Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk weet het niet meer, iemand raad?

Ik weet het niet meer, iemand raad?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, ik weet zeker dat desondanks ik binnen moet ik een relatie aankan, dat zou mijn drugsprobleem al oplossen want ik gebruik geen drugs als ik een lief heb. Het is een van de weinige redenen dat ik ervan kan afblijven. Jullie blijven denken dat ze mij bespeeld maar dat heb ik al meegemaakt en herken dat. Ik zie heus het verschil tussen gefacte affectie en liefde. Ik zie het aan haar ogen, die heeft het echt voor mij. Als ze de blikken die ze me soms gaf geveinsd waren verdiend ze een oscar. Dat was niet fake.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Rataplan- zei:
Hmm, ik weet zeker dat desondanks ik binnen moet ik een relatie aankan, dat zou mijn drugsprobleem al oplossen want ik gebruik geen drugs als ik een lief heb. Het is een van de weinige redenen dat ik ervan kan afblijven.
Klik om te vergroten...
Dus je legt de verantwoordelijk van je gebruik in een relatie? Dat zou je voor jezelf moeten doen ongeacht of je een relatie hebt of niet.
Een relatie aangaan om je drugsprobleem op te lossen klinkt imo fout.
-Rataplan- zei:
Jullie blijven denken dat ze mij bespeeld maar dat heb ik al meegemaakt en herken dat. Ik zie heus het verschil tussen gefacte affectie en liefde. Ik zie het aan haar ogen, die heeft het echt voor mij. Als ze de blikken die ze me soms gaf geveinsd waren verdiend ze een oscar. Dat was niet fake.
Klik om te vergroten...
Veel succes ermee dan zou ik zeggen.
Ik reageer hier verder niet meer, ik heb alles gezegd.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
-Rataplan- zei:
Hmm, ik weet zeker dat desondanks ik binnen moet ik een relatie aankan, dat zou mijn drugsprobleem al oplossen want ik gebruik geen drugs als ik een lief heb. Het is een van de weinige redenen dat ik ervan kan afblijven. Jullie blijven denken dat ze mij bespeeld maar dat heb ik al meegemaakt en herken dat. Ik zie heus het verschil tussen gefacte affectie en liefde. Ik zie het aan haar ogen, die heeft het echt voor mij. Als ze de blikken die ze me soms gaf geveinsd waren verdiend ze een oscar. Dat was niet fake.
Klik om te vergroten...
Is goed. Dan ga je hart volgen doe maar enjoy the ride!!! :redheart:
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor jullie raad, ik zal er voorlopig mee doorgaan maar op men hoede zijn. Ik hoop dat het dan maar goed komt, anders gewoon een ex erbij zeker.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien moeten we een draadje openen als de Tinder Tapes om alle Tinder beslommeringen te kunnen bespreken?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat ze je best lief kan vinden en als je met haar kunt trouwen kan ze misschien legaal en relaxer leven. Misschien heeft ze verder weinig nodig, alleen onderdak en eten in eerste instantie.
Maar zal me niets verbazen dat jij ander soort liefde voelt voor haar en einde van dit 'liefdes'-verhaal niet je gewenste happy end zal zijn.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben vooral benieuwd naar het verloop als je dat tzt met ons wilt delen
r
rox22081989Lid
01-01-2024, 00:00
#8
-Rataplan- zei:
Beste forumvrienden.

Il ben hier al bezig geweest over mijn liefdesperikelen via tinder. Over hoe ik een aantal dates had met een schattig en mooi meisje, maar die me liet uitschijnen dat ze ene zoekt met geld om haar in huis te nemen en onderhouden omdat ze hier illegaal is en dat dringend nodig heeft.

Maar tijdens die dates waren er wederzijdse gevoelens en ze was duidelijk gelukkig bij mij. Het klikte en ik droomde van een mooie toekomst met haar. Dan begon ze moeilijk te doen toen ik haar zei dat ik niet genoeg verdien om alles voor haar te betalen. Het feit dat ik psychiatrisch patiënt ben dat vond ze zelfs niet erg.

Maar ik dacht, ja die zoekt ne rijke en dus tel ik voor haar niet meer. Maar ze blijft me whatsappen waarin ze probeert uit te leggen waarom het niet anders gaat, en ze blijft respectvol en lief.

