#1
Wees blij dat je niet veel geld hebt want anders was je nu behoorlijk stuk armer geweest. 😂
Mijn raad is niet wat je wil horen denk ik. Maar toch ga ik het je zeggen.Beste forumvrienden.
Il ben hier al bezig geweest over mijn liefdesperikelen via tinder. Over hoe ik een aantal dates had met een schattig en mooi meisje, maar die me liet uitschijnen dat ze ene zoekt met geld om haar in huis te nemen en onderhouden omdat ze hier illegaal is en dat dringend nodig heeft.
Maar tijdens die dates waren er wederzijdse gevoelens en ze was duidelijk gelukkig bij mij. Het klikte en ik droomde van een mooie toekomst met haar. Dan begon ze moeilijk te doen toen ik haar zei dat ik niet genoeg verdien om alles voor haar te betalen. Het feit dat ik psychiatrisch patiënt ben dat vond ze zelfs niet erg.
Maar ik dacht, ja die zoekt ne rijke en dus tel ik voor haar niet meer. Maar ze blijft me whatsappen waarin ze probeert uit te leggen waarom het niet anders gaat, en ze blijft respectvol en lief.
Ik ben er zeker van dat ze wat voor me voelt, ik voel dat aan haar woorden die ze stuurt en eerlijk gezegd ik ben er smoor op.
Maar ze is illegaal en ik invallide met een stapel problemen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik met haar een oplossing kan vinden voor beide onze problemen.
Ze zei dat ze ging bidden voor ons en raad vragen in de kerk, ik hoop dat de pastoor haar iets positief meegeeft want ik blijf aan haar denken en ik weet zeker zij ook. Anders zou ze niet blijven whatsappen. Ik maak denk ik nog steeds kans bij haar maar weet niet hoe ik haar een voldoende oplossing kan bieden voor het feit dat ze hier illegaal is. Want dat is dus de hindepaal.
Iemand raad?.
Misschien komt het negatief over op jou, dat kan ik me best voorstellen.Jullie zijn allemaal zo negatief, ik weet zeker dat ze wat voor me voelt maar in de war is met haar situatie.
En ja ik heb veel problemen, ik moet binnenkort naar de spiegel voor ontwenning, en dat kan langer dan een jaar opname kosten.
Maar ik en zij zijn verliefd en ik laat dat niet zo maar los, no mather what.
Ik denk dat jij wat in de war bent met jouw situatie.Jullie zijn allemaal zo negatief, ik weet zeker dat ze wat voor me voelt maar in de war is met haar situatie.
En ja ik heb veel problemen, ik moet binnenkort naar de spiegel voor ontwenning, en dat kan langer dan een jaar opname kosten.
Maar ik en zij zijn verliefd en ik laat dat niet zo maar los, no mather what.
Ik herken je angst om te vertellen dat je psychoses kan krijgen. Zelf nu gelukkig al ruim een 10 maanden vrij ervan maar ik heb het zelf ook verteld aan de dames die echt de moeite waard waren. Ontzettend lastig en je stelt jezelf dan heel kwetsbaar op, maar ik heb enkel begrip en waardering gekregen op mijn verhaal. Knap dat je dat al deelt.Mja, misschien hebben jullie gelijk. Toch denk ik dat je er anders over zou denken als jullie getuige waren van onze dates.
En ik ben zeker in de war Maar dat weet ze en dat stoort haar niet. Hoeveel vrouwen ga je vinden als ze weten dat je soms psychotisch wordt en soms binnen moet bij jou willen blijven? Voor haar was dat geen punt.
Als ik tegen de meeste vrouwen vertel dat ik psychose heb krijgen ze schrik van mij, zij niet en heeft me graag.
Klinkt wanhopig ja maar ik heb nog touche op tinder maar plan geen nieuwe dates tot ik zeker weet hoe het verder zal gaan met mijn probleemkind.
