Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk weet het niet meer, iemand raad?

Ik weet het niet meer, iemand raad?

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wees blij dat je niet veel geld hebt want anders was je nu behoorlijk stuk armer geweest. 😂
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Not ready reading drive A
Abort, Retry, Fail?_


Dit gaat nergens heen waar jij wilt zijn.

Ze zeggen dat op ieder potje een dekseltje past, maar dit past als een kroonkurk op een bouwafval container.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste forumvrienden.

Il ben hier al bezig geweest over mijn liefdesperikelen via tinder. Over hoe ik een aantal dates had met een schattig en mooi meisje, maar die me liet uitschijnen dat ze ene zoekt met geld om haar in huis te nemen en onderhouden omdat ze hier illegaal is en dat dringend nodig heeft.

Maar tijdens die dates waren er wederzijdse gevoelens en ze was duidelijk gelukkig bij mij. Het klikte en ik droomde van een mooie toekomst met haar. Dan begon ze moeilijk te doen toen ik haar zei dat ik niet genoeg verdien om alles voor haar te betalen. Het feit dat ik psychiatrisch patiënt ben dat vond ze zelfs niet erg.

Maar ik dacht, ja die zoekt ne rijke en dus tel ik voor haar niet meer. Maar ze blijft me whatsappen waarin ze probeert uit te leggen waarom het niet anders gaat, en ze blijft respectvol en lief.

Ik ben er zeker van dat ze wat voor me voelt, ik voel dat aan haar woorden die ze stuurt en eerlijk gezegd ik ben er smoor op.

Maar ze is illegaal en ik invallide met een stapel problemen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik met haar een oplossing kan vinden voor beide onze problemen.

Ze zei dat ze ging bidden voor ons en raad vragen in de kerk, ik hoop dat de pastoor haar iets positief meegeeft want ik blijf aan haar denken en ik weet zeker zij ook. Anders zou ze niet blijven whatsappen. Ik maak denk ik nog steeds kans bij haar maar weet niet hoe ik haar een voldoende oplossing kan bieden voor het feit dat ze hier illegaal is. Want dat is dus de hindepaal.

Iemand raad?.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
sorry noem me skeptisch maar doet me denk aan
kees van der spek oplichters aangepakt
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
-Rataplan- zei:
Beste forumvrienden.

Il ben hier al bezig geweest over mijn liefdesperikelen via tinder. Over hoe ik een aantal dates had met een schattig en mooi meisje, maar die me liet uitschijnen dat ze ene zoekt met geld om haar in huis te nemen en onderhouden omdat ze hier illegaal is en dat dringend nodig heeft.

Maar tijdens die dates waren er wederzijdse gevoelens en ze was duidelijk gelukkig bij mij. Het klikte en ik droomde van een mooie toekomst met haar. Dan begon ze moeilijk te doen toen ik haar zei dat ik niet genoeg verdien om alles voor haar te betalen. Het feit dat ik psychiatrisch patiënt ben dat vond ze zelfs niet erg.

Maar ik dacht, ja die zoekt ne rijke en dus tel ik voor haar niet meer. Maar ze blijft me whatsappen waarin ze probeert uit te leggen waarom het niet anders gaat, en ze blijft respectvol en lief.

Ik ben er zeker van dat ze wat voor me voelt, ik voel dat aan haar woorden die ze stuurt en eerlijk gezegd ik ben er smoor op.

Maar ze is illegaal en ik invallide met een stapel problemen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik met haar een oplossing kan vinden voor beide onze problemen.

Ze zei dat ze ging bidden voor ons en raad vragen in de kerk, ik hoop dat de pastoor haar iets positief meegeeft want ik blijf aan haar denken en ik weet zeker zij ook. Anders zou ze niet blijven whatsappen. Ik maak denk ik nog steeds kans bij haar maar weet niet hoe ik haar een voldoende oplossing kan bieden voor het feit dat ze hier illegaal is. Want dat is dus de hindepaal.

Iemand raad?.
Klik om te vergroten...
Mijn raad is niet wat je wil horen denk ik. Maar toch ga ik het je zeggen.
Begin er niet aan en ga verder met je leven, hoe zuiver haar woorden zijn weetje niet. ( bedenk zelf maar wat je zou doen als jij in haar schoenen zou staan? )
Het klinkt allemaal wel lief en mooi maar je kan haar niet redden en dat is ook niet jou verantwoordelijkheid. (

Hoe langer je met haar bezig bent en blijft hoe verder je weg komt van een dame die wel echt bij jou past in een liefdevolle meer gezonde wederkerige relatie.