Ik ben er zeker van dat ze wat voor me voelt, ik voel dat aan haar woorden die ze stuurt en eerlijk gezegd ik ben er smoor op.

Maar ze is illegaal en ik invallide met een stapel problemen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik met haar een oplossing kan vinden voor beide onze problemen.

Ze zei dat ze ging bidden voor ons en raad vragen in de kerk, ik hoop dat de pastoor haar iets positief meegeeft want ik blijf aan haar denken en ik weet zeker zij ook. Anders zou ze niet blijven whatsappen. Ik maak denk ik nog steeds kans bij haar maar weet niet hoe ik haar een voldoende oplossing kan bieden voor het feit dat ze hier illegaal is. Want dat is dus de hindepaal.

Iemand raad?.
Klik om te vergroten...
Beste rataplan,
Wat ik lees, en ook vooral voel is dat dit een echte red flag is... kijk alsjebliefd uit.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een vrouw kan je wereld niet compleet maken. Het leven is soms leeg en kut. Dan is de drug liefde heel verleidelijk om dat weg te halen. Maar je komt daar nog veel meer leegte door tegen. Omdat dit toxische principe niet werkt. Zoek jezelf en geen pleister.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAutist zei:
Een vrouw kan je wereld niet compleet maken. Het leven is soms leeg en kut. Dan is de drug liefde heel verleidelijk om dat weg te halen. Maar je komt daar nog veel meer leegte door tegen. Omdat dit toxische principe niet werkt. Zoek jezelf en geen pleister.
Klik om te vergroten...

Ja.

Je bent pas een leuke partner als je ook goed zonder kunt.

Hetzelfde met vrienden.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoek je zelf, broeder

D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vriend ik zal je zeggen, ze is er alleen voor het geld en dat wil ze zo lang mogelijk uit je trekken. Ik ben jarenlang bevriend geweest met dit soort dames en ze hebben gewoon nog een stuk of wat net als jij waarvan ze plukken, ik zat er met eigen ogen bij hoe ze ff een snel zielig verhaal uit de duim zuigen en dan op hun gevoelens gingen praten en tjak ze had weer 500 binnen en dan was de volgende aan de beurt, je bent gewoon een pinautomaat voor ze uiteindelijk.

Bovendien als ze illegaal is dan zit er toch sws geen toekomst in dat moet je niet willen... een en al red flags als je t mij vraagt maar goed, uiteindelijk beslis je zelf
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snel wegwezen. Neem dat maar van me aan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
en hoe gaat ie nu ?
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
en hoe gaat ie nu ?
Klik om te vergroten...
Ik heb er al een tijd niks meer van gehoord. Ben er eigenlijk niet kwaad voor. Ik sta nog wel op tinder maar swipe niet meer voorlopig. Heb even mijn buik vol van vrouwen. Ik trek precies alleen maar zotte dozen aan. Eind vorig jaar had ik ook nog kortstondig een affaire en desondanks een vurige start duurde het niet lang of die begon rare trekken te krijgen. Zo wilde ze in het openbaar op sommige plaatsen niet hand in hand lopen omdat iemand die ze kent dat zou kunnen zien. Die werkte in een supermarkt en vroeg me daar eens te komen winkelen. Maar ik mocht haar daar niet aanraken of kussen want haar collega´s mochten het niet weten. En dan na een paar weken maakt ze het botweg uit en zei ze dat ze geen relatie aankon maar dat ze wel vrienden wilde blijven.

Maar daarna hadden we nog wat telefonisch contact maar begon die serieus onbeschoft te doen. In een andere topic zei iemand dat er misschien bij mij wat schort maar ik zou niet weten wat. Ik ben altijd relax in een relatie, doe veel water bij de wijn, soms te veel zelf, en behandel mijn partners met respect. Als ik analyseer wat er toen gebeurd is en dan ook met die tinderdates die ik onlangs had merk ik juist een groot gebrek aan respect van die vrouwen naar mij toe. Ik ben bereid hemel en aarde te bewegen voor iemand die ik graag zie en in ruil vraag ik enkel trouwe liefde. Maar ik krijg telkens alleen maar een hoop gezeik.

