaccepteerd al heb ik er nooit wat mee gedaan of behoefte gehad iets te doen. De vrouwen hebben uiteindelijk dan toch echt voorkeur. Ik ken overigens meerdere mannen die dat hebben. Huggen met goeie mannelijke vrienden tijdens MDMA geen probleem mee. Groepsknuffel. All good.
Hmm ik weet het niet hoor, ik ben redelijk grounded met m'n sexualiteit en openminded. Ook niet bang voor m'n meer vrouwelijke trekjes. Ben ook opgegroeid tussen homo's en lesbienne's dus ben daar volledig content mee en heel zelfverzekerd in. M'n moeder heeft een hele tijd een lesbische relatie gehad en daar woonde ik toen een tijd bij in huis. Ging vroeger ook rustig bijvoorbeeld rustig in de Exit dansen want daar draaide Dimitri. Om te dansen. En als eenmaal iedereen wist dat daarvoor was, was het ook ok. En geen last van het man / vrouw spel maar lekker dansen. Maar verliefd op een man zal ik nooit worden, ik ben wel echt een vrouwenliefhebber, waar ik vreselijk verliefd op kan worden. (Alweer tijdje geleden tho)
Met het eerste antwoord kan ik mijzelf niet vergelijken, maar andere mensen ervaren zo dan weer hetzelfde. De doelgroep van research was dan ook voornamelijk amfetamine-gebruikers. Welke soort amfetamine maakten dan ook niet uit, wel was het aantal mensen die dit ervaarde hoger bij Metheads (Term voor Methamfetamine) en Sulfies (Term voor Amfetamine sulfaat gebruikers). Die termen heb ik niet zelf gevonden trouwens, op bepaalde platformen worden die constant gebruikt. Maar het feit dat je het nu over andere drugs hebt speelt wel mee, veel mensen van die doelgroep (van andere drugsoorten) ervaarden het ook meer alleen op de drugs.
Ach ja zo kun je wel doorgaan....wat moet een lesbische iemand met een dildo .... om toch iets van een man te voelen? 😊 leven en laten leven
Dildo's worden niet meer geassocieerd met het mannelijke geslachtsdeel tegenwoordig. Die dingen die ze tegenwoordig maken lijken bij verre ook niet meer op het mannelijke geslachtsdeel, ofja sommige dan toch. 🤤
Als je een echte lesbo kent weet je dat een dildo niks met een echt piemel te maken heeft. Dildo is om ergonen zone te stimuleren niet omdat iemand een piemel wil. Ik wil iig geen piemel maar inwendige stimu is fijn.
Dit dus, ook zijn er zoveel andere dingen in deze moderne tijden dat een dildo niet meer gebruikt wordt.
Mensen die trippen kunnen ook loskomen van hun 'personage ' wie ze zijn, de grenzen, etc'
Met drugs zie ik iets soortgelijks seksueel. Mensen komen los van hun stempel zoals hetero. Ze verlaten hun hokje en geven zich over aan hun verlangens en de andere persoon.
Eenmaal nuchter. In het hokje, komen de vragen..ben ik nu homo? Of.. en wat betekent dit?
Ik zeg eerder..of ontdek het en omarm het. Of het nu alleen wap is of ook nuchter of laat het los...het was een ervaring. De focus word snel op de ander gelegd(zelfde sexe, ben toch hetero?) Maar zie het eerder als een sexuele ervaring die je vanuit jezelf beleeft. De ander is -met alle respect- slechts een lichaam en een ziel/persoonlijkheid
En zo ervaar ik mijn eigen open mind, dat betekent niet dat ik superveel hokjes afvink waar ik open voor sta. Ik heb een idee voor welke hokjes in nu open sta, maar geen flauw idee hoe dat kan uitbreiden in de toekomst. Ik ben er niet naar op zoek. Maar als een ervaring zich aandient. Dan ga ik daarmee om zoals ik hierboven omschrijf.
Hier kan ik niets anders als gewoon honderd percent mee akkoord gaan. Echter als je tegenwoordig research gaat doen of toch verder onderzoeken kom je al heel makkelijke in de donkere wereld van drugs en seks verslaafden binnen de gay scene waar zieke dingen gebeuren die menig hetero gewoon afschrikt. Het is dan ook zoeken naar de juiste informatie kanalen voor de juiste informatie te vinden want die wereld waar ik het over had is slechts een klein deel van de community.
1 ding is duidelijk, voor heel veel mannen is dit onderwerp sowieso nog steeds een behoorlijk groot taboe, veel minder dan bij vrouwen.
Terwijl ik vrij open ben heb ik het er eigenlijk ook alleen maar met m'n toenmalige vriendin over gehad en met een heel goede vriend, gewoon, beschouwend,
wat gebeurt er, wat voel je wat denk je, Toch een bepaalde schaamte ofzo. Ok en hier dan nu.
Bijvoorbeeld met een heel goede vriend, iedereen aan de MDMA, iedereen knuffelt met iedereen. Waarom knuffel je niet met je beste vriend? Toen we dat eenmaal een keer gedaan hadden, onwennig, was het al snel vrij vertrouwd. Niks seksueels overigens, gewoon lichamelijke knuffel.
Inderdaad, het is een taboe zeg maar. Ik merk dan sommige mannen één op één zonder publiek al sneller de neiging hebben om lichamelijk contact te hebben terwijl als ze elkaar in een groep zit dit aanzienlijk minder is.