Ik denk het niet. Je vraagt om raad. Je krijgt raad: breek het af voordat je er nog dieper in zit.Mja, misschien hebben jullie gelijk. Toch denk ik dat je er anders over zou denken als jullie getuige waren van onze dates.
Iemand die in de war is is makkelijker op te lichten en misbruik van te maken. Daarom blijft ze lief.En ik ben zeker in de war Maar dat weet ze en dat stoort haar niet. Hoeveel vrouwen ga je vinden als ze weten dat je soms psychotisch wordt en soms binnen moet bij jou willen blijven? Voor haar was dat geen punt.
Als ik tegen de meeste vrouwen vertel dat ik psychose heb krijgen ze schrik van mij, zij niet en heeft me graag.
Klinkt wanhopig ja maar ik heb nog touche op tinder maar plan geen nieuwe dates tot ik zeker weet hoe het verder zal gaan met mijn probleemkind.
Mijn idee is eerlijk gezegd dat dit 1 grote scam is zoals @MR_CHIP al aangaf.Beste forumvrienden.
Il ben hier al bezig geweest over mijn liefdesperikelen via tinder. Over hoe ik een aantal dates had met een schattig en mooi meisje, maar die me liet uitschijnen dat ze ene zoekt met geld om haar in huis te nemen en onderhouden omdat ze hier illegaal is en dat dringend nodig heeft.
Maar tijdens die dates waren er wederzijdse gevoelens en ze was duidelijk gelukkig bij mij. Het klikte en ik droomde van een mooie toekomst met haar. Dan begon ze moeilijk te doen toen ik haar zei dat ik niet genoeg verdien om alles voor haar te betalen. Het feit dat ik psychiatrisch patiënt ben dat vond ze zelfs niet erg.
Maar ik dacht, ja die zoekt ne rijke en dus tel ik voor haar niet meer. Maar ze blijft me whatsappen waarin ze probeert uit te leggen waarom het niet anders gaat, en ze blijft respectvol en lief.
Ik ben er zeker van dat ze wat voor me voelt, ik voel dat aan haar woorden die ze stuurt en eerlijk gezegd ik ben er smoor op.
Maar ze is illegaal en ik invallide met een stapel problemen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ik met haar een oplossing kan vinden voor beide onze problemen.
Ze zei dat ze ging bidden voor ons en raad vragen in de kerk, ik hoop dat de pastoor haar iets positief meegeeft want ik blijf aan haar denken en ik weet zeker zij ook. Anders zou ze niet blijven whatsappen. Ik maak denk ik nog steeds kans bij haar maar weet niet hoe ik haar een voldoende oplossing kan bieden voor het feit dat ze hier illegaal is. Want dat is dus de hindepaal.
Iemand raad?.
dit dusIk denk het niet. Je vraagt om raad. Je krijgt raad: breek het af voordat je er nog dieper in zit.
Iemand die in de war is is makkelijker op te lichten en misbruik van te maken. Daarom blijft ze lief.
Omdat misschien trouwen/kinderen maken voor haar genoeg is om een legaal statuut te kunnen krijgen? En dat ziet ze in jou als een goedgelovige kanshebber.Ja maar ze kent mijn financiële situatie en die is slecht, ik sta voor grote kosten en kan niets missen.
Toen ze dat pas hoorde verschoot ze en was ze negatief maar ze blijft whatsappen en contact zoeken terwijl ze weet dat ze bij mij voorlopig geen onderderdak nog geld zal vinden. Ik heb haar dat duidelijk gemaakt dat ik voor een enorme financiële uitdaging sta.
Ze weet dat en toch blijft ze contact zoeken terwijl als ze wilt zeker ene kan vinden die er beter voorstaat. Ik kan maar moeilijk geloven dat ze dat al de hele tijd faked.
Het is net daar waar we je willen voor behoeden, maar als je de reacties niet ter harte neemt is dat wss de enige manier, meer kunnen we ook niet voor je betekenen helaas.Dan doe het wel.
Ga je hart achterna en geef alles wat je wil en kan geven.
Loop zelf maar tegen de lamp aan dat is niet erg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."