Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHomoseksuele gevoelens ontwikkelen door druggebruik.

Homoseksuele gevoelens ontwikkelen door druggebruik.

88 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#1
leuk dat je hier meer interesse in heb, hopelijk zie je transgenders nu niet meer als een ziekte.
je kan wat uitproberen en sex hebben met iemand van het zelfde geslacht en nog steeds heterosexueel zijn btw :wink:
ik denk niet dat je van drugs gay word, maar je kan er wel heel opgewonden van raken en meer interesse te hebben in alles wat met sex te maken heeft.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vorig topic over de discussie: https://drugsforum.nl/threads/gay-worden-van-speed.65071/

Ik heb gekozen voor het bij het sub forum van drugs te zetten omdat dit niet perse alleen met speed te maken heeft, maar ook met vele andere drugssoorten.


Mijn excuses op voorhand alvast voor het heropenen van een begraaft discussie, ik heb weer een episode en moet mijn aandacht ergens eventjes op kwijt. Zojuist lekker gegeten nu een half uurtje wachten tot men maag begint te werken en ik in slaap kan vallen. Terug on topic, verschillende reacties die ik zojuist hebt doorgelezen in dit andere topic lieten wel de indruk na dat dit onderwerp iets of wat controversieel is. Een enkeling haalde al aan dat dit een zogenaamde ''Troll'' zou zijn. Echter heb ik sinds het begin van mijn Amfetamine verslaving enkele homoseksuele trekjes ontwikkeld op het gebied van seks. In het begin was dit natuurlijk wel eventjes verschieten zoals dat ook voor iedereen wel is in de Queer scene als ze erachter komen dat ze toch niet heteroseksueel zijn en zich misschien anders voelen of dat hun uiterlijk niet voldoet aan hoe ze zich vanbinnen voelen. Ik zat namelijk op een seks-feestje waarvan ik eerder die week een invitatie had ontvangen na enkele informatieve gesprekken met porno productie huizen en andere acteurs. Het was 'normaal' dat er op het feestje drugs werd gebruikt en ook omdat dit geen porno-opname was maar gewoon een tussentijdse activiteit voor de mensen die aanwezig waren om een beetje te 'feesten' , zeker met het emotionele gewicht dat de corona crisis ons het afgelopen anderhalf heeft laten meedragen.

Al snel waren we 'actief' aan het 'feesten' en gebeureden er al dingen waar Orban levenslange PTDS aan over zou houden moest hij getuigen kunnen zijn van dit gebeuren. Echter zaten we allemaal onder invloed van 3MMC, Amfetamine, Cocaïne (niet heel zeker) en GHB. Iedereen had wel iets bij maar natuurlijk werd er wel niets gemixt, iedereen hield het bij zijn, haar of de persoon zen drugs van voorkeur. Natuurlijk als je met een grote groep bent kan je ook niet anders dan tijdens de daad afwisselen van personen en zie je ook andere mensen die hard aan het 'feesten' zijn. Op een gegeven moment merkte ik persoonlijk dat ik wel opgewonden geraakte van sommige mannen, in dit geval mannen die zich er toch best vrouwelijk uitzagen. Niet echt Femboys maar meer zo gewoon netjes verzorgde gespierde mannen die van teen tot gezicht geschoren zijn en er toch wel knap uitzagen naar mijn mening.

Heel snel werd ik al ongeremder en ongeremder, dankzij de Amfetamine? Ik zou het niet weten, in ieder geval begon het toen wel een biseksuele/homoseksuele kant op de gaan voor de rest van de avond. Ik heb geen moment ergens spijt van gehad en heb echt heel hard genoten van dit avontuur. Ik daags erna onderzoek gedaan naar de effecten van Amfetamine en seksualiteit. Ook door gesprekken nu de laatste weken erover in grote chatgroepen waar 50% van hardcore verslaafd is aan Met-Amfetamine kwamen er naar een rondvraag toch ook veel ervaringen door.

Hier zijn ook op de SubReddit van hun brede discussies over gevoerd, aangezien ook een groot deel van de gebruikers aangaf deze 'aantrekkingskracht' ook nog te voelen na dat ze weer een tijdje van de drugs af waren, konden we concludeerden dat het zich niet alleen onder invloed voor deed. Ikzelf kon dit alleen maar bevestigen naar een pauze van twee weken dat ik toch al merkte dat niet zomaar weg ging. Een tussentijdse subjectie conclusie die door veel mensen dus ook aanvaard werd is toch wel dat de Amfetaminen je misschien toch wel die trigger of boost geeft op je seksuele driften dat je die stap misschien SNELLER gaat maken, maar tot het toch wel ergens diep van binnen altijd deel van je is geweest. Dit verklaart ook in een keer de meerdere wetenschappers die claimden dat een groot deel van bevolking ergens hier of daar wel homoseksuele kantjes vertoont.

Zelf heb ik nog andere chatgroepen dan bijgewoond die op dit moment niets met drugs meer te maken hadden maar puur om de LGBQT+ community draaiden om hier verder mijn 'nieuwe seksualiteit' te bewandelen. Ik moet eerlijk zijn, ik heb altijd een afkeur gehad op de LQBQT+ community en vond transgenders enzovoort een soort ziekte. Ik kon niet GROTER ONGELIJK hebben in mijn leven, na vele urenlange momenten dat ik heb mogen deel uit maken van hun gezelschap ben ik wel HEEL anders alles gaan bekijken en ben ik ergens ook wel het beginnen te accepteren, alle soorten seksualiteit, genders enzovoort. Om het in de LGBQT+ termen uit te leggen ben ik Heteroflexibel. Dit houd in dat ik onderscheid maak tussen twee geslachten en vooral naar het andere geslacht mij aangetrokken voel, maar dat er ook voor zo een vijftien percent bepaalde aantrekkingskrachten zijn naar hetzelfde geslacht. Hier heb je dan ook weer verschillende culturen en levenswijzen in, ik maak ook geen onderscheid tussen transgenders en non-transgenders of non-binaire personen, het is echt op aantrekkingskracht gebaseerd. Bij 'Femboys' oftewel mannen die zich als een vrouw voelen of gedragen, trekken toch wel het meeste aan op dat gebied. Dan bedoel ik niet zo van die mannen die zich verkleden als vrouw maar gewoon echt vrouwelijk lijken. (Misschien moet je het eventjes intypen op google om te weten wat ik bedoel.)

