#1
Andersom is dit natuurlijk net zo belangrijk. Jij moet je ook begrepen voelen.In een vergelijkbare situatie was zij zich ook niet bewust wat de kracht van haar woorden voor mij betekenen.
Vandaar dus: communicatie. Gelukkig doen jullie dat.
Andersom is dit natuurlijk net zo belangrijk. Jij moet je ook begrepen voelen.In een vergelijkbare situatie was zij zich ook niet bewust wat de kracht van haar woorden voor mij betekenen.
Zal ik doen👍Ik heb de indruk dat je er wel goed en open in staat.
Laat je woensdag weten hoe het gesprek is verlopen?
Wat lul jij nou?Misschien zoekt hij wel het juiste middel om tot woensdag de tijd door te brengen. Misschien heroïne of crystal meth?
Misschien zoekt hij wel het juiste middel om tot woensdag de tijd door te brengen. Misschien heroïne of crystal meth?Jezelf vooral niet zo gek lopen maken. En allemaal dingen invullen/speculeren.
En het ook niet zo op jezelf betrekken.
Ik moet wel lachen dat je hier op een drugsforum een berichtje aanmaakt voor relatie vragen.
Waar ook niemand een antwoord op kan geven. Als alleen maar mee speculeren waar je gewoon helemaal niks aan hebt.
Heb gewoon ff geduld en ga iets anders doen dan jezelf vanalles blijven afvragen.
Niemand heeft een antwoord behalve je vriendin.
Dat vraag ik mezelf ook heel vaak af 😁Wat lul jij nou?
Zal zeker meespelen.Ik denk dat het afhankelijk zal zijn van het formaat huis waarin jullie gaan wonen. Maar duidelijk is in ieder geval dat haar huis te klein voor jullie beiden was. Of het ook meteen einde relatie wordt zal afhankelijk zijn van de eerste 1.5 week dat je daar was. Maar als ze bijvoorbeeld in een klein appartementje woont dan is het vrij logisch dat je elkaar na meer als een week wel zat bent
Ik wil ook af en toe de ruimte en woon al heel lang samen.
Waren jullie echt continu samen?
Ik moet zeggen dat ik dat ook lastig vind bij bijvoorbeeld lange ziekte periode of tijd werkloos zijn benauwd het me en ga me overal aan irriteren.
Heb graag wat privacy al is het maar een uur of 2 per dag.
Bij mij zou het dus niet meteen een relatiebeeindiging oproepen.
Maar meer dat ze tijd neemt erover na te denken hoe ze misschien het proefsamenwonen nou eigenlijk vond en hoe ze het graag zou willen of hoe ze het eigenlijk had verwacht.
Maar wachten doet rare dingen met je gedachten.
Zij heeft een eengezinswoning. Gevoelsmatig denk ik nu dat we het hele samenwonen even uitstellen en terug gaan naar een om de dag/2 dagen samen zijn.Ik denk dat het afhankelijk zal zijn van het formaat huis waarin jullie gaan wonen. Maar duidelijk is in ieder geval dat haar huis te klein voor jullie beiden was. Of het ook meteen einde relatie wordt zal afhankelijk zijn van de eerste 1.5 week dat je daar was. Maar als ze bijvoorbeeld in een klein appartementje woont dan is het vrij logisch dat je elkaar na meer als een week wel zat bent
Haha, nee hoor die middelen zijn mij te hevig 🤣Misschien zoekt hij wel het juiste middel om tot woensdag de tijd door te brengen. Misschien heroïne of crystal meth?
Zij heeft een eengezinswoning. Gevoelsmatig denk ik nu dat we het hele samenwonen even uitstellen en terug gaan naar een om de dag/2 dagen samen zijn.
Nou dat maakt het nu ook zo lastig. Ik weet van haar dat ze eigen tijd alleen nodig heeft en dat vind ik prima, ik heb zelf ook die behoefte en we geven daarin elkaar echt voldoende ruimte.Zal zeker meespelen.
Persoonlijkheidstype weegt denk ik zwaarder. Ik heb na een tijdje samen te zijn geweest met partners altijd het verlangen weer echt even helemaal alleen te zijn in mijn eigen huis. Heeft nog niet eens per se met de partner te maken, maar met dat ik alleen zijn ontzettend waardeer. Bijkomend voordeel is dan ook dat wanneer je elkaar weer ziet het weer speciaal is.
In die zin kan ik het heel goed begrijpen wanneer dit voor anderen misschien ook benauwend is.
Kan me ergens ook wel voorstellen dat het heel mooi is als je iemand hebt gevonden waar je altijd graag bij bent.
Ja ik ben persoonlijk ook meer van rustig opbouwen in een relatie. Hiervoor heb ik een langdurige relatie gehad van 7 jaar en daar woonden we ook niet samen en ging ook prima.Denk dat dat een goeie start is bij 10 maanden.
Geniet ook van deze fase.
Ik heb prachtige tijden gehad toen ik vrijgezel was en toen mijn vrouw nog niet bij me woonde.
Geen verplichtingen (of weinig). Dat is maar enkele jaren meestal haha
Goed!Nou dat maakt het nu ook zo lastig. Ik weet van haar dat ze eigen tijd alleen nodig heeft en dat vind ik prima, ik heb zelf ook die behoefte en we geven daarin elkaar echt voldoende ruimte.
Het blijft speculeren, maar voor zover zijn alle inzichten en reacties al heel fijn en hebben mij weer even op aarde gebracht en gezorgd dat ik niet ben gaan pushen naar de reden.
Maar mijn huidige vriendin is nogal gezins gedreven en wilt graag stappen zetten
En wat het niet makkelijker maakt, is ook het feit dat er allemaal stappen in gang zijn gezet zoals een nieuwe baan bij haar in de buurt ( we wonen nu 90km van elkaar vandaan en ik woon nu op 10 minuten van mijn werk).Goed!
De drang om te willen pushen kan dan juist groot zijn, maar kan je partner juist dan heel makkelijk echt afstoten.
Heb dit al zeker gedaan. Ik heb er geen haast mee. We hebben altijd al aangegeven aan elkaar dat zodra we beide stabiele levens hebben, we de stap vanzelf maken.Stel haar maar gerust dat er nog tijd genoeg is.
Ze is pas 26. Vaak wordt je pas moeder vanaf je 30ste ofzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."