Update: ik ben er nog...voorlopig dan toch...ik heb hier rustig nrtoe kunnen werken, ook opties qua hulpverlening nzo naast elkaar gelegd, mr naaah echt, ik zou in bewindvoering + opname moeten gaan...een situatie waar ik steeds van zé, als ik hier in zo'n situatie zou terechtkomen, ze mnn draad mogen doorknippen...awel ik zit er nu zelf middenin en indd het gevoel, dit was het dan heerst...ook wou ik nooit 30 worden, awel elk jaar van de 30 ging het slechter en slechter, duwde iedereen v me weg, deed de mensen dichts bij mij zo veel zeer en gaf vaak teleurstelling. Door niemand tot mij te laten of de weinigen te pijnigen, ben ik precies een lang afscheid aan het doen..ik zé steeds, hoe minder mensen dicht bij mij, hoe minder ik gekwetst kan geraken, maar ook, het maakt een zware beslissing als zelfdoding, wel pak makkelijker.
Het zal een combo benzo's, opioïden en alcohol worden in zeer hoge dosering en hopelijk een dodelijke mix.
Moest ik er toch niet in blijven, heb ik nog barbituraat om te injecteren achter de hand, nog nooit geïnjecteerd, dus daarom toch primair kiezen voor de hopelijk 'dode-slik-mix'🤞
De woensdag nog langs m'n ma geweest, was langs mijn kant hard, mr eerlijk, dat stuurde ze nog, het was zeer hard, maar eerlijk, dingen verteld die ze vr het eerst hoorde, dat ik gokverslaving had, ferm wa drugs heb verorberd en ik bikkelhard was vr de realiteit en mezelf...ik letterlijk zo ver heb laten komen, dat ik in mijn ogen, zelfs geen andere keuze heb, dan deze wereld achter mij te laten.
Het was echt een afscheid langs mijn kant...ook dat ik gecremeerd wil worden, niks met de kerk nzo (gaat ook niet, want heb me op mn 19de uitgeschreven uit de kerk en ontdoopt), ze me mogen uitstrooien int bos, maar niks op kerkhof, wil nul connectie met deze wereld...zé mn ma hartverscheurend, kga toch wat as bij mij houden...dus het is nu allemaal zeer dichtbij en concreet geworden. Ik gun me nu nog 2 weekjes fzo, ik kan sinds lang terug volop genieten van films en series, heb me gisteren zelfs met momenten plat gelachen, met 'Man vs. Bee' en 'The man from Toronto'😂 Dit voelt echt als een opluchting ^^
En peopz, merci voor jullie medeleven en voor de periode dat ik dit forum veelvuldig gebruikte om lappen tekst te droppen, vele ervaringen en emoties gedeeld en gelezen, dus doet da hier nog guuwd e, voor mij zit de trip hier, m'n lijdensweg er bijna op en kan ik mn ziel eindelijk verlossen van dit dode lichaam ✨ 🌌🖤😘