Ik heb verder ook totaal geen moeite gehad om hiervoor uit te komen en heb ook gewoon mijn directe omgeving, naasten enzovoort hiervan op de hoogte gebracht die er dan ook totaal geen probleem mee hadden. Door mijn ouders werd er nog wel eens gegrapt dat ze dit al langer wisten, maar dat betwijfel ik. Ik hoop dat ik hiermee toch wel de discussie laat uitbreken omdat hier ook wel ergens nog altijd een taboe rond heerst, en dat mensen die met soortgelijken gevoelens of ervaringen die nog niet direct het durven te bespreken hierdoor weel een duwtje in de rug krijgen om de eerste stap te zetten. Ook ben ik er zeker van dat als je de eerste stap zet je hier alleen gelukkiger van gaat worden.

Mijn meningen / uitlegwijzen van bepaalde delen zullen misschien niet zo honderd percent overeenkomen met de werkelijkheid, omdat er ook gewoon zoveel verschillende culturen zijn binnen de LGQBT+ community dat je er al een doctoraat op moet halen na drie jaar universiteit te doen om elk onderdeeltje er apart van volledig kunt begrijpen. (Hier moet je niet echt een doctoraat voor doen trouwens, misschien wel dat het bestaat, ik weet het niet.) Ik heb dan ook op geen enkel moment de intentie gehad om iemand te beledigen of te viseren, indien dit misschien wel zo is overgekomen of gebeurt wil ik mij alvast excuseren. Je mag het ook gewoon eventjes onderaan neerzetten als er iets verbetert kan worden.

Met vriendelijke groeten
Nose Candy

PS: De spelling zou normaal goed moeten zitten maar de zinsopbouw van sommige zinnen kunnen misschien iets of wat verwarrend overkomen, ik ben dan ook veel te lang wakker en ga nu toch maar eens mijn bedje in. Bedankt voor het lezen!
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nose Candy zei:
Zelf heb ik nog andere chatgroepen dan bijgewoond die op dit moment niets met drugs meer te maken hadden maar puur om de LGBQT+ community draaiden om hier verder mijn 'nieuwe seksualiteit' te bewandelen. Ik moet eerlijk zijn, ik heb altijd een afkeur gehad op de LQBQT+ community en vond transgenders enzovoort een soort ziekte. Ik kon niet GROTER ONGELIJK hebben in mijn leven, na vele urenlange momenten dat ik heb mogen deel uit maken van hun gezelschap ben ik wel HEEL anders alles gaan bekijken en ben ik ergens ook wel het beginnen te accepteren, alle soorten seksualiteit, genders enzovoort. Om het in de LGBQT+ termen uit te leggen ben ik Heteroflexibel. Dit houd in dat ik onderscheid maak tussen twee geslachten en vooral naar het andere geslacht mij aangetrokken voel, maar dat er ook voor zo een vijftien percent bepaalde aantrekkingskrachten zijn naar hetzelfde geslacht. Hier heb je dan ook weer verschillende culturen en levenswijzen in, ik maak ook geen onderscheid tussen transgenders en non-transgenders of non-binaire personen, het is echt op aantrekkingskracht gebaseerd. Bij 'Femboys' oftewel mannen die zich als een vrouw voelen of gedragen, trekken toch wel het meeste aan op dat gebied
Klik om te vergroten...
misschien past Pansexual goed bij je. :)
Pansexuality is sexual, romantic, or emotional attraction towards people regardless of their sex or gender identity.[1][2] Pansexual people may refer to themselves as gender-blind, asserting that gender and sex are not determining factors in their romantic or sexual attraction to others.[3][4]

Pansexuality may be considered a sexual orientation in its own right or a branch of bisexuality, to indicate an alternative sexual identity.[2][5][6] Because pansexual people are open to relationships with people who do not identify as strictly men or women, and pansexuality therefore rejects the gender binary,[2][7] it is considered by some to be a more inclusive term than bisexual.[8][9] The extent to which the term bisexual is inclusive when compared with the term pansexual is debated within the LGBT community, especially the bisexual community.[9]
en.wikipedia.org

Pansexuality - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi @Nose Candy leuke post en fijn om te zien dat je je kijk hierop aan durft te passen. Volgens mij ga je niet opeens gay worden van drugsgebruik als het niet al ergens in je zat. Ik kan me wel goed voorstellen dat drugsgebruik bepaalde remmingen verminderd die er in het verleden voor hebben gezorgd dat je niets gedaan hebt met eventuele gay-gevoelens of aantrekkingskracht naar hetzelfde geslacht.

Volgens mij is een meer "open-minded" / natuurlijke seksuele moraal die vaak gepaard gaat met drugsgebruik een van de belangrijkste redenen waarom veel religieuzen zo fel tegen drugs gekeerd zijn.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Hoi @Nose Candy leuke post en fijn om te zien dat je je kijk hierop aan durft te passen. Volgens mij ga je niet opeens gay worden van drugsgebruik als het niet al ergens in je zat. Ik kan me wel goed voorstellen dat drugsgebruik bepaalde remmingen verminderd die er in het verleden voor hebben gezorgd dat je niets gedaan hebt met eventuele gay-gevoelens of aantrekkingskracht naar hetzelfde geslacht.