Het is niet de eerste keer dat een vrouw met mij het bed induikt en mij heel de tijd geld probeert af te troggelen. Ik had tot 2 weken geleden verschillende matches op tinder waar ik mee aan het chatten was maar dat is allemaal afgekoeld omdat ik de moed verloren ben na die laatste ervaring.

Ik hoef geen vrouw niet meer tenzij ik een tegenkom die gewoon relaxed kan zijn in een relatie, die geen absurde eisen stelt en content kan zijn met wie en wat ze heeft. Als er aan mij wat schort omdat ik dat zoek dan is dat maar zo. Het eigenaardige is dat andere vrouwen die ik ken en getuige waren van die dingen of tegen wie ik mijn verhaal doe mij resoluut gelijk geven. Hoe komt dan dat ik altijd de die eruit pik waarmee een relatie met wederzijds respect onbegonnen werk is? Enfin, ik ben nu al enkele weken nuchter en van de drank en drugs vanaf. Ik ga me nu eerst focussen op het heropbouwen van mijn leven en zodra ik terug sterk in mijn schoenen sta zal ik nog wel is één de kans geven. Maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je maakt een topic, omdat je advies wil. Vervolgens schiet je bij ieder advies in de verdediging. Waarom doe je dat? Dat je dat nodig lijkt te vinden zegt toch al meer dan genoeg over de aard van de situatie? Het spijt me voor je @-Rataplan-, maar dit is niets meer dan een scam en ergens weet je dat ook, anders zou je het niet nodig vinden om het zo voor haar op te nemen en ons te overtuigen van dat wij allemaal fout zitten, terwijl jij degene bent die ons advies wil. Hoe moeilijk het ook is, je moet je grenzen stellen en jezelf beschermen voor andermans opportunisme. Hiermee doorgaan is vragen om ellende.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zweevteev zei:
Je maakt een topic, omdat je advies wil. Vervolgens schiet je bij ieder advies in de verdediging. Waarom doe je dat? Dat je dat nodig lijkt te vinden zegt toch al meer dan genoeg over de aard van de situatie? Het spijt me voor je @-Rataplan-, maar dit is niets meer dan een scam en ergens weet je dat ook, anders zou je het niet nodig vinden om het zo voor haar op te nemen en ons te overtuigen van dat wij allemaal fout zitten, terwijl jij degene bent die ons advies wil. Hoe moeilijk het ook is, je moet je grenzen stellen en jezelf beschermen voor andermans opportunisme. Hiermee doorgaan is vragen om ellende.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, ik zat diep de laatste weken voor mijn opname. Nu kan ik terug helder denken en ik ga er niet mee door, zoals ik in mijn laatste post al zei, heb ik er geen contact meer mee en ben ik daar niet kwaad voor. Ik krijg sinds enkele maanden thuisbegeleiding en mijn begeleidster zag mij hier thuis en was getuige van mijn excessief gebruik en mijn gedeprimeerde persoonlijkheid toen. Zij heeft aan de alarmbel getrokken en voor mij een bed geregeld op een ontwenningsafdeling.

Sinds ik terug thuis ben ben ik geleidelijk aan meer zelfbewust aan het worden en begin ik elke dag meer en meer gaan te beseffen dat ik op rockbottom zat. Ik kan me veel dingen niet meer herinneren waaronder gesprekken die ik had en wat ik hier allemaal gepost heb, ik verschiet er zelf van.

Als ik nu terugblik op die tinderdates die ik had besef ik dat dat gedoomed was om te mislukken. Ik had niet in de mot hoe kwetsbaar ik was. Toen ze mij die thuisbegeleiding aanboden heb ik dat aangenomen enkel en alleen omdat ik andere dingen nodig had van die organisatie en hen wilde overtuigen dat ik die dingen nodig heb. Maar de confrontatie bij mij thuis in mijn mancave met al mijn drank en drugs en mijn excentrieke levensstijl deed alle alarmbellen afgaan bij haar. Zij heeft me een trap onder mijn achterwerk gegeven en dat was exact wat ik nodig had. Ik zat op tinder te zoeken naar een vrouw maar voor ik het goed besefte heeft een vrouw, in de functie van thuisbegeleidster, misschien wel mijn leven gered. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze mij bewusteloos afvoeren naar de kliniek na een OD. Dus de juiste vrouw is net op tijd in mijn leven gekomen zonder dat ik het besefte en die is niet in de vorm van een relatie gekomen.

