#1
Die tref je overal....jazeker
Diegene die plat ging, dat was dus een....tja, een "verkeerde"?
Ik vind van wel.
Anyway het is wel even geleden ik was net een jaartje terug, even naar mijn geliefde vakantieland en dan gebeurt je dit...hoe ik daar ben weggekomen weet ik tot op de dag van vandaag niet.
Wss meegenomen door de vriendengroep met welke ik daar toen was.
Het is overal hetzelfde.
Je hebt goede mensen, maar ook slechte om je heen.
Diegene die plat ging, dat was dus een....tja, een "verkeerde"?
Ik vind van wel.
Anyway het is wel even geleden ik was net een jaartje terug, even naar mijn geliefde vakantieland en dan gebeurt je dit...hoe ik daar ben weggekomen weet ik tot op de dag van vandaag niet.
Wss meegenomen door de vriendengroep met welke ik daar toen was.
Het is overal hetzelfde.
Je hebt goede mensen, maar ook slechte om je heen.