Volgens mij is een meer "open-minded" / natuurlijke seksuele moraal die vaak gepaard gaat met drugsgebruik een van de belangrijkste redenen waarom veel religieuzen zo fel tegen drugs gekeerd zijn.
Klik om te vergroten...
Maar, hoe verklaar je dan dat elke of toch bijna (ik verzin nu maar iets) tachtig percent van de Methamfetamine verslaafden werkelijk aangeeft sinds het eerste gebruik zich wel een beetje in dit verhaal te kunnen vinden? Allemaal mensen die dachten dat ze honderd percent hetero waren en er toch een klik kwam en een gevoel van aantrekkingskracht naar andere mannen en ook van vrouwen die nu op vrouwen vielen. Ik heb het nu over Crystal Meth alleen he, want het was bij die doelgroep waar het grootste groep gebruikers (meer dan helft) een switch maakte van seksualiteit, ongeacht geslacht. Ik geloof sowieso dat het altijd wel ergens aanwezig was, maar ik vind het allemaal heel toevallig dat er bij dan in dit geval Meth zoveel gevallen zijn van gebruikers waar dit gebeurt. Nu spreek ik wel alleen over het aantal gebruikers binnen de chatgroepen. (De drug chatgroepen waren totaal niet LGQBT+ gerelateerd dus het is niet zo dat de 'ondervragingsgroep' iets of wat connecties had met die community.

Nu moet ik echt slapen toch, ik kijk straks wel als er antwoord is!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Hoi @Nose Candy leuke post en fijn om te zien dat je je kijk hierop aan durft te passen. Volgens mij ga je niet opeens gay worden van drugsgebruik als het niet al ergens in je zat. Ik kan me wel goed voorstellen dat drugsgebruik bepaalde remmingen verminderd die er in het verleden voor hebben gezorgd dat je niets gedaan hebt met eventuele gay-gevoelens of aantrekkingskracht naar hetzelfde geslacht.

Volgens mij is een meer "open-minded" / natuurlijke seksuele moraal die vaak gepaard gaat met drugsgebruik een van de belangrijkste redenen waarom veel religieuzen zo fel tegen drugs gekeerd zijn.
Klik om te vergroten...
Maar, hoe verklaar je dan dat elke of toch bijna (ik verzin nu maar iets) tachtig percent van de Methamfetamine verslaafden werkelijk aangeeft sinds het eerste gebruik zich wel een beetje in dit verhaal te kunnen vinden? Allemaal mensen die dachten dat ze honderd percent hetero waren en er toch een klik kwam en een gevoel van aantrekkingskracht naar andere mannen en ook van vrouwen die nu op vrouwen vielen. Ik heb het nu over Crystal Meth alleen he, want het was bij die doelgroep waar het grootste groep gebruikers (meer dan helft) een switch maakte van seksualiteit, ongeacht geslacht. Ik geloof sowieso dat het altijd wel ergens aanwezig was, maar ik vind het allemaal heel toevallig dat er bij dan in dit geval Meth zoveel gevallen zijn van gebruikers waar dit gebeurt. Nu spreek ik wel alleen over het aantal gebruikers binnen de chatgroepen. (De drug chatgroepen waren totaal niet LGQBT+ gerelateerd dus het is niet zo dat de 'ondervragingsgroep' iets of wat connecties had met die community.

Nu moet ik echt slapen toch, ik kijk straks wel als er antwoord is!

transient zei:
misschien past Pansexual goed bij je. :)
Pansexuality is sexual, romantic, or emotional attraction towards people regardless of their sex or gender identity.[1][2] Pansexual people may refer to themselves as gender-blind, asserting that gender and sex are not determining factors in their romantic or sexual attraction to others.[3][4]

Pansexuality may be considered a sexual orientation in its own right or a branch of bisexuality, to indicate an alternative sexual identity.[2][5][6] Because pansexual people are open to relationships with people who do not identify as strictly men or women, and pansexuality therefore rejects the gender binary,[2][7] it is considered by some to be a more inclusive term than bisexual.[8][9] The extent to which the term bisexual is inclusive when compared with the term pansexual is debated within the LGBT community, especially the bisexual community.[9]
en.wikipedia.org

Pansexuality - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
Klik om te vergroten...

Nee, het is toch werkelijk Heteroflexibel, omdat ik toch wel ergens het biologisch verschil erken tussen man en vrouw. Maar ik doelde dus dat ik op seksueel vlak transgender vrouwen gewoon vergelijk met biologische vrouwen en transgender mannen met biologische mannen. (Does this make sense?)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nose Candy zei:
Maar, hoe verklaar je dan dat elke of toch bijna (ik verzin nu maar iets) tachtig percent van de Methamfetamine verslaafden werkelijk aangeeft sinds het eerste gebruik zich wel een beetje in dit verhaal te kunnen vinden?
Klik om te vergroten...
Ik heb hier geen cijfers of statistieken over... Wat mijn vermoeden is, is dat er veel meer mensen toch op zijn minst "een beetje homoseksueel"/ bi-curieus of iets dergelijks zijn dan dat we als maatschappij vermoeden. Als dan door drugs de maatschappelijke conditionering (die nog steeds anti-homo is) wegvalt en je eigen remmingen wegvallen dan is het niet zo verbazingwekkend dat veel mensen opeens wel gaan experimenteren met sex met hetzelfde geslacht waar ze dat nuchter niet zouden doen.

Maar wie weet heb ik het helemaal mis en is er een andere oorzaak te vinden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat je diep van binnen al ergens nieuwsgierig bent geweest en door de drugs je grenzen wat vervagen.

