#1
Haha ja woordgrapjes zijn meer mijn soort humor.Je bent op dreef, Neo kan dus toch " minder dan perfect wetenschappelijk uitgelegde posts" posten ðŸ¤
Haha ja woordgrapjes zijn meer mijn soort humor.Je bent op dreef, Neo kan dus toch " minder dan perfect wetenschappelijk uitgelegde posts" posten ðŸ¤
Ik vind mensen met een vreselijk karakter per definitie niet mooi, ook niet als ze objectief gezien een knap uiterlijk hebben.
Bij mij gaat dat simpelweg niet samen. Zijn er echt mensen die iemand fysiek aantrekkelijk kunnen vinden ondanks dat hij/zij een verschrikkelijk persoon is? Zoiets doet toch per direct volledig af aan iemand, het uiterlijk meegenomen?
Nee joh, de rest knijpt gewoon de oogjes toe.Zou het voor de meeste mensen ook zo werken
Gadver, ik ben in mannelijke kracht gaan staan
Wat ben jij een lul. Maar daarom ben je ook zo’n toffe peer.Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
Foto zegt niksMoet ik een foto van me balzak als bewijsstuk opsturen?
Wat ben jij een lul. Maar daarom ben je ook zo’n toffe peer.
Als ik nu je advies opvolg moet ik wel naar je luisteren!Je moet ook helemaal niet naar mij luisteren, wordt niemand beter van
Raar hoe dat werkt.Excuses aanbieden is echt zó niet Alpha
Moet ik een foto van me balzak als bewijsstuk opsturen?Mannen topic zonder mannen ? Waar zijn ze 🤣
Je mag ook wel voelen mits je een dame bentFoto zegt niks
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."