#1
Hallo allemaal, nieuw lid hier maar lees al even mee op DF.
Nu heb ik een ervaring opgedaan met mijn huidige vriendin en weet even niet wat ik hier mee moet.
Ik (m,33) en mijn vriendin ( f,26) zijn nu zo'n 10 maanden samen en hebben een prima relatie, teminste dat denk/dacht ik.
We willen eind dit jaar gaan samenwonen, en we kijken hier beide naar uit. Spreken onze gevoelens en toekomstige plannen maar al te graag naar elkaar uit.
Nu kom ik op mijn punt. Afgelopen 2 weken hebben we een soort samen wonen geoefend, waar ik 24/7 in haar huis was. Dit was de eerste 1,5 week erg leuk, maar de laatste dagen nam ze meer afstand. Nu zie ik dit niet gelijk als een probleem, en begrijp ik dat het wennen is om van 3x per week naar 24/7 in 1 huis te leven. Ik ben vervolgens thuis gekomen en is er minder contact geweest dan gebruikelijk. Vanavond krijg ik bericht van haar dat ze meer ruimte nodig heeft en dat ze erg moe is. En dat we aanstaande woensdag even goed moeten praten.
Nu ben ik niet iemand die snel paniek heeft, maar ik weet me geen houding te geven bij deze uitspraak. Ik denk niet dat er een breuk aan komt, maar dit sluit ze met deze uitspraak ook niet uit.
Ik heb nu besloten het contact vooral bij haar te houden als ze wilt , en weet ik woensdag meer.
Maar wat denken jullie? Betekent ruimte einde relatie of zal tijd en ruimte de relatie versterken?
Ik zie jullie reacties graag verschijnen!
(Dit uittypen lucht al enorm!)
Nu heb ik een ervaring opgedaan met mijn huidige vriendin en weet even niet wat ik hier mee moet.
Ik (m,33) en mijn vriendin ( f,26) zijn nu zo'n 10 maanden samen en hebben een prima relatie, teminste dat denk/dacht ik.
We willen eind dit jaar gaan samenwonen, en we kijken hier beide naar uit. Spreken onze gevoelens en toekomstige plannen maar al te graag naar elkaar uit.
Nu kom ik op mijn punt. Afgelopen 2 weken hebben we een soort samen wonen geoefend, waar ik 24/7 in haar huis was. Dit was de eerste 1,5 week erg leuk, maar de laatste dagen nam ze meer afstand. Nu zie ik dit niet gelijk als een probleem, en begrijp ik dat het wennen is om van 3x per week naar 24/7 in 1 huis te leven. Ik ben vervolgens thuis gekomen en is er minder contact geweest dan gebruikelijk. Vanavond krijg ik bericht van haar dat ze meer ruimte nodig heeft en dat ze erg moe is. En dat we aanstaande woensdag even goed moeten praten.
Nu ben ik niet iemand die snel paniek heeft, maar ik weet me geen houding te geven bij deze uitspraak. Ik denk niet dat er een breuk aan komt, maar dit sluit ze met deze uitspraak ook niet uit.
Ik heb nu besloten het contact vooral bij haar te houden als ze wilt , en weet ik woensdag meer.
Maar wat denken jullie? Betekent ruimte einde relatie of zal tijd en ruimte de relatie versterken?
Ik zie jullie reacties graag verschijnen!
(Dit uittypen lucht al enorm!)