Ik heb nog wel een mooi boek: Why Is My Penis Shaped Like That? Dat is een hilarische verzameling essays over voornamelijk mannelijke seksualiteit. Aan het begin van het boek geeft de schrijver namelijk toe homoseksueel te zijn en als gevolg daarvan veel minder geïnteresseerd in het vrouwelijk geslachtsdeel
In zijn boek legt Jesse bering haarfijn uit waarom de eikel zo'n hoedvormige rand heeft
(spoiler: om sperma van concurrerende mannen uit de vagina te scheppen net zoals een flessenschraper), waarom mannen direct na een orgasme een slappe penis krijgen en in slaap vallen
(spoiler: om te voorkomen dat ze hun eigen sperma uit de vagina schrapen met hun eikel), en nog allerlei andere leuk onderbouwde feitjes over seksualiteit.
Dit heeft eigenlijk niets meer met het topic te maken maar wel een leuk boek denk ik dan. Voor mij persoonlijk ben ik nooit echt geïnteresseerd in het geslacht deel zowel bij vrouwen en mannen maar meer over de gehele ervaring. De totale aanraking, echt opgaan in het moment. Ik bedoel, dit lijkt nu gewoon op een porno scene wat ik nu ga vertellen maar in het echt is het zoveel meer, zoveel intenser en met zoveel meer gevoel. Als één entiteit in een ruimte samen tegen elkaar aan, wrijven enzovoort zelfs even zonder penetreren of bepaalde standjes te beoefenen. Bij groepen word dit wel vaker gedaan met het nodige glijmiddel. Dit voelt vaak véél intenser aan en intiemer dan gewoon erop los te neuken.
Als het je ergens trekt(slechte woordkeuze
![:upsidedown:]()
) maar je hebt niks.met de man op zich.
Er zijn een hoop.mannen die genieten van anale stimulatie niet zo gek ivm prostaat. Ik kan niet voor iedereen spreken.maar prostaatmassage/stimulatie..ik zie de mannen er net zo gek.op worden en klaarkomen (zelfs zonder ejaculatie) dan vrouwen die op hun gspot.kunnen klaarkomen. Die kunnen het ook met of zonder vocht/spuiten.
De scènes op tv dat een man sperma moet inleveren en denkt.lollig te zijn door hulp te vragen aan een zuster..in werkelijkheid kan je een man echt 'melken'(men wat een woordkeuze) puur door prostaatstimulatie.
Of hij nou wil of niet. Je komt met enige kunde klaar.
Precies, ook is dit gewoon veel intenser in het algemeen. Jij noemt nu de prostaat maar er zijn tal van "erogene" plekjes bij het mannelijk lichaam. De oorlellen, de tepels, de onderbuik, handen, voeten, hals, binnen boven benen enzovoort. Zonder het primaire geslachtsdeel te gebruiken en zelfs zonder de prostaat de gebruiken kan een man tot een orgasme komen. Dit is zeker interessant om te proberen indien je tijd op overschot hebt, je kan eens afwisselen ofzo en zo misschien wel eens een sessie van 10 uur doen zonder drugs. Met drugs op haal je natuurlijk makkelijk de 24 uur ook al doe je aan hardcore seks. 🤪
Ik had zelfs eens iemand weten te vertellen dat hij puur door mentale stimulatie tot een orgasme is kunnen komen, zo zie je maar hoe complex alles in elkaar zit.
Echter vind ik wel dat hier ook maar een soort stigma op rust, zo is het bij mannen vaak dat ze denken dat ze "homo" zijn indien ze sommige erogene zones gaan stimuleren enzovoort waardoor ze al minder snel hiermee gaan experimenteren en/of het ontdekken. Dit heeft ook ergens met opvoeding te maken denk ik, tegenwoordig worden nieuwere generaties al VEEL meer open-minded opgevoed dan tegenover vroeger. Dit heeft een heel zware impact op seksualiteit. Heel vroeger bij de christenen dan vooral mocht je geen seks voor het huwelijk hebben, nu nog altijd niet natuurlijk maar terwijl mensen vroeger heel religieus werden opgevoed is dit nu veel minder. Vooral als je enkele ouderen mensen ondervraagd zullen zij je dit nog kunnen bevestigen. Seks werd geloof ik ook gezien als iets wat niet nodig is zeg maar, ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen maar het kwam er op neer dat je alleen ging seksen voor kinderen te maken. Ik heb medelijden met sommige oude mensen als ik soms hun verhalen hoor. Zo was er ene die maar twee keer in zijn leven met zijn vrouw seks heeft gehad, hij wou wel maar de vrouw die wederom extreem christelijk was opgevoed zag seks als iets "vies" en dat het alleen diende voor kinderen te verwekken. Eenmaal kinderen verwerkt is er dus ook niets meer van gekomen. Tegenwoordig is alles toch al veel opener en durven mensen ook al voor hun verleidingen uit te komen. De laatste tijd heb ik meer en meer gemerkt hoe extreem groot seksualiteit is en hoeveel verschillende culturen en visies er wel niet zijn. Seks educatie op scholen is dan ook gewoon al VER verouderd, maar dat is voor een andere discussie want ik ben weer off-topic aan het gaan. 😖