Iemand die 100% hetero is zal die grens ook niet makkelijk overschrijden als er drugs in het spel is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed dat je dit zo open verteld hoor! 👍
Ik persoonlijk denk ook dat die gevoelens naar beide geslachten al diep in je moeten zitten en ze door het weghalen van remmingen door bv drugs boven komt.
Ik ben zelf lesbisch maar als ik echt dronken was vroeger zoende ik wel met mannen en heel soms zelfs ietsje meer als zoenen. (Aftrekken oid) . Waarom? Ik val nuchter echt niet op mannen.
Ik was wel heel laat uit de kast en daar voor had ik vriendjes en ook seks met ze. Nu ik eenmaal echt uit de kast moet ik er eigenlijk niet meer aan denken...
Dus ik noem mezelf lesbisch maar toch als ik bezopen ben ga ik soms in op avances van een man. Meer omdat dat makkelijk is, makkelijker als bij een vrouw voor mij. Klinkt raar maar mannen zijn gewoon veel makkelijker te versieren.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Ik heb hier geen cijfers of statistieken over... Wat mijn vermoeden is, is dat er veel meer mensen toch op zijn minst "een beetje homoseksueel"/ bi-curieus of iets dergelijks zijn dan dat we als maatschappij vermoeden. Als dan door drugs de maatschappelijke conditionering (die nog steeds anti-homo is) wegvalt en je eigen remmingen wegvallen dan is het niet zo verbazingwekkend dat veel mensen opeens wel gaan experimenteren met sex met hetzelfde geslacht waar ze dat nuchter niet zouden doen.

Maar wie weet heb ik het helemaal mis en is er een andere oorzaak te vinden.
Klik om te vergroten...
Mijn aannames zijn ook niet wetenschappelijk bewezen hoor het is daarom eigenlijk dat ik het topic maakte om dit te kunnen bespreken en andere mensen die hetzelfde ervaren een kans te geven om er over te leren zonder zich zorgen moeten te maken om het een of het ander. Wat jij hier nu beweert daar kan ik mij wel ergens bij vinden, dus laten we nu eens aannemen dat dat ook de reden is. Dus ook bij mij, ik was dan volgens deze theorie altijd wel een beetje bi-curieus en mijn omgeving is dan 'anti-homo' en door de drugs was dit dan weggevallen waardoor gebeurt is wat is gebeurt. Dat zou ik überhaupt wel kunnen begrijpen en snappen maar naar mijn eigen gevoel heb ik, of niemand anders van de mensen die mee hebben gedaan in het gesprek op enig moment in hun leven gedacht van, HO.. ik denk dat ik anders geaard ben! Maar ook op geen enkel moment, nog niet eens de "behoefte' gehad om hier over na te denken. Zo kan ik mij herinneren dat ik vroeger wel een bepaalde dingen had gedaan om te "experimenteren", een beetje hetzelfde wat nu in mijn huidig verhaal is gebeurt maar dan door naar porno te kijken. Na meerdere keren dit geprobeerd te hebben vroeger wist ik wel zeker dat ik er niet opgewonden van werd. Nu wel, dat is toch gewoon raar? Dus moet er toch wel iets of wat ontwikkeld worden in je hersens? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

Spyro zei:
Ik denk dat je diep van binnen al ergens nieuwsgierig bent geweest en door de drugs je grenzen wat vervagen.

Iemand die 100% hetero is zal die grens ook niet makkelijk overschrijden als er drugs in het spel is.
Klik om te vergroten...

Als je eventjes leest wat ik hierboven schreef en dan opnieuw dit bericht, zal je wel snappen waarom ik mij eigenlijk wel als 100% hetero beschouwde. Net zoals alle andere mensen die mee in die discussie zaten. Dus tot we toch wel ergens getriggerd zijn door de drugs. Somehow.
Wacht even, ik ga even een paar dingen opzoeken dan post ik ze hier neer, dat waren kranten artikelen en medische artikelen die ook onderdeel uitmaakte van mijn research. Vooral Amerikaanse en Engelse artikelen. Aangezien de USA en UK toch al landen zijn waar de drug meer wordt gebruikt dan in bijvoorbeeld ons land.

De Dunne zei:
Goed dat je dit zo open verteld hoor! 👍
Ik persoonlijk denk ook dat die gevoelens naar beide geslachten al diep in je moeten zitten en ze door het weghalen van remmingen door bv drugs boven komt.
Ik ben zelf lesbisch maar als ik echt dronken was vroeger zoende ik wel met mannen en heel soms zelfs ietsje meer als zoenen. (Aftrekken oid) . Waarom? Ik val nuchter echt niet op mannen.
Ik was wel heel laat uit de kast en daar voor had ik vriendjes en ook seks met ze. Nu ik eenmaal echt uit de kast moet ik er eigenlijk niet meer aan denken...
Dus ik noem mezelf lesbisch maar toch als ik bezopen ben ga ik soms in op avances van een man. Meer omdat dat makkelijk is, makkelijker als bij een vrouw voor mij. Klinkt raar maar mannen zijn gewoon veel makkelijker te versieren.
Klik om te vergroten...
Over dat laatste, welkom in onze wereld, jij weet hoe moeilijk het kan zijn soms om een vrouw te versieren. :tearsofjoy:
Eventjes alle grapjes opzij, hetzelfde wat ik hierboven op de andere berichten heb gereageerd had ik nooit het gevoel ook maar iets van aantrekkingskracht naar het andere geslacht te ervaren. Maar ergens zou ik ook wel weer met de stelling akkoord gaan dat het er toch was. Maar hier onbewust en bewust nooit van op de hoogte was ofzo.