Hoe zie je jullie toekomst voor je ?Zij woont bij jou jij bekostig ALLES? Wat als je een ongeluk krijgt of ander iets verzekering nodig hebt ( of zij breekt een arm of heeft iets anders nodig/tandarts? ) (En alle andere spullen, kleding, eten, hobby dingen, )
Gaat/kan ze ooit wel geld verdienen? Waarom is ze ligaal (heeft ze zelf ook niet een hoop problemen ? )
Wat ga je allemaal nog meer in huis halen dan alleen haar?
Heeft ze contact met fam? Kan ze terug naar huis?
Wat voor problemen kan het jou opleveren als je haar in huis neemt kwa wet enzo?
Wat levert het jou op met wat zij me zich mee brengt ?

De uiteindelijk oplossing voor dit alles is waarschijnlijk trouwen. (geen idee of dat echt zo simpel werkt volgens mij niet)

Zoveel vragen die je je zelf maar een goed moet gaan stellen.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze woont bij haar zus en jullie waren er niet bij op die dates, er is veel gevoel in beide richtingen, haar nu zomaar de rug toekeren kan ik niet. Er moet een oplossing zijn.

En ze weet nu dat ik geen geld heb, maar ze blijft whatsappen en heel lief.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tip 1: Stop met tinder
Tip 2: Stop met zoeken
Tip 3: Niet doen met deze dame, teveel mogelijke problemen die op de loer gaan liggen.
Final Tip: Toen ik ben gestopt met Tinder ben ik spontaan de leukste vrouw in de afgelopen 20 jaar tegengekomen, gewoon zo spontaan aan de praat geraakt. Helaas werkte het toch niet door mijn eigen shit. Dat heeft me met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik eerst zelf mijn laatste demonen moet verjagen en dan pas klaar ben voor een nieuwe relatie. Ben jij er echt helemaal klaar voor of zijn er dingen waar je nog aan kan werken. Sorry dat ik het bot zeg maar soms komt het wat wanhopig over, en dan maak je niet de beste keuzes voor jezelf.

Geef het even rust een tijd en probeer zelf helemaal senang te worden. Dan kom je vanzelf die ene leuke dame tegen die je voor de rest van je leven gelukkig gaat maken, en jij haar.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jullie zijn allemaal zo negatief, ik weet zeker dat ze wat voor me voelt maar in de war is met haar situatie.

En ja ik heb veel problemen, ik moet binnenkort naar de spiegel voor ontwenning, en dat kan langer dan een jaar opname kosten.

Maar ik en zij zijn verliefd en ik laat dat niet zo maar los, no mather what.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#9
-Rataplan- zei:
Jullie zijn allemaal zo negatief, ik weet zeker dat ze wat voor me voelt maar in de war is met haar situatie.

En ja ik heb veel problemen, ik moet binnenkort naar de spiegel voor ontwenning, en dat kan langer dan een jaar opname kosten.

Maar ik en zij zijn verliefd en ik laat dat niet zo maar los, no mather what.
Klik om te vergroten...
Misschien komt het negatief over op jou, dat kan ik me best voorstellen.
Maar aan de andere kant zijn we begaan met je en willen we je behouden voor meer mogelijke problemen.
DF is soms ontzettend godvergeten hard maar eerlijk.
Je vraagt om raadt en omdat we met je begaan zijn krijg je ons gevoel bij de situatie.
Verliefd zijn is super mooi, maar ga je niet extra problemen op de hals nemen en haar in huis nemen etc.
Want het lijkt er volgens jouw verhaal op dat de dame in kwestie best wanhopig is, en verliefdheid kan je objectieve beoordelingsvermogen echt doen vertroebelen. Sorry maar ik ben eerlijk en geef je mijn gevoel bij deze situatie.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
-Rataplan- zei:
Jullie zijn allemaal zo negatief, ik weet zeker dat ze wat voor me voelt maar in de war is met haar situatie.

En ja ik heb veel problemen, ik moet binnenkort naar de spiegel voor ontwenning, en dat kan langer dan een jaar opname kosten.

Maar ik en zij zijn verliefd en ik laat dat niet zo maar los, no mather what.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat jij wat in de war bent met jouw situatie.

Afgaande op wat jij vertelt: run forrest run.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja, misschien hebben jullie gelijk. Toch denk ik dat je er anders over zou denken als jullie getuige waren van onze dates.

