#1
Ik woon in Belgiƫ en ik moet 60eu betalen per gesprek van 1uur..Waar woon je? In Nederland? Of Belgiƫ? In Nederland valt psychologische hulp onder je verzekering (uiteindelijk betaal je dan een deel eigen risico, dat wel)
Ik woon in Belgiƫ en ik moet 60eu betalen per gesprek van 1uur..Waar woon je? In Nederland? Of Belgiƫ? In Nederland valt psychologische hulp onder je verzekering (uiteindelijk betaal je dan een deel eigen risico, dat wel)
Andere verzekering afsluiten volgend jaar!Ik woon in Belgiƫ en ik moet 60eu betalen per gesprek van 1uur..
Oh.. dat is inderdaad vervelend.. zag al wel goede tips voorbij komen hier! Hopelijk heb je daar wat aan.Ik woon in Belgiƫ en ik moet 60eu betalen per gesprek van 1uur..
Mijn Antwerpse vriend heeft dat ook.Ik woon in Belgiƫ en ik moet 60eu betalen per gesprek van 1uur..
Hoeveel betalen jullie in nl?Oh.. dat is inderdaad vervelend.. zag al wel goede tips voorbij komen hier! Hopelijk heb je daar wat aan.
Op you tube staan prachtige TED talks . Ik uren luisteren naar alle openbaringen, zelfliefde vinden .Ik woon in Belgiƫ en ik moet 60eu betalen per gesprek van 1uur..
Ik begrijp het! Ik wil het graag proberen, maar mediteren op mezelf is moeilijk:/ is er een yt kanaal of op spotify een aanrader om je te begeleiden in een meditatie? Wat je doet is sterk, ik ben zeker dat je er veel beter uit geraakt, waar je nu al staat is al veel!! Sterkteā¤ļøIk ga nu door exact hetzelfde als jij. Al zeker 2 jaar nu. Dus ik weet precies waar je doorheen gaat. Mijn relatie van meer dan tien jaar lang is vlak ervoor beĆ«indigd en daarnaast heb ik ook verslavingsproblematiek wat in rap tempo toenam nadat alleen kwam te zitten gedurende covid.
Depressief en heeel veel piekeren, negatief zelfbeeld, schaamte, isolatie, de hele rambam.
Ik probeer al een tijdje clean te blijven met vallen en opstaan maar ik zit nu midden in een soort van identiteitscrisis. Mediteren lijkt de oplossing te zijn voor mij. De illusies doorzien waar ik me hele leven in geloofd heb, de weerstand ertegen opmerken en ook die loslaten, complete acceptatie dat het er is. Wij zijn niet onze gedachtes/overtuigingen/emoties, we nemen ze alleen waar. Ik ervaar ze, maar ik heb wel zelf de keuze of ik er in geloof of om het juist te waarnemen zonder oordeel/weerstand. Probeer met meditatie je brein te trainen om die heldere bewustzijn te ervaren en te herkennen. In feite is het niet eens iets nieuws wat je leert, het is iets wat er altijd al was, we zijn het alleen gaandeweg vergeten.
Ik adviseer je even tijd te nemen om het onderstaande te kijken.
Bedankt! Ik probeer die TED talks vandaag even šOp you tube staan prachtige TED talks . Ik uren luisteren naar alle openbaringen, zelfliefde vinden .
Kanalen van M of V over jouw zorgen.
En ik heb een note boek , stickers en neem de dag door,
Soms niet, soms alleen ROT DAG
Zo vast nog wel meer tips.
Dm mag , niet opgeven š»
Begeleide meditatie kan in het begin behulpzaam zijn. Headspace is een App voor je smartphone met een 7 daagse beginners programma waarbij je dagelijks mediteert en tegelijkertijd krijg je technieken aangeleerd die je kunt gebruiken. Volgens mij kost de app wel geld maar de 7 dagen course is volgens mij gratis. Kan leuk zijn als beginner maar als je eenmaal de realisatie krijgt dat het eigenlijk vrij simpel is allemaal, heb je het begeleid mediteren ook niet echt nodig.Ik begrijp het! Ik wil het graag proberen, maar mediteren op mezelf is moeilijk:/ is er een yt kanaal of op spotify een aanrader om je te begeleiden in een meditatie? Wat je doet is sterk, ik ben zeker dat je er veel beter uit geraakt, waar je nu al staat is al veel!! Sterkteā¤ļø
Fijn dat je het hebt opgeschreven, dat maakt het vaak duidelijk in je hoofd, geeft enige mate van rust.
Klote om te lezen voor je dat het niet lekker gaat. Je erkent het, dat is een begin.
Heb je wel eens gemediteerd?
Je leert dan te stoppen met denken en hoeft alleen maar te zijn.
Gratis apps te vinden, heeft mij enorm geholpen in vinden van rust en ontspanning en ook voor een verbeterde mindset.
Twee keer per dag een paar minuten en ik merkte na twee weken al verbetering.
Ben geen dokter, maar wie weet helpt het je!
Klinkt als een paniekaanval. Heb dat zelf 2 x gehad tijdens de lockdowns. Echt heel kut, ik hoop dat je er wat aan kan doen!
Ik vind dit niet gepast in deze thread tbh. Hier is het off-topic thread beter voor, in het onzin forum.Waren de kroketten zo slecht gelukt dan?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."