Geniet je wel van de seks met mannen? Of hoe moet ik dat dan zien? Want je zegt wel lesbisch maar dat lijkt me eerder biseksueel dan. Misschien bedoelde je dat ook ofja, ik weet het niet. Maakt ook niet uit! Die benamingen allemaal, word je alleen maar gek van.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nose Candy zei:
Geniet je wel van de seks met mannen? Of hoe moet ik dat dan zien? Want je zegt wel lesbisch maar dat lijkt me eerder biseksueel dan. Misschien bedoelde je dat ook ofja, ik weet het niet. Maakt ook niet uit! Die benamingen allemaal, word je alleen maar gek van
Klik om te vergroten...
Nee ik genoot niet van seks met mannen. Ikhad vroeger seks met ze in een relatie (nooit one night stands). Ik deed dat omdat dat van me verwacht werd en het “erbij” hoorde. Fout, weet ik nu. Niet tegen mijn zin als in verkrachting maar zin had ik eigenlijk nooit en deed het puur uit plichtsgevoel en omdat ik mijn vriend ook plezier gunde. Dus ik had wel seks met mannen vroeger, nu al 20 jaar niet mee maar had er totaal geen gevoelens bij. Zelfs zoenen al lang niet meer met mannen, mede omdat ik ook al lang niet meer dronken ben geweest. Drank maakt mij een “slet” zeg maar...
Waarom had je dan vriendjes vraag je je natuurlijk af. Nou, ik was zelf eeh vrij in trek bij mannen en iedereen had vriendjes. Ik kan het namelijk in omgang, vriendschappelijk en als echt maatje, beter vinden met mannen als met vrouwen.
Ook “bestonden” homo’s niet in mijn jeugd. Kende er geen een, niemand had het er over, op school ook niet. Laat staan een lesbo. Had dus geen voorbeelden.
Pas toen ik voor het eerst van mijn leven echt verliefd werd viel het kwartje. Dat was namelijk op een vrouw. Toen was ik al in de 30.
Ik heb dus ook nooit strijd moeten leveren of in een kast gezeten. In ene was t zo zeg maar. En ook echt helemaal vanaf toen. Gelijk open en no more men!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil mij als eerste verontschuldigen, aagezien Meth nog niet zo héél populair is en nu pas enkele jaren begint op te komen is hier in Nederland nog niet veel over geschreven. Daarom zijn de artikelen ook in het Engels. Ik heb hier onder een paar linkjes geplaatst van artikelen die over dit onderwerp gaat en waar ik onderzoek naar heb gedaan, ik heb de moeite gedaan om even een korte samenvatting erbij te zetten per artikel wat het inhoud. Deze artikelen en samenvattingen zijn niet altijd gerelateerd aan de vraag van vandaag > Als Meth je homoseksuele gevoelens kan laten 'ontwikkelen'. Elke keer heb ik gewoon uit elk artikel het belangrijkste gepakt wat je er uit moet onthouden.

https://www.castcenters.com/blog/the-false-intimacy-of-meth -> Dit artikelen gaat erover dat gebruik van Meth bij homoseksuelen er toch wel ingebakken zit, en dit meer en meer zelfs als 'standaard' beschouwd begint te worden. Hier spreken ze ook weer van hyperseksualiteit waardoor remmingen wegnemen. Gewone seks wordt na een tijd niet meer spannend gevonden en steeds meer extremere en extremere fantasieën beginnen op te spelen. Nu dit is al een homoseksueel en dus buiten wat hevigere seks is er niet veel voor hem veranderd. (Misschien de verhoogde kans op soa's enzovoort dan.)

https://www.verywellmind.com/myths-and-realities-of-gay-meth-use-22361-> In dit artikel gaan ze het dan weer verkleinen, waar ze in de vorige artikel wouden lieten uitschijnen dat ELKE homo bij wijze van spreken aan de meth zat geven ze hier toch al rustig mee dat dit maar een klein gedeelte van de community is. Waarom ik dit artikel er eventjes heb bijgenomen is omdat ik mij bij die opsomming van enkele mythes wel kon vinden, ook al 'ontkennen' ze die zonder echt belastend bewijs ervoor te kunnen neerleggen.

Stellingen vanuit het bovenstaand artikel >
  1. Myth: All Gay and Bisexual Men Take Meth
  2. Myth: Meth Is the Drug of Choice Among Gay and Bisexual Men
  3. Myth: Meth Is the Drug Most Associated With Unprotected Anal Sex
  4. Myth: Meth Makes Gay Sex More Enjoyable
  5. Myth: Meth Makes You Feel Better About Being a Gay or Bisexual Man
Stelling één weten we allemaal wel dat dat niet waar is natuurlijk dat elke Queer meth pakt, maar dan heb je stelling twee! Stelling twee is ook niet perse waar want er worden wel meerdere substanties gebruikt. Stelling drie is dan wel weer waar omdat je opgewonden word en meer extreme dingen gaat doen dat een condoom ook overbodig is in jouw ogen.

Stelling vier en vijf kon ik mij dan als zoals ik zelf dacht dat ik was hetero man in te kunnen vinden, maar dit gaat niet over als hetero man meer plezier hebben aan homoseks en je het beter voelen ervoer. Nu, bij stelling 4 ga ik helemaal akkoord. Maar ik zag mij zelf dan niet als homo. Bij stelling 5 ga ik niet akkoord, want nuchter heb ik er ook totaal geen problemen mee.

https://www.thebodypro.com/article/meth-makes-an-ominous-comeback-among-gay-men -> Dit artikel gaat er nog net iets dieper op in dan alle andere artikelen vond ik persoonlijk en deze legt je ook echt uit hoe chemmers (mensen die seks hebben op chemicalïen) zich voelen en wat hun werkelijk ervaren bij deze seks.

Zo kan ik nog honderden artikelen bovenhalen maar GEEN EEN die het heeft over het veranderen van Hetero in een (beetje) Homo. Maar a.d.v de vragenlijsten die de onderzochte personen zijn gegeven lijkt mij het op het eerste zicht nog niet eens dat ze gevraagd hebben als ze eerste hetero ofzo waren en ook gewoon omdat ze SPECIFIEK mensen die homo waren hebben ondervraagd, maar niet eens de moeite hebben gedaan om hetero mannen te ondervragen hierover; Alhoewel ik niet weet als ze hier voor zouden durven uitkomen.

Dan heb ik hier nog een paar topics en artikelen die ik van andere fora heb afgenomen maar dit zijn meer getuigenissen van personen zelf die iets soortgelijk hebben ervaren als wat ik heb meegemaakt.

-> Dit topic geplaats op Reddit is misschien wel iets of wat luchtig en grappend geschreven maar stelt wel de vraag waar wij op naar zoek zijn. Maakt DRUGS je GAY?