En ik ben zeker in de war Maar dat weet ze en dat stoort haar niet. Hoeveel vrouwen ga je vinden als ze weten dat je soms psychotisch wordt en soms binnen moet bij jou willen blijven? Voor haar was dat geen punt.


Als ik tegen de meeste vrouwen vertel dat ik psychose heb krijgen ze schrik van mij, zij niet en heeft me graag.

Klinkt wanhopig ja maar ik heb nog touche op tinder maar plan geen nieuwe dates tot ik zeker weet hoe het verder zal gaan met mijn probleemkind.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
-Rataplan- zei:
Mja, misschien hebben jullie gelijk. Toch denk ik dat je er anders over zou denken als jullie getuige waren van onze dates.

En ik ben zeker in de war Maar dat weet ze en dat stoort haar niet. Hoeveel vrouwen ga je vinden als ze weten dat je soms psychotisch wordt en soms binnen moet bij jou willen blijven? Voor haar was dat geen punt.


Als ik tegen de meeste vrouwen vertel dat ik psychose heb krijgen ze schrik van mij, zij niet en heeft me graag.

Klinkt wanhopig ja maar ik heb nog touche op tinder maar plan geen nieuwe dates tot ik zeker weet hoe het verder zal gaan met mijn probleemkind.
Klik om te vergroten...
Ik herken je angst om te vertellen dat je psychoses kan krijgen. Zelf nu gelukkig al ruim een 10 maanden vrij ervan maar ik heb het zelf ook verteld aan de dames die echt de moeite waard waren. Ontzettend lastig en je stelt jezelf dan heel kwetsbaar op, maar ik heb enkel begrip en waardering gekregen op mijn verhaal. Knap dat je dat al deelt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
-Rataplan- zei:
Mja, misschien hebben jullie gelijk. Toch denk ik dat je er anders over zou denken als jullie getuige waren van onze dates.
Klik om te vergroten...
Ik denk het niet. Je vraagt om raad. Je krijgt raad: breek het af voordat je er nog dieper in zit.
-Rataplan- zei:
En ik ben zeker in de war Maar dat weet ze en dat stoort haar niet. Hoeveel vrouwen ga je vinden als ze weten dat je soms psychotisch wordt en soms binnen moet bij jou willen blijven? Voor haar was dat geen punt.
Klik om te vergroten...
Iemand die in de war is is makkelijker op te lichten en misbruik van te maken. Daarom blijft ze lief.
-Rataplan- zei:
Als ik tegen de meeste vrouwen vertel dat ik psychose heb krijgen ze schrik van mij, zij niet en heeft me graag.

Klinkt wanhopig ja maar ik heb nog touche op tinder maar plan geen nieuwe dates tot ik zeker weet hoe het verder zal gaan met mijn probleemkind.
Klik om te vergroten...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
-Rataplan- zei:
Beste forumvrienden.

Il ben hier al bezig geweest over mijn liefdesperikelen via tinder. Over hoe ik een aantal dates had met een schattig en mooi meisje, maar die me liet uitschijnen dat ze ene zoekt met geld om haar in huis te nemen en onderhouden omdat ze hier illegaal is en dat dringend nodig heeft.

Maar tijdens die dates waren er wederzijdse gevoelens en ze was duidelijk gelukkig bij mij. Het klikte en ik droomde van een mooie toekomst met haar. Dan begon ze moeilijk te doen toen ik haar zei dat ik niet genoeg verdien om alles voor haar te betalen. Het feit dat ik psychiatrisch patiënt ben dat vond ze zelfs niet erg.

Maar ik dacht, ja die zoekt ne rijke en dus tel ik voor haar niet meer. Maar ze blijft me whatsappen waarin ze probeert uit te leggen waarom het niet anders gaat, en ze blijft respectvol en lief.

Ik ben er zeker van dat ze wat voor me voelt, ik voel dat aan haar woorden die ze stuurt en eerlijk gezegd ik ben er smoor op.

Maar ze is illegaal en ik invallide met een stapel problemen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik met haar een oplossing kan vinden voor beide onze problemen.

Ze zei dat ze ging bidden voor ons en raad vragen in de kerk, ik hoop dat de pastoor haar iets positief meegeeft want ik blijf aan haar denken en ik weet zeker zij ook. Anders zou ze niet blijven whatsappen. Ik maak denk ik nog steeds kans bij haar maar weet niet hoe ik haar een voldoende oplossing kan bieden voor het feit dat ze hier illegaal is. Want dat is dus de hindepaal.

