Je maakt een topic, omdat je advies wil. Vervolgens schiet je bij ieder advies in de verdediging. Waarom doe je dat? Dat je dat nodig lijkt te vinden zegt toch al meer dan genoeg over de aard van de situatie? Het spijt me voor je
@-Rataplan-, maar dit is niets meer dan een scam en ergens weet je dat ook, anders zou je het niet nodig vinden om het zo voor haar op te nemen en ons te overtuigen van dat wij allemaal fout zitten, terwijl jij degene bent die ons advies wil. Hoe moeilijk het ook is, je moet je grenzen stellen en jezelf beschermen voor andermans opportunisme. Hiermee doorgaan is vragen om ellende.
Je hebt gelijk, ik zat diep de laatste weken voor mijn opname. Nu kan ik terug helder denken en ik ga er niet mee door, zoals ik in mijn laatste post al zei, heb ik er geen contact meer mee en ben ik daar niet kwaad voor. Ik krijg sinds enkele maanden thuisbegeleiding en mijn begeleidster zag mij hier thuis en was getuige van mijn excessief gebruik en mijn gedeprimeerde persoonlijkheid toen. Zij heeft aan de alarmbel getrokken en voor mij een bed geregeld op een ontwenningsafdeling.
Sinds ik terug thuis ben ben ik geleidelijk aan meer zelfbewust aan het worden en begin ik elke dag meer en meer gaan te beseffen dat ik op rockbottom zat. Ik kan me veel dingen niet meer herinneren waaronder gesprekken die ik had en wat ik hier allemaal gepost heb, ik verschiet er zelf van.
Als ik nu terugblik op die tinderdates die ik had besef ik dat dat gedoomed was om te mislukken. Ik had niet in de mot hoe kwetsbaar ik was. Toen ze mij die thuisbegeleiding aanboden heb ik dat aangenomen enkel en alleen omdat ik andere dingen nodig had van die organisatie en hen wilde overtuigen dat ik die dingen nodig heb. Maar de confrontatie bij mij thuis in mijn mancave met al mijn drank en drugs en mijn excentrieke levensstijl deed alle alarmbellen afgaan bij haar. Zij heeft me een trap onder mijn achterwerk gegeven en dat was exact wat ik nodig had. Ik zat op tinder te zoeken naar een vrouw maar voor ik het goed besefte heeft een vrouw, in de functie van thuisbegeleidster, misschien wel mijn leven gered. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze mij bewusteloos afvoeren naar de kliniek na een OD. Dus de juiste vrouw is net op tijd in mijn leven gekomen zonder dat ik het besefte en die is niet in de vorm van een relatie gekomen.
Ik ben nog steeds aan het herstellen en zal nog een hele tijd professionele begeleiding nodig hebben op verschillende levensdomeinen maar ik ben terug mee nu. Terug bij de pinken. Dus let maar niet te veel op wat ik hier tot enkele weken geleden allemaal uitgekraamt heb, dat was begaaide Rataplan, nu is het tijd voor nuchtere Rataplan en die heeft zicht op de toekomst.