TS zegt hier ook verhalen te hebben gehoord dat Meth je gay maakt, zelf word ie wel eens geil van dingen op andere drugs waar die normaal niet geil van word. Maar echt gay, kan hij zich niet voorstellen. De reacties die daarop volgen zijn alleen maar de eerste twee van belang want de rest zijn weer zo typerende Amerikaanse trollen die zich in dit geval niet echt serieus in de discussie willen mengen. De eerste steekt het op het gederealiseerd raken van meth, en het makkelijk toegang hebben tot homo prosituees. Ook haalde hij aan dat je zelfwaarde extreem omlaag gaat en je hierdoor sneller met iets wat een gat heeft naar bed gaat. Hier ga ik allemala niet mee akkoord, want ik was wel héél kieskeurig. Ik had een hele lijst op 30 seconden in mijn hoofd verzonnen de keer derna waar een man moet aan voldoen. Dus dat je zomaar door meth met iedereen in bed springt vind ik onjuist. Dan wordt er op hem gereageerd met een te vergelijken reactie met die van @Eik hierboven, alleen voegt ie er nog even aan toe dat Meth een bepaald stigma heeft en als je even gaat vergelijken met Adderal en de gebruikers ervan dat Meth helemaal niet meer zo gevaarlijk klinkt.

Daaronder is ook nog door iemand gereageerd dat hij ook weer deze maand of afgelopen meerdere subreddits heeft zien voorbijkomen met de vraag als Meth je homo maakt. Dus dat betekent ook al dat die vraag er bij meerdere mensen speelt momenteel.

Dit is het laatste artikel waar ik jullie mee ga lastig vallen en dan is het ECHT tijd om te slapen!
-> Weer subreddit over een man die spreekt over zijn ervaring, "Meth maakt mij voor één nacht gay!". Hier verhelt hij zijn verhaal en hoe hij uiteindelijk bezeild is geraakt in gay seks, terwijl hij dat normaal nooit zou doen. Hier is wel geen info meer over te vinden of dat als hij nuchter is ook nog zou willen proberen of niet. Maar de reacties daaronder zijn ook zeker heel interessant.

Buiten de énkele grappen makers zijn er veel vergeleikende ervaringen terug te vinden met het fenomeen dat ze gay worden door Meth. Als je zelf nog verder onderzoek gaat doen er naar en je komt nog iets interessant tegen laat het zeker even weten! Op de Subreddit van drugs zijn er ook nog 3 identieke verhalen als die van mij. Maar deze vind ik momenteel niet terug en zal straks even opnieuw kijken.

De Dunne zei:
Nee ik genoot niet van seks met mannen. Ikhad vroeger seks met ze in een relatie (nooit one night stands). Ik deed dat omdat dat van me verwacht werd en het “erbij” hoorde. Fout, weet ik nu. Niet tegen mijn zin als in verkrachting maar zin had ik eigenlijk nooit en deed het puur uit plichtsgevoel en omdat ik mijn vriend ook plezier gunde. Dus ik had wel seks met mannen vroeger, nu al 20 jaar niet mee maar had er totaal geen gevoelens bij. Zelfs zoenen al lang niet meer met mannen, mede omdat ik ook al lang niet meer dronken ben geweest. Drank maakt mij een “slet” zeg maar...
Waarom had je dan vriendjes vraag je je natuurlijk af. Nou, ik was zelf eeh vrij in trek bij mannen en iedereen had vriendjes. Ik kan het namelijk in omgang, vriendschappelijk en als echt maatje, beter vinden met mannen als met vrouwen.
Ook “bestonden” homo’s niet in mijn jeugd. Kende er geen een, niemand had het er over, op school ook niet. Laat staan een lesbo. Had dus geen voorbeelden.
Pas toen ik voor het eerst van mijn leven echt verliefd werd viel het kwartje. Dat was namelijk op een vrouw. Toen was ik al in de 30.
Ik heb dus ook nooit strijd moeten leveren of in een kast gezeten. In ene was t zo zeg maar. En ook echt helemaal vanaf toen. Gelijk open en no more men!
Klik om te vergroten...

Terwijl ik dit artikel aan het schrijven was zag ik je reactie bijkomen, ik denk laten we hier dan ook maar nog even op antwoorden. :grin:
Wel leuk om te horen hoe je er mee bent omgegaan dan zeg maar, ergens geef je misschien toch ook wel een beetje toe dat je het leuk vond dat je mannen zo kon domineren zeg maar, of dit is misschien wat overdreven verwoord natuurlijk. Maar het spel van hoe een man zo te verleiden viel speelde wel ergens in mee neem ik aan? Heel leuk dat je op die leeftijd nog je liefde hebt gevonden. Beter laat als nooit zeggen we dan maar!
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog even iets geinig wat me heel toevallig opviel, op enkele minuten tijd heeft dit topic met de titel 'homoseksuele gevoelens ontwikkelen door druggebruik' toch al een extreem aantal weergaven vind ik. We zitten al aan 200 unieke weergaven waarbij andere topics dit nog niet eens op één maand bereiken. (Meestal wel na een nachtje, maar niet op een uurtje. :openmouth:) Nu ga ik hier ook opnieuw ervan uit dat toch wel 'HOT' topic is ook binnen Nederland en België, omdat er hier zoveel interesse naar is?
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nose Candy zei:
Nee, het is toch werkelijk Heteroflexibel, omdat ik toch wel ergens het biologisch verschil erken tussen man en vrouw. Maar ik doelde dus dat ik op seksueel vlak transgender vrouwen gewoon vergelijk met biologische vrouwen en transgender mannen met biologische mannen. (Does this make sense?)
Klik om te vergroten...
ok cool, ik ben vroeger ook Heteroflexibel geweest. maar ben zelf nu pansexueel :)
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
transient zei:
ok cool, ik ben vroeger ook Heteroflexibel geweest. maar ben zelf nu pansexueel :)
Klik om te vergroten...
Dus als ik je zo bezig hoor kan jij mijn theorie ergens wel staven? Dat je werkelijk hetero bent maar dit zich toch heeft ontwikkelt (door of niet door drugs) naar een andere soort seksualiteit?

Of is het meer van dat je je vroeger verkeerd hebt geïdentificeerd als Heteroflexibel, maar na kennismaking met de gay scene iets of wat een gelijkaardig verhaal hebt gehoord van hoe JIJ je voelt? Daardoor er ook achter gekomen dat het dus anders noemde? Of voelde je je echt gewoon een man of vrouw die op het andere biologisch geslacht viel en dit gewoon verder ontwikkeld is in iets anders?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi @Nose Candy , je zult online vast genoeg verhalen vinden van mensen die beweren dat ze gay zijn geworden door drugsgebruik. Dat is precies de reden waarom we tegenwoordig ook zoveel onzinnige complottheorieën hebben: omdat een aantal mensen online iets zeggen.

Mij lijkt het nog steeds logischer dat je geaardheid niet veranderd door drugsgebruik maar dat je wel anders omgaat met de geaardheid die je hebt. Ik vermoed dat er veel meer mensen op zijn minst een beetje gay/bi zijn dan dat we als maatschappij verwachten. Meestal komt dat er niet uit, met drugs op misschien wel. Bovendien is het voor veel mensen ook makkelijker toe te geven dat ze "door de drugs een avondje gay deden" dan dat ze daadwerkelijk geheel of gedeeltelijk gay/bi zijn.

Zelf heb ik tot nu toe nooit de behoefte gehad om iets met een man te doen. Maar dat hoeft helemaal niet te zeggen dat ik 100% hetero ben. Misschien zou ik bij een bepaald soort drug en bij een bepaalde setting wel sex wil hebben met een man. Het is tot nu toe nooit gebeurt maar ik sluit niets uit... Volgens mij is de impact van het maatschappelijke stigma rond homoseksualiteit (onbewust) nog steeds groter dan veel mensen nu denken.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nose Candy zei:
Nog even iets geinig wat me heel toevallig opviel, op enkele minuten tijd heeft dit topic met de titel 'homoseksuele gevoelens ontwikkelen door druggebruik' toch al een extreem aantal weergaven vind ik. We zitten al aan 200 unieke weergaven waarbij andere topics dit nog niet eens op één maand bereiken. (Meestal wel na een nachtje, maar niet op een uurtje. :openmouth:) Nu ga ik hier ook opnieuw ervan uit dat toch wel 'HOT' topic is ook binnen Nederland en België, omdat er hier zoveel interesse naar is?
Klik om te vergroten...
Wat is er nou leuker dan over Sex en Drugs lullen?! :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nose Candy zei:
Al snel waren we 'actief' aan het 'feesten' en gebeureden er al dingen waar Orban levenslange PTDS aan over zou houden moest hij getuigen kunnen zijn van dit gebeuren.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb zelf ook wel een aantal keer gehad dat ik van MDMA ging zoenen met andere mannen. Maar zelfs tijdens die liefdevolle MDMA-space bekroop me dan een ongemakkelijk en vies gevoel. Niet dat ik van die mannen walgde, maar zo heb ik wel ontdekt dat homoseksualiteit niet echt mijn ding is.

Wel denk ik dat geaardheid veel meer fluïde is dan we over het algemeen denken. Er wordt meestal in hokjes gedacht zo van: 'ik word meestal verliefd op vrouwen, DUS ben ik heteroseksueel, DUS kan ik onmogelijk me aangetrokken voelen tot mannen.' Dat is natuurlijk lulkoek. Er zij best omstandigheden denkbaar waarin je wel aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, of tot een type mens wat je niet eerder had verwacht.

Belangrijk is wel dat je dichtbij je gevoel blijft. In mijn geval was het duidelijk dat ik bij het zoenen met mannen mijn grens had gevonden. Dus toen ben ik er ook gewoon mee gestopt. Verder no hard feelings.
Als er drugs in het spel zijn dan wordt het wel eens wat lastiger om grenzen te bewaken. Dus heb daar oog voor, zowel bij jezelf als bij een ander. Van amfetamine of soortgelijke drugs kan je behoorlijk geil worden. Soms doen mensen dan dingen waar ze later spijt van hebben. Laat je dus ook niet te veel meeslepen door het moment en blijf gewoon bekijken wat fijn is. :wink:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het lijntje moet toch nog uitwerken dus waarom niet he, ik zal ze even apart antwoorden enzovoort!

Eik zei:
Hoi @Nose Candy , je zult online vast genoeg verhalen vinden van mensen die beweren dat ze gay zijn geworden door drugsgebruik. Dat is precies de reden waarom we tegenwoordig ook zoveel onzinnige complottheorieën hebben: omdat een aantal mensen online iets zeggen.

Mij lijkt het nog steeds logischer dat je geaardheid niet veranderd door drugsgebruik maar dat je wel anders omgaat met de geaardheid die je hebt. Ik vermoed dat er veel meer mensen op zijn minst een beetje gay/bi zijn dan dat we als maatschappij verwachten. Meestal komt dat er niet uit, met drugs op misschien wel. Bovendien is het voor veel mensen ook makkelijker toe te geven dat ze "door de drugs een avondje gay deden" dan dat ze daadwerkelijk geheel of gedeeltelijk gay/bi zijn.

Zelf heb ik tot nu toe nooit de behoefte gehad om iets met een man te doen. Maar dat hoeft helemaal niet te zeggen dat ik 100% hetero ben. Misschien zou ik bij een bepaald soort drug en bij een bepaalde setting wel sex wil hebben met een man. Het is tot nu toe nooit gebeurt maar ik sluit niets uit... Volgens mij is de impact van het maatschappelijke stigma rond homoseksualiteit (onbewust) nog steeds groter dan veel mensen nu denken.
Klik om te vergroten...
Heb je wel ergens een punt, maar om er op een online platform met 'fresh' accounts over te moeten liegen? Accounts die duidelijk aangemaakt zijn voor dat topic? Lijkt me toch wel straf. Over dat stigma is hierboven ook al iets gezegd geweest en heb je ook wel gelijk in. Ik vrees dat deze vraag over als het je werkelijk kan evelueren in een homo of dat je het altijd al was, nog wel lang niet beantwoord gaat kunnen worden.



Eik zei:
Wat is er nou leuker dan over Sex en Drugs lullen?! :wink:
Klik om te vergroten...
JA TOCH? Jij snapt het!
Neo-Shulginist zei:
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Neo-Shulginist zei:
Ik heb zelf ook wel een aantal keer gehad dat ik van MDMA ging zoenen met andere mannen. Maar zelfs tijdens die liefdevolle MDMA-space bekroop me dan een ongemakkelijk en vies gevoel. Niet dat ik van die mannen walgde, maar zo heb ik wel ontdekt dat homoseksualiteit niet echt mijn ding is.

Wel denk ik dat geaardheid veel meer fluïde is dan we over het algemeen denken. Er wordt meestal in hokjes gedacht zo van: 'ik wordt meestal verliefd op vrouwen, DUS ben ik heteroseksueel, DUS kan ik onmogelijk me aangetrokken voelen tot mannen.' Dat is natuurlijk lulkoek. Er zij best omstandigheden denkbaar waarin je wel aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, of tot een type mens wat je niet eerder had verwacht.

Belangrijk is wel dat je dichtbij je gevoel blijft. In mijn geval was het duidelijk dat ik bij het zoenen met mannen mijn grens had gevonden. Dus toen ben ik er ook gewoon mee gestopt. Verder no hard feelings.
Als er drugs in het spel zijn dan wordt het wel eens wat lastiger om grenzen te bewaken. Dus heb daar oog voor, zowel bij jezelf als bij een ander. Van amfetamine of soortgelijke drugs kan je behoorlijk geil worden. Soms doen mensen dan dingen waar ze later spijt van hebben. Laat je dus ook niet te veel meeslepen door het moment en blijf gewoon bekijken wat fijn is. :wink:
Klik om te vergroten...

Ja maar okay, MDMA is meer liefde maar niet zo echt fucktup naar de kut geil dat je broek nog maar open springt als je regen op je tepel krijgt.

Mrloverdj zei:
Sorry heb niet all reacties gelezen.
Maar als je een andere geaardheid zou hebben..Dan kan je nuchter dezelfde verliefde gevoelens en verlangens hebben naar een man. Hetzelfde als naar een vrouw.

Homoseksueel etc..
Tja het word seksueel zeg ik bewust niet.
Ik hoor vaker dit soort ervaringen en zeg dan vaak..je kan het ook.anders bekijken je bent homo (met alle nuchtere gevoelens en verlangens) of homoseksueel..waarbij de verlangens zich op seks richten.

Zelfde geld voor bi, pan en de hele reutemeteut.

Ergens geil van worden kan compleet losstaan van gevoelens. Met drugs is dat soms best verwarrend want door de drugs vervallen taboes en drempels.waardoor je een enorme mentale klik ervaart. Maar dit komt door de persoon,drugs en setting.

Een taboe of iets nieuws kan ook erg prikkelend zijn.zeker iets nieuws wat je niet van jezelf had verwacht. Veel mensen die porno kijken kijken ook een stap extremer. Dat prikkelt sneller.

Ik zie dit eerder als sexuele ervaringen de drugs hebben je geholpen je repertoire wat je opwind uit te breiden.

Kan dus best zo zijn dat je er nuchter nog een poos.mee.bezig bent.maar als je.je afvraagt of.je echt op.wat anders valt..stel.jezelf.de simpele.vraag...kan ik met zo iemand oud worden en er net zulke gevoelens voor hebben als voor een vrouw.

Is dat bij jou zo?
Klik om te vergroten...
Ik kan niet verliefd worden op een man, wel een transgender vrouw. Maar seksueel kan ik mij wel aangetrokken voelen tot een man; Maar dat is gewoon neuken en klaarkomen en dan is dat ook wel weer over. Het is niet zo dat ik zin heb om met een man 3 uurtjes na te knuffelen enzovoort. Het is dus deels echt puur seksueel. Maar inderdaad ergens geil van worden staat compleet los van gevoelens. Maar ik ervaar dit geil worden van diezelfde soort / groep mannen ook als ik LANG nuchter ben. Dus het is niet zo dat mijn sex in overdrive is door de drugs op dat moment.

Op je laatste vraag, ik heb samengewoond enzovoort, getrouwd geweest en al terug gescheiden.. huis gekocht & verkocht met alle gevolgen van dien.. ja ik ben 23 jaar, maar toch. Ik wist al snel dat ik geen persoon ben die bij één persoon kan blijven voor de rest van zijn leven. Een open relatie wil ik dan wel weer maar ja, dat brengt dingen met zich mee als de ander er niet voor open staat. Nu ik er ook over nadenk, als ik met zo een bepaalde jongen een bepaalde aantrekkingskracht heb, dat ik daar wel een relatie mee zou KUNNEN beginnen. Maar ik ga het toch niet doen. Ook niet meer met een meisje trouwens hoor. Ik heb veel te veel plezier met de SOA broeihaarden op hotel. Niet grappig eigenlijk, maar ok. Ik ben eigenlijk van plan om de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Afwisselende partners te hebben, want hoe ouder je wordt hoe geiler je wordt. In de whatsappgroep zijn ook andere groepen die dan zogezegd ''recruiteren'', en je ziet toch echt wel personen van soms tot 60 jaar erin zitten. Als ik me dan niet alleen ga voelen? Nee. Ik heb altijd wel ergens een feestje ofzo te doen. Ik werk namelijk niet ook meer. Ik eigen bedrijf waar ik niks van werk moet insteken dus.

Ik ben hier en daar eventjes een beetje de draad kwijtgeraakt, maar opgepakt terug. Kan er een beetje verwarrend overkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."