Iemand raad?.
Klik om te vergroten...
Mijn idee is eerlijk gezegd dat dit 1 grote scam is zoals @MR_CHIP al aangaf.
Ik kan evengoed fout zitten hierin maar het kan best zijn dat ze niet zo oprecht is als dat jij denkt dat ze is, ze is wanhopig en wil misschien een verblijfsvergunning in België door haar vast te klikken aan een goedgelovige ziel.
Geloof me... een verliefd gevoel kan je acteren, jij zal oprecht verliefd zijn... en zij kan daar best misbruik van maken.
Ik zou 'als ik jou was' meteen de draad doorknippen en je verliefde oogkleppen afdoen.
Maar dat is mijn idee na het lezen van jou berichten, misschien heb ik ongelijk... ik hoop het voor je.
Misschien helpt het 'om de deur nog op een kier te laten' dat je zegt dat je terug contact wil hebben wanneer ze niet meer een illegaal statuut heeft, zo kan je zien hoe ze reageert.
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jullie hebben allebei problemen, ga eerst aan jezelf werken, en niet met een ander persoons problemen erbij verder de diepte in. Kies voor jezelf, dit is geen goede basis. Jij moet voor jezelf zorgen en stabiel zijn en dan verder kijken.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Ik denk het niet. Je vraagt om raad. Je krijgt raad: breek het af voordat je er nog dieper in zit.

Iemand die in de war is is makkelijker op te lichten en misbruik van te maken. Daarom blijft ze lief.
Klik om te vergroten...
dit dus
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja maar ze kent mijn financiële situatie en die is slecht, ik sta voor grote kosten en kan niets missen.

Toen ze dat pas hoorde verschoot ze en was ze negatief maar ze blijft whatsappen en contact zoeken terwijl ze weet dat ze bij mij voorlopig geen onderderdak nog geld zal vinden. Ik heb haar dat duidelijk gemaakt dat ik voor een enorme financiële uitdaging sta.

Ze weet dat en toch blijft ze contact zoeken terwijl als ze wilt zeker ene kan vinden die er beter voorstaat. Ik kan maar moeilijk geloven dat ze dat al de hele tijd faked.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
-Rataplan- zei:
Ja maar ze kent mijn financiële situatie en die is slecht, ik sta voor grote kosten en kan niets missen.

Toen ze dat pas hoorde verschoot ze en was ze negatief maar ze blijft whatsappen en contact zoeken terwijl ze weet dat ze bij mij voorlopig geen onderderdak nog geld zal vinden. Ik heb haar dat duidelijk gemaakt dat ik voor een enorme financiële uitdaging sta.

Ze weet dat en toch blijft ze contact zoeken terwijl als ze wilt zeker ene kan vinden die er beter voorstaat. Ik kan maar moeilijk geloven dat ze dat al de hele tijd faked.
Klik om te vergroten...
Omdat misschien trouwen/kinderen maken voor haar genoeg is om een legaal statuut te kunnen krijgen? En dat ziet ze in jou als een goedgelovige kanshebber.
In andere berichten schreef je dat ze direct begon over trouwen en kinderen maken.... kom op gast... ik hoop voor jou dat je verliefdheid snel zakt zodat je terug ff helder uit je ogen kan kijken
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan doe het wel. :redheart:
Ga je hart achterna en geef alles wat je wil en kan geven.

Loop zelf maar tegen de lamp aan dat is niet erg.

Ik denk dat je jezelf tekort doet en het beeld in je hoofd is waarschijnlijk geen werkelijkheid ( die je van haar hebt)
Er zullen vast wel mensen zijn die geschikter voor je zijn.

Heb je al nagedacht over alle vragen die ik je stelde en snap je waarom ik die je stel.

We kunnen met zijn allen wel super blij zijn maar dat is niet echt eerlijk. Ik denk dat jij tegen een goeie vriend ook zou zeggen van man man waar begin je aan.
Natuurlijk is het jou eigen keus en met je vooral doen waar jij je eigen goed bij voelt.
Maar ik denk als je zelf echt eerlijk bent naar jezelf dat jij ook kan inzien dat dit allemaal geen slim idee is. Hoe lastig en moeilijk dat ook is.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Dan doe het wel. :redheart:
Ga je hart achterna en geef alles wat je wil en kan geven.

Loop zelf maar tegen de lamp aan dat is niet erg.
Klik om te vergroten...
Het is net daar waar we je willen voor behoeden, maar als je de reacties niet ter harte neemt is dat wss de enige manier, meer kunnen we ook niet voor je betekenen helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."