Ik ben nog steeds aan het herstellen en zal nog een hele tijd professionele begeleiding nodig hebben op verschillende levensdomeinen maar ik ben terug mee nu. Terug bij de pinken. Dus let maar niet te veel op wat ik hier tot enkele weken geleden allemaal uitgekraamt heb, dat was begaaide Rataplan, nu is het tijd voor nuchtere Rataplan en die heeft zicht op de toekomst.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
-Rataplan- zei:
Je hebt gelijk, ik zat diep de laatste weken voor mijn opname. Nu kan ik terug helder denken en ik ga er niet mee door, zoals ik in mijn laatste post al zei, heb ik er geen contact meer mee en ben ik daar niet kwaad voor. Ik krijg sinds enkele maanden thuisbegeleiding en mijn begeleidster zag mij hier thuis en was getuige van mijn excessief gebruik en mijn gedeprimeerde persoonlijkheid toen. Zij heeft aan de alarmbel getrokken en voor mij een bed geregeld op een ontwenningsafdeling.

Sinds ik terug thuis ben ben ik geleidelijk aan meer zelfbewust aan het worden en begin ik elke dag meer en meer gaan te beseffen dat ik op rockbottom zat. Ik kan me veel dingen niet meer herinneren waaronder gesprekken die ik had en wat ik hier allemaal gepost heb, ik verschiet er zelf van.

Als ik nu terugblik op die tinderdates die ik had besef ik dat dat gedoomed was om te mislukken. Ik had niet in de mot hoe kwetsbaar ik was. Toen ze mij die thuisbegeleiding aanboden heb ik dat aangenomen enkel en alleen omdat ik andere dingen nodig had van die organisatie en hen wilde overtuigen dat ik die dingen nodig heb. Maar de confrontatie bij mij thuis in mijn mancave met al mijn drank en drugs en mijn excentrieke levensstijl deed alle alarmbellen afgaan bij haar. Zij heeft me een trap onder mijn achterwerk gegeven en dat was exact wat ik nodig had. Ik zat op tinder te zoeken naar een vrouw maar voor ik het goed besefte heeft een vrouw, in de functie van thuisbegeleidster, misschien wel mijn leven gered. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze mij bewusteloos afvoeren naar de kliniek na een OD. Dus de juiste vrouw is net op tijd in mijn leven gekomen zonder dat ik het besefte en die is niet in de vorm van een relatie gekomen.

Ik ben nog steeds aan het herstellen en zal nog een hele tijd professionele begeleiding nodig hebben op verschillende levensdomeinen maar ik ben terug mee nu. Terug bij de pinken. Dus let maar niet te veel op wat ik hier tot enkele weken geleden allemaal uitgekraamt heb, dat was begaaide Rataplan, nu is het tijd voor nuchtere Rataplan en die heeft zicht op de toekomst.
Klik om te vergroten...
Oh wauw, wat een ontzettend goede ontwikkeling! Echt super trots op je dat je zo'n 180° gedaan hebt, dat lijkt me alles behalve makkelijk. Heel veel succes en sterkte gewenst, you got this!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stap pas in een relatie als je zelf heel bent, ik ben yin en jij yang en samen zijn we heel geluk bestaat niet. Liefde moet geen opvulling of invulling zijn maar een aanvulling. Zo werkt het en niet anders. Liefde gebeurt, zoektochten werken vaaj slecht helemaal tegenwoordig waar men de perfecte match zoekt. Liefde zif heel anders in elkaar maar mensen kijken teveel films en denken dat alleen zijn not done is.

Dit hele verhaal van jou laat duidelijk zien dat je ongelukkig bent en denkt dat liefde alleen dat weghaalt. Maar zo werk het niet. Kom in het reine met jezelf en let the magic happen, komt vast wel goed.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wees blij dat je niet veel geld hebt want anders was je nu behoorlijk stuk